Citat:
Ursprungligen postat av
Dariño
Haha orka va sån orka skryta om att man bara jobbar o inte har nå annat liv..
Så 85H/vecka är i stort sett 13Hpass/dag (orka) kör ja 2 st 13H pass så orkar ja inte mycket fler timmar kommande dagen.
För att tjäna 45k efter skatt (vi räknar på 30% skatt för enkelhetens skull)
45000 x 1.3 = 58500 före skatt
Cirka 163000 i inkört belopp
Räknat på 36% (kan väl skilja)
För att dra in 163000 på en månad behöver man ha ett inkört belopp på
Cirka 5400 varje dag (räknat på 30 dar) eftersom muppen aldrig är ledig
85H/vecka x 4 = 340 (det är alltså heltid x2)
58500/340 ~ 172kr/H
Killen är en slav o skryter om han jobbar heltid x2
Dela på hälften så ser man att de är en heltidslön på 29250 Före skatt
Visst är det en grym månadslön men värt slitet? Inte enligt mig.
Matte är inte min starkaste sida rätta mig om ja har fel

vettefan men tog en kort promenad efter jag pratade med honom på luntmakargatan 64 vid tsab kontoret, tro fan att man stöter på fettot igen han stod med kaffe och cigg från luntmakargatan -> Busshållplatsen/busskuren Jarlaplan, det ligger typ 3 kvarter bort. så njae vettefan om vad muppen hade för liv , jag sa jag får ut mellan 15-20 tusen efter skatt första han sa efter 5 år då fattar du vad pengar är och vad lathet är inom branschen, förresten jag tjänar minst dubbelt som dig sa han stolt. förmodligen singel bor i en etta utan tv och utan dator. förresten jag kollade upp FNA440 de va en Ford så hans V90 va det inte, men kan säga att V90:N fortfarande hade vit nummerskylt i väntan på gula registreringsskylten.
jag försökte beskriva honom men svårt , men han gömde sin whiteboard TSAB tavla under gummimattan i bakluckan , den lilla tavlan för att skriva kundens namn på arlanda. han var otrevlig sunf bara att ja inte minns reg nummer men FNA -XXX- FNA 044 vettefan.
hoppas ni stöter på honom med den beskrivningen jag gav
har sett han på Jarlaplan tsab kontoret och Arlanda.
Abdul Talhfaek
Abdullah fahlek
Abdul mohammed Fahlakeh eller vad de stod minns inte riktigt.
https://www.google.co.uk/search?q=electric+banana+band&hl=en&rlz=1I7GGLR_sv &source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjyta2f6rXSAh VKEywKHfPCDJwQ_AUICigD&biw=1920&bih=960#imgrc=TbIy vZOP-KAVIM:
han hade sån frisyr som lasse åberg, han var inte neger.