Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-02-20, 20:08
  #14725
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yggdrasil12
Statoil
OkQ8

Drickyoghurt
Filmjölk
Sallad ?

Okej yoghurt kanske är socker och skiter i men för mig bra. Det är gott med burgare o pommes men man bli fet. På Arlanda för 3 veckor sedan såg jag nog fan den fetaste föraren stå i vänthallen han var ju sumo brottare size . Ni har säkert sett honom vet ej taxi numret men jag anar att fettot kör mercedes v klass eller VW caddy för att få plats

Tror ja vet vem du menar :P

De e därför man blir lite orolig
Brukar försöka dra på gymmet en stund o göra basövningar i alla fall efter jobbet om ja har orken. De e ganska skönt o tomt på gymmet då

Brukar försöka hinna att ta en plocka själv sallad nånstans om ja hinner också.

De säljer färdiga sallader på mackarna va?
Citera
2017-02-20, 21:31
  #14726
Medlem
Yggdrasil12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dariño
Tror ja vet vem du menar :P

De e därför man blir lite orolig
Brukar försöka dra på gymmet en stund o göra basövningar i alla fall efter jobbet om ja har orken. De e ganska skönt o tomt på gymmet då

Brukar försöka hinna att ta en plocka själv sallad nånstans om ja hinner också.

De säljer färdiga sallader på mackarna va?

Ja oftast färdig sallad på makarna.

Men Coop / Ica har oftast plocksallad.
Brukar ta räkor o kyckling grymt gott.

Ja haha den fetaste på taxi Stockholm han lär ju dö snart 😂😂😋 han e oftast på terminal 5.
Citera
2017-02-24, 15:55
  #14727
Medlem
Yggdrasil12s avatar
Haha vad i helvete håller Nya Taxi kurir Uppsala på med ? RENAULT som taxi vilket skämt

Uppsala taxi har börjat med skoda det märks att de korkade som köper sånt skit
Citera
2017-02-25, 07:23
  #14728
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yggdrasil12
Haha vad i helvete håller Nya Taxi kurir Uppsala på med ? RENAULT som taxi vilket skämt

Uppsala taxi har börjat med skoda det märks att de korkade som köper sånt skit


Va har de för konkurrens där?
Kanske går o motivera däruppe mer.
Lite svårare här när typ alla är Mercedes.
Hade inte vart hela världen för mig att åka i en Skoda sålänge ja slipper äckel skåpbil aka caddy är jag glad. Däremot ska ja inte jobba i nå annat än en Mercedes (möjligtvis en tesla)
Citera
2017-02-25, 14:58
  #14729
Medlem
Yggdrasil12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dariño
Va har de för konkurrens där?
Kanske går o motivera däruppe mer.
Lite svårare här när typ alla är Mercedes.
Hade inte vart hela världen för mig att åka i en Skoda sålänge ja slipper äckel skåpbil aka caddy är jag glad. Däremot ska ja inte jobba i nå annat än en Mercedes (möjligtvis en tesla)

Håller med . Men varför vill man ha skola som arbetsredskap helt sämst och fula.

Kör du merca kombi eller gubbsedan?
Citera
2017-02-25, 16:07
  #14730
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yggdrasil12
Håller med . Men varför vill man ha skola som arbetsredskap helt sämst och fula.

Kör du merca kombi eller gubbsedan?

Kombin 2016
Älskar den. Men inte jätteroligt på arlanda
Citera
2017-02-25, 18:41
  #14731
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dariño
Tror ja vet vem du menar :P

De e därför man blir lite orolig
Brukar försöka dra på gymmet en stund o göra basövningar i alla fall efter jobbet om ja har orken. De e ganska skönt o tomt på gymmet då

Brukar försöka hinna att ta en plocka själv sallad nånstans om ja hinner också.

De säljer färdiga sallader på mackarna va?

Macksallad är ju inte mycket att hänga i granen om man inte gillar vita bitar från isbergshuvuden.

Inte så att man öser ner med sakerna våra kroppar faktiskt behöver och så är dom dyra.

Kanske kan köpa en sallad på en pizzera istället innan dom stänger så kan den få åka med en stund om du inte vill äta direkt.
Citera
2017-02-25, 22:10
  #14732
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bbobi
Macksallad är ju inte mycket att hänga i granen om man inte gillar vita bitar från isbergshuvuden.

Inte så att man öser ner med sakerna våra kroppar faktiskt behöver och så är dom dyra.

Kanske kan köpa en sallad på en pizzera istället innan dom stänger så kan den få åka med en stund om du inte vill äta direkt.
Varför inte ta med sig äpple, banan, russin, nötter, chockladkaka etc. och så kan du åka en stund om du vill inte vill äta direkt. Garanterad räjelt billigare.
Citera
2017-02-25, 22:19
  #14733
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanRepes
Varför inte ta med sig äpple, banan, russin, nötter, chockladkaka etc. och så kan du åka en stund om du vill inte vill äta direkt. Garanterad räjelt billigare.

Klart jag för ekonomins skull alltid hade föreslagit det. Men det var väl inte riktigt frågan.

Då hade jag sagt åt honom att göra brie och paprika-mackor. Gott, proteinrikt och kaloririkt så räcker med ett par.
Citera
2017-02-25, 23:24
  #14734
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bbobi
Klart jag för ekonomins skull alltid hade föreslagit det. Men det var väl inte riktigt frågan.

Då hade jag sagt åt honom att göra brie och paprika-mackor. Gott, proteinrikt och kaloririkt så räcker med ett par.

Försöker ta med mig något bra ätbart men det är inte alltid ja hinner
Citera
2017-02-25, 23:25
  #14735
Medlem
Yggdrasil12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bbobi
Klart jag för ekonomins skull alltid hade föreslagit det. Men det var väl inte riktigt frågan.

Då hade jag sagt åt honom att göra brie och paprika-mackor. Gott, proteinrikt och kaloririkt så räcker med ett par.

Ett tag körde jag 2 filmjölk paket om dagen det räcker men inte gott i längden, blev inte det på det iallafall
Citera
2017-02-27, 05:03
  #14736
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yggdrasil12
Ett tag körde jag 2 filmjölk paket om dagen det räcker men inte gott i längden, blev inte det på det iallafall


Första hel månad avklarad
Kassan kunde varit lite bättre men är ändå relativt nöjd har lärt mig systemet bättre så nästa månad blir säkert bättre! kör bara 4 dar i veckan Tors- söndag
Är lite smått överraskad över dricksen. 2637kr

De där småkronorna man får ibland blir en ganska trevlig summa i slutändan

Var inte mening att quota något
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback