2017-03-02, 17:56
Medlem
trickydicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fintnir
Efter att Malin Lernfelt och Expressen hängde ut Erik, så har man nu börjat trakassera honom i sitt hem, med hembesök exakt som med Jim Olsson. Riktigt vidrigt. Bra att Erik konfronterar och ifrågasätter reporterhyenorna dock!

https://www.youtube.com/watch?v=ybgwV2Y2vRc

Stå på dig Erik och tack för ditt engagemang för Sverige och svenskarna, vi är många som är tacksamma för ditt jobb!

Det är faktiskt ett av det jävligaste jag sett, jag trodde Expressen hade fått lite kalla fötter efter all badwill med Jim Olsson.
Man skulle kunna tro att GS är några förhärdade brottslingar, men allt dom har gjort är att ringa upp eliten och ställt några befogade frågor. Detta ses som ett så stort hot så att GS måste krossas, kosta vad det kosta vill.

Hoppas Erik bara får blodad tand och fortsätter att göra bra rigningar. Sånt här vill vi höra mer av.
https://www.youtube.com/watch?v=KRqIKvGJUC8
Citera
2017-03-02, 17:56
Medlem
Skafferns avatar
Citat:
Efter att Malin Lernfelt och Expressen hängde ut Erik, så har man nu börjat trakassera honom i sitt hem, med hembesök exakt som med Jim Olsson. Riktigt vidrigt. Bra att Erik konfronterar och ifrågasätter reporterhyenorna dock!

"-Tack för att vi fick störa dig."
"-Det fick ni inte!"

Bra Erik.
Citera
2017-03-02, 17:59
Medlem
Detta var det värsta jag sett
Nu har expressen gått över gränsen
Nu när hans id är ute så borde alla som stöttar Fabian swisha pengar lite eller mera som en hjälpande hand
Så han känner stödet då Erik kämpat kämpat kämpat för oss alla
Citera
2017-03-02, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Polu
Nu ska jag förklara för dig varför GS behövs.

Jag svarade tidigare men det svaret raderades då det ansågs OT. Även om du konkret tagit upp vården så kommer jag att uttrycka mig generellt för att hålla mig inom tråden – alltså det som GS sysslar med.

Jag känner mycket väl till de artiklar som du länkar till. Jag har också haft kontakt med de aktuella journalisterna i samband med publiceringarna. Liksom många andra journalister.

Problemet är att de ”granskningar” som görs i MSM alltför ofta aldrig når ORSAKEN till problemen. Det kritiska frågorna ställs aldrig. De ansvariga får lätta frågor och det ställs inga följdfrågor.

Medierna ställer enkla frågor och visar några tragiska fall. Men de riktigt brännande frågorna bryr man sig inte om. På så sätt rullar det på år efter år. Medierna och etablissemanget tycks ha en tyst överenskommelse: hit men inte längre. Därför behövs aktörer som GS – de som frågar VARFÖR något inte fungerar.

Jo, men det blir liksom ingen förklaring till varför man måste vara anonym och banda i hemlighet för att fråga VARFÖR vården inte fungerar.

Jag tror inte på att vården och media konspirerar om hur media får fråga.
Tror du vården skulle hämnas med tvångsvård om man talar om vem man är när man frågar? Det där tänket att utsättas för repressalier av läkare är sjukt.
Citera
2017-03-02, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
Här kan vi alla se hur journalistjävlarna jobbar. De kan helt enkelt inte agera på någon annat sätt.

Vilket satans lömskt värdelöst pack de är allihop.

Tycker Fabian bemötte detta så jävla bra! Själv hade jag antagligen gett den korkade journalistjäveln en näve rakt i ansiktet. Vilket värdelös idiot till "journalist". Helt kass.

Fabian: Exakt så här menar jag att det ska göras. Hela tiden dokumentera vad de gör med dig och din familj så att de framstår i all sin nakna uselhet. Fy fan. Finns inte en chans att de kan få några sympatier med detta.

Lägg märke till kommentarerna på you-tube. Inte en jävel är positiv till journalistsvinet och Expressen. Helvete vad folk verkar arga. Det är verkligen media mot folket nu. (Snart kommer givetvis journalisten Mina Dennert skicka sin tantarmé i jagärhär till kommentarsfältet men just nu ser vi en tydlig spegelbild av vad det svenska folket tycker).

Fabian: Stå på dig för fan. Riktigt bra jobbat. Skitbra retorik att fråga efter Mattssons adress, den kunde inte journalistapan sticka hål på. Snyggt. Man kunde höra att du var lite besvärad men jag tycker ändå du skötte dig grymt snyggt. Snart blir du ännu mer van och slipad.

Media är rädda för dig nu, riktigt rädda. Jävla DDR-fasoner att trakassera folk i sina hem!

