Synd jag inte kom mig för och bettade, hade 3 rätt av 4 och då borde man väl gå på plus...?
Trodde Road trip skulle komma före pojkbandsfjolleriet, även om den var kass var den det på ett underhållande vis. Pojkarna känns wannabe.
Men resterande satte jag.
Att Anton slog ut Loreen är jag inte förvånad över, den passar inte in och kanske folk blev sura på att hon inte tog bort handväskan.
Tror Anton kommer ligga bra till i finalen också. Ingen triggad ståpälsindikator på honom som på Jon Henrik (som borde vara pk och miljöpartiet så det räcker). Men en annan ligga bra till-indikation är om jag kommer ihåg låten och kan spela upp den i skallen på begäran. Det funkar utmärkt med Antons = bra placering i final.
Marielleskans kan jag också spela upp, den poppar dessutom upp i skallen när jag inte vill = hög placering, kanske 2:a efter Jon eller till och med 1:a.
Om vi fb-are ska köra nån gemensam röstning,
då kör vi på Jon Henrik. Han är snygg, exotisk i övriga Europas ögon, har en klar hitlåt, hittat en spännande kreativ tjej som lyfter hans sång flera snäpp. Hoppas folk fattar vilken snyggt sammanflätad duett de gör, deras röster passar rent magiskt ihop.
Owe är värd all heder för det han gör och gjort, men musikaliskt sett är han inget att skicka. Vi kommer att slås ut redan i kvalet, eftersom europeerna bara kommer se en gubbe som try-hardar och inget mer....

(som det visst heter nuförtiden...)