Citat:
Ursprungligen postat av
Loversingame
Ingen av er här inne klarar av att argumentera eller lämna en åsikt utan att göra bort er eller blanda in diskriminering.
Jag vill väl påstå att samtliga i denna tråd utom du själv och Merapi kommer med både sakliga och välgrundade argument i en mestadels lugn och vuxen ton.
Du däremot har förutom att du debatterar på en lågstadieelevs nivå dessutom lyckats med att göra dig skyldig till precis varenda sak du anklagar andra för. Näthat, personliga påhopp, anonyma hot och diverse annat.
Och ja, du gör bort dig nåt kopiöst i varenda inlägg på så många olika områden och nivåer.
Citat:
Ursprungligen postat av
Merapi
Åhå!!
nu ska vi inte bara kränka hennes fysiska yttre...åsikter....könstillhörighet...matvanor.... utan nu ska vi även ge oss i kast med hur hon uttrycker sig på svenska språket...hon kanske tom är utlänning!!!!
Baserat på Kajsa Hultins utseende skulle det förvåna mig oerhört mkt om hon vore "utlänning" som du uttrycker det. Och vad min fråga har med nån form av kränkning att göra vet jag inte heller? Lite intresserad bara.
Hela ditt inlägg är svamligt, osakligt och jag förstår inte vad du far efter, du har väl varit på vinboxen igen antar jag. Kärring som du är.
Citat:
Ursprungligen postat av
KlausStein
Merapi är ett klockrent exempel på en kvinnohatare.
Jepp.
Ett klart bevis på det är att hon istället för att låta såna här trådar vara och hoppas att dom snabbt ska självdö och begravas under annat är att hon maniskt håller dom vid liv och högst upp.