Det svenska folket måste en gång för alla lära sig att journalisten inte är en vän utan en fiende.

Gammelmedia kommer inte att vinna den här gången.

Instämmer helt. Och det här visar också VARFÖR aktörer som GS behövs.

Hela PK-etablissemanget vilar på falskhet, härskartekniker och maktmissbruk. Så länge det sker i det fördolda så kan det fungera. Men det tål inte offentlighetens ljus.

Egentligen är det hela väldigt enkelt: Visa hur dessa människor uppför sig så kommer de att göra sig själva omöjliga.

Otroligt nog verkar de vara för dumma för att förstå det. Den kaxige och hånflinande PK-journalisten fattar inte att han gör sig till åtlöje i hela landet.
Citera
2017-03-02, 18:05
Medlem
Stabskaptens avatar
Blev det något uthängnings- och skandaliseringsreportage? Eller tappade Expressen smaken för det hela nu när Erik förekom dem genom att publicera film av Diamant Salihus ganska tafatta och pinsamma försök till konfrontation?
Citera
2017-03-02, 18:19
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stabskapten
Blev det något uthängnings- och skandaliseringsreportage? Eller tappade Expressen smaken för det hela nu när Erik förekom dem genom att publicera film av Diamant Salihus ganska tafatta och pinsamma försök till konfrontation?

Vapenbrottslingen Diamant Salihus sitter säkert just nu och klipper och klistrar i filmen för brinnande livet för att försöka få Erik/Fabian att framstå i så dåligt ljus som möjligt. Att Erik/Fabian redan postat sin oklippta version på You-Tube är dessa journalister för korkade för att fatta.

Att de bara skaffar sig badwill är de för tröga i huvudet för att förstå. Det går helt enkelt inte in. De är för självgoda. Inte ens efter praktfiaskot med Jim Olsson fattar de något.

Men det är bara bra, låt dem köra på som vanligt och göra bort sig.
Citera
2017-03-02, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exponerad
Jo, men det blir liksom ingen förklaring till varför man måste vara anonym och banda i hemlighet för att fråga VARFÖR vården inte fungerar.
Citat:

Stå på dig Erik och tack för ditt engagemang för Sverige och svenskarna, vi är många som är tacksamma för ditt jobb!

GS har många gånger förklarat varför de vill vara anonyma. Och orsaken borde vara uppenbar för alla förnuftigt tänkande människor.

Kolla på filmen: Är PK-maffia-journalistens agerande skrämmande tycker du? Ja eller Nej. Jag tycker att det är skrämmande.

Citat:
Ursprungligen postat av exponerad
Jag tror inte på att vården och media konspirerar om hur media får fråga.
Tror du vården skulle hämnas med tvångsvård om man talar om vem man är när man frågar? Det där tänket att utsättas för repressalier av läkare är sjukt.

För att inte gå OT hänvisar jag bara till mina inlägg här:

(FB) Sinthu Selvarajah dog efter polisingripande. Västerås 12/12-14

(FB) SD skyller sjukvårdskrisen på invandrarna-åker till akuten för småkrämpor
Citera
2017-03-02, 18:27
Medlem
Expressen lärde sig inget. Kan ingen bara ge såna här sk reportrar en fet smäll.
Citera
2017-03-02, 18:34
Medlem
Fy helvete vad förbannad man blir när Bonnier traskar hem till vanliga privatpersoner. Vilka jävla svin dom är. Undra om grisen på Expressen en dag kommer vandra samma väg som Saddam, Khadafi och andra etablissemangsfolk...

Vi är många som står bakom er i Granskning Sverige. Ni har lysande reportage!

Smart gjort att filma och du gjorde bra ifrån dig!
Citera
2017-03-02, 18:34
Medlem
baggebo1s avatar
Julia Caesar skriver om Expressens nya övergrepp:
Citat:
”Varför använder du en falsk identitet?” frågar Diamant Salihu.

Och: ”Hur länge har du skrivit under falsk identitet?”

Han upprepar frågorna gång på gång, som en grammofon som har hakat upp sig. Bakom ett sådant beteende ligger massiva körningar i 90-gradersprogrammet i Expressens hjärntvättmaskin under Thomas Mattssons ledning . Hjärntvätten har effektivt avlägsnat allt sunt förnuft som Diamant Salihu eventuellt varit i besittning av i sitt tidigare liv. Han är fullkomligt övertygad om att det han gör hemma hos Erik Johansson är normalt och föredömligt. Att trakassera andra människor i deras hem är att hänföra till ”normala journalistiska arbetsmetoder” som han inte bara har rätt att utsätta andra människor för – det är också absolut nödvändigt för att han ska kunna avancera i hierarkin av angivare i Thomas Mattssons sjuka och korruptionsstinkande Stasi-avdelning på Expressen.

Diamant Salