2017-03-03, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HaconBacon
Han har också en tendens att framhäva att han faktiskt är utbildad civilekonom. Riktigt coolt. Hade gärna sett ny programledare/domare nu. Hade också varit kul att se Luuk & Lindström tävla ihop någon säsong för att se om de verkligen är så duktiga.

Håller helt med, hehe.
Vem tycker Flashback borde ta över som programledare och domare?
Citera
2017-03-03, 23:15
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marqueso
Ordentligt avslagen final. Hela säsongen har varit riktigt tråkig, bara ett eller två par jag skulle kunna tänka mig att se i programmet igen.

Listan är förfärlig, tillbaka med Vem där? istället, den gamla versionen (innan den gjordes för lätt).

Sen tröttnar man ju på framför allt Luuk, men även Lindström.
Oerhört tråkiga och profillösa deltagare överlag. Dom måste sluta hämta sk kändisar från stockholmsbaserade kulturjournalister som folk ute i landet knappt känner till eller någon som helst relation till.
Citera
2017-03-03, 23:20
Medlem
Dupeas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miscusi
Håller helt med, hehe.
Vem tycker Flashback borde ta över som programledare och domare?

Programledare näe, men jag vet en flashbackare som skulle vinna överlägset som deltagare. De borde verkligen börja fundera på att ta in vanligt folk som tävlande. Att det nödvändigtvis måste vara kändisar som tävlar i På spåret har jag aldrig fattat. Det fungerar ju med icke-kändisar för SVT i andra dylika sammanhang.

För övrigt hade Maggios snygga ben förtjänat högklackat. Det var typ det enda jag fastnade för i en annars skittråkig final.
Citera
2017-03-03, 23:20
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HaconBacon
Han har också en tendens att framhäva att han faktiskt är utbildad civilekonom. Riktigt coolt. Hade gärna sett ny programledare/domare nu. Hade också varit kul att se Luuk & Lindström tävla ihop någon säsong för att se om de verkligen är så duktiga.
Jo. På samma sätt som man tycker att Oldsberg och Hellberg borde vara med nån säsong. Men dom verkar inte våga..Dom måste ju ha fått frågan.
Citera
2017-03-04, 01:14
Medlem
bill claytons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simmaellersjunk
Till sist, jag trodde inte man kunde toppa First Aid Kit som artist, men jävlar vilken sångerska Veronica Maggio är! Wow! Årets höjdare!

Veronica Maggio är snygg men jag delar inte din uppfattning om henne som sångerska. Mycket tunn och nasal röst.

First Aid Kit sjunger betydligt bättre än söta Maggio.
Citera
2017-03-04, 08:12
Medlem
enfindams avatar
Det var en avslagen final beroende på brist på färgstarka personligheter. Veronica Maggio var kvällens behållning,"Lyckliga gatan" på italienska var magisk. Jag hoppas att hon ger ut en skiva med covers.
Citera
2017-03-04, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bill clayton
Veronica Maggio är snygg men jag delar inte din uppfattning om henne som sångerska. Mycket tunn och nasal röst.

First Aid Kit sjunger betydligt bättre än söta Maggio.
Jag håller med om att FAK tekniskt sett sjunger fantastiskt. De låter som två änglar i himlen! Men Maggio har en "timbre" och en karaktär som gör henne till en av våra bästa popsångerskor. Något tunn ja, men det låter förbannat bra.

Allt behöver inte vara så tekniskt fulländat. Ingen kan väl påstå att Janis Joplin skulle kunna ställa sig på en operascen och få applåder. Jag kommer också att tänka på Anita Lindblom och Anna-Lena Löfgren (hon som sjöng "Lyckliga Gatan"). De var också lite snarlika Maggios röst.

I vilket fall som helst så är det bra att På Spåret toppar artisteriet till finalen, och de lyckades i går kväll!
Citera
2017-03-04, 09:41
Medlem
kostymnisses avatar
Finalen blev tråkig direkt när första resan var gjord, skillnaden blev för stor.

Nordkorea var redigt oväntat som resmål faktiskt, trodde dom skulle ha stora problem att få filma där, men det var dock lätt som fråga. Roligast där var väl Lundells inledande tjöt om att det var i Sverige.

In med fler riktiga kändisar kommande säsonger är ett ständigt återkommande argument, jag vill också se "tyngre" kändisar men det skall ju samtidigt vara duktiga tävlanden och det har ju ständigt sagts hur många som tackar nej varje säsong av rädsla att göra bort sig.
Det är således inte så enkelt att få dit a-kändisar och sedan vet man ju aldrig vad dessa kan...
Citera
2017-03-04, 09:59
Medlem
Joe Blows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kostymnisse
Finalen blev tråkig direkt när första resan var gjord, skillnaden blev för stor.

Nordkorea var redigt oväntat som resmål faktiskt, trodde dom skulle ha stora problem att få filma där, men det var dock lätt som fråga. Roligast där var väl Lundells inledande tjöt om att det var i Sverige.

In med fler riktiga kändisar kommande säsonger är ett ständigt återkommande argument, jag vill också se "tyngre" kändisar men det skall ju samtidigt vara duktiga tävlanden och det har ju ständigt sagts hur många som tackar nej varje säsong av rädsla att göra bort sig.
Det är således inte så enkelt att få dit a-kändisar och sedan vet man ju aldrig vad dessa kan...
Det finns inget värre än C-kändisar som närmast önskar göra bort sig i syfte att "bjuda på sig själv". Samtidigt skall det ju vara fredagsmys där ingen i TV-soffan blir kränkt av sin totala brist på bildning. Denna ekvation har endast en lösning och det är att dumma till det ytterligare och därmed följa den svenska skolans förfall ner i avloppet. Att det är två ytterst mediokra pajasar som leder det hela är i sammanhanget helt perfekt. Nästa säsong kommer Glada Hudik-gänget, Köping-stollarna, Naken-Janne, Robinson-Robban och Farmen-Christina att briljera stort i burarna.
Citera
2017-03-04, 11:54
Medlem
Mattelols avatar
Som pokerspelare har jag lyckats träffa avsnitten helt overkligt bra då jag endast sett första avsnittet där Monaco var resmålet och då även sista avsnittet där vi åkte till Las Vegas. Veronica Maggio var riktigt grym för övrigt!
Citera
2017-03-04, 12:03
Medlem
Enzymes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Oerhört tråkiga och profillösa deltagare överlag. Dom måste sluta hämta sk kändisar från stockholmsbaserade kulturjournalister som folk ute i landet knappt känner till eller någon som helst relation till.

Precis vad jag tycker! Inte konstigt att deltagarna så ofta bommar på sport och naturvetenskap när deltagarna är av samma skrot och korn. Tidigare säsonger har haft bättre spridning som professorer i fysik och idrottsprofiler. Man undrar om de börjar leta deltagare 2 veckor innan start och utgår från medborgarplatsen och raggar folk på gångavstånd.
Citera
2017-03-04, 12:15
Medlem
blockbennys avatar
Så jävla krystat när deltagarna inte har någon som helst aning men ändå lyckas gissa rätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in