2017-02-24, 16:52
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvartChili
Samma för mig. Det finns flera med samma problem i tråden. Har varit så ett bra tag nu.
Teknikerna känner till problemet.
Citera
2017-02-24, 18:28
Medlem
SvartChilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Teknikerna känner till problemet.
Det är bra. Nu funkar det i alla fall.
Citera
2017-02-25, 22:50
Medlem
SvartaBjorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvartChili
Det är bra. Nu funkar det i alla fall.
Näää...
Citera
2017-02-25, 23:06
Medlem
SvartChilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvartaBjorn
Näää...
Nej. Till och från. Annonseringen funkar nu men inte lite senare igårkväll. Fram och tillbaka.
Senast redigerad av SvartChili 2017-02-25 kl. 23:08.
Citera
2017-02-25, 23:25
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Näää...
För dig möjligen. Dra dig själv under din egna kam. Jag har inte märkt tillstymmelse till problem.
Citera
2017-02-26, 10:15
Medlem
SvartaBjorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
För dig möjligen. Dra dig själv under din egna kam. Jag har inte märkt tillstymmelse till problem.
Så bra för dig!
Har du tidigare haft problem med att du får meddelandet om annonsblockeringen?
Om inte så är det inte relevant att kommentera då det fortfarande existerar för vissa av oss.

Jag har tidigare beskrivit vilken plattform jag kör för att göra vad jag kan för att underlätta för teknikerna att felsöka. Problem som kommer och går är enligt mig (ja, jag har stor erfarenhet av systemutveckling) bland det svåraste att lösa då det är svårt att återskapa situationen.

I stället för att posta att det "fungerar utmärkt" kanske du kan göra dig omaket att beskriva din plattform där det uppenbarligen inte är problem. Detta skulle på ett konstruktivt sätt hjälpa till att lösa problemet och inte dra in hur jag väljer att sköta mitt hår.

Detta är som nämnts tidigare inte ett stort problem men går det att lösa vore det trevligt.
Citera
2017-02-27, 18:56
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:

I stället för att posta att det "fungerar utmärkt" kanske du kan göra dig omaket att beskriva din plattform där det uppenbarligen inte är problem.

Då tycker jag att du kunde ha börjat med att göra dig omaket att beskriva i det inlägget av dig jag citerade att det inte gäller generellt, vilket det är läge att tro när du bara säger "Nä". Det var det min kommentar baserades på och inget annat.

Jag har tre olika plattformar där jag inte har några som helst problem med det som diskuteras, men skitnödiga kommentarer som "jag har stor erfarenhet av systemutveckling" gör att jag inte vill kommentera ytterligare. Vad jag har för examen i ämnet vill jag också därför lämna därhän.

Suck!
Citera
2017-03-04, 21:28
Medlem
Sedan kanske 2 manader tillbaka, eller mer, har jag problem att komma in pa Flashback. Detta när jag använder TOR. Det enda jag vet, är att fler användare har samma problem, och att felet antagligen ligger hos Flashback - för det har inte funnits detta problem tidigare.

Det kan dröja flera minuter innan jag far upp Flashbacks hemsida - om det gar alls - för inte sällan kommer meddelandet att den inte kan visas. Dessutom blir det ofta omöjligt att vara inloggad säg 30 minuter eller mer, för efter det bryts kontakten.

Detta fel borde atgärdas!
Citera
2017-03-05, 15:53
Medlem
Lider ocksa av det har och gor samma analys som du. Det ar precis som om Flashback blockerar trafik fran manga men inte alla exit-noder.
Citera
2017-03-05, 19:40
Medlem
salxars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av samiray.vasskniv87
Lider ocksa av det har och gor samma analys som du. Det ar precis som om Flashback blockerar trafik fran manga men inte alla exit-noder.
För mig funkar det helt plötsligt toppen om jag ställer in Tor på att bara använda svenska exit nodes. Fungerar det för dig också?
Citera
2017-03-05, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av salxar
För mig funkar det helt plötsligt toppen om jag ställer in Tor på att bara använda svenska exit nodes. Fungerar det för dig också?

Men varför ska man göra ändringar i TOR? Felet ligger ju hos Flashback, och det är anmärkningsvärt att ingen moderator kommenterat.
Citera
2017-03-05, 22:20
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av har-analys
Men varför ska man göra ändringar i TOR? Felet ligger ju hos Flashback, och det är anmärkningsvärt att ingen moderator kommenterat.
Uppstod problemen i samband med driftstörningarna i oktober?
(FB) Driftstörningar 2016-10-08 -
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in