2017-03-04, 22:25
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KoVaK
Kanske det kan bli konflikt med de människor man stänger ute till exempel? Är du inte lite naiv nu?
Fast konflikten pågår ju hela tiden, det är en ständig konflikt mellan höger och vänster, både i politik och kultur. Det har vi verkligen fått bevisat ikväll att politiska debatter är sammankopplat med musik och underhållning.

Det var halvt krig innan det amerikanska valet. Smutskastning från medier, misshandel av Trump-supportar samt demonstranter, mordförsök på Trump, lögner, förtal, hat, hot om att kastas i fängelse, uppror, extrema uttalanden, mejlläckor, videoläckor, FBI, utländska datahackare, avlyssning, skandaler och rykande ilska. Trump vann. Han är världens mäktigaste man, så något krig lär vänstern aldrig få till.

Samma skit verkar söka sig till lördagsunderhållningen, så det är bara att bevittna eländet med datorn i knäet och chipsskålen på magen.
Citera
2017-03-04, 22:27
Medlem
KoVaKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klappar
Jag är helt chockad, Lorren gick inte vidare Var helt säker på att hon skulle gå vidare pga alla pk fans som vill se henne representera Sverige. Nu kommer media spamma om hur hemska vi är som inte röstade på henne hela nästa vecka då.

Lisa gick i alla fall vidare, bästa låten ikväll- https://www.youtube.com/watch?v=VV8koS7ySnI

Lisa Ajax var överlägset sämst i startfältet
Citera
2017-03-04, 22:29
Medlem
Klappars avatar
Citat:
Lisa Ajax var överlägset sämst i startfältet

Lisa var helt klart bäst, söt är hon också. Kom igen Lisa, du tar det här nästa vecka.
Citera
2017-03-04, 22:29
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av butterfly9797
Men hur kan han redan veta resultatet i för väg?
Rösterna hade räknats och han är chefen så han fick givetvis ta del av dem!
Citera
2017-03-04, 22:30
Medlem
Swedenhielmss avatar
Citat:
Lisa var helt klart bäst, söt är hon också. Kom igen Lisa, du tar det här nästa vecka.

Lisa och Owe är mina favoriter.
Citera
2017-03-04, 22:30
Medlem
KoVaKs avatar
Citat:

Precis som jag misstänkte, fjortisar som röstade på henne, oskuldssnubbar som runkar till henne i hemlighet, Schylströms låt var fan så mycket bättre än Ajax dynga. Det finns inte en chans att hon vinner, hon ska väldigt glad att hon ens gick till final
Citera
2017-03-04, 22:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Men det funkar bra med en joddlande Colombian? Kalla inte hen "rasistkärring" när du inte är bättre själv. Åsna.

Har jag påstått något alls om den joddlande sydamerikanen? Ja. Tänk, det har jag faktiskt. Om du hade läst det så hade du vetat att jag inte står bakom honom. Om du INTE läst det så har du fortfarande inte något belägg för att jag skulle tycka något bra om honom. Så om någon är åsna så är det du. Ska jag redovisa mina åsikter om varenda en av de 65 tävlande för att du ska hålla inne med dina dryga påståenden? Det kunde jag göra, om det inte vore för att du är en nolla som inte är värd tiden.

Hen kan du vara själv, gubbkärring!
Citera
2017-03-04, 22:36
Medlem
Klappars avatar
Citat:
Precis som jag misstänkte, fjortisar som röstade på henne, oskuldssnubbar som runkar till henne i hemlighet, Schylströms låt var fan så mycket bättre än Ajax dynga. Det finns inte en chans att hon vinner, hon ska väldigt glad att hon ens gick till final

Syftar du på mig så röstade jag inte ens, tänker inte stödja svt med mer pengar än nödvändigt men jag tycker att man ska kunna gilla en artist utan att behöva placeras i en speciell kategori.

Enligt dig så är väl alla som gillar Loreen kommunister.
Citera
2017-03-04, 22:41
Medlem
http://news.cision.com/se/unibet/r/loreen-missar-finalen-enligt-spelarna,c2204567

Spelarna (de som bettar) fick rätt på alla duellerna. Bara 16 % trodde att Loreen skulle gå vidare.
Citera
Medlem
Hur fungerar deras hjärtapp? Bara att ladda ner och spamrösta? Ska göra allt i min makt för att förstöra Eurovision för fjantarna genom att skicka Owe dit. Han ska spela varmkorv boogie för hela Europa.
Citera
Medlem
KoVaKs avatar
Citat:
Syftar du på mig så röstade jag inte ens, tänker inte stödja svt med mer pengar än nödvändigt men jag tycker att man ska kunna gilla en artist utan att behöva placeras i en speciell kategori.

Enligt dig så är väl alla som gillar Loreen kommunister.

Inte i fallet Lisa Ajax, då hon är ett uppenbart fjortisrunkobjekt, och hennes låt är pinsam och en tom provokation (åh vad häftigt att säga fuck i refrängen)

Jag gråter inte floder över att Loreen förlorade, men enbart pga att hennes låt var relativt svag, jag går enbart på musikaliska meriter, därför är jag förbannad att Schylström inte fick sin rättmätiga plats i finalen, på bekostnad av ett pinsamt fjortisrunkobjekt.
Citera
2017-03-04, 22:49
Medlem
Klappars avatar
Citat:
Inte i fallet Lisa Ajax, då hon är ett uppenbart fjortisrunkobjekt, och hennes låt är pinsam och en tom provokation (åh vad häftigt att säga fuck i refrängen)

Jag gråter inte floder över att Loreen förlorade, men enbart pga att hennes låt var relativt svag, jag går enbart på musikaliska meriter, därför är jag förbannad att Schylström inte fick sin rättmätiga plats i finalen, på bekostnad av ett pinsamt fjortisrunkobjekt.

Du använder känsloargument, Lisa som är söt är värdelös medans Axel som har märken på kroppen ska vinna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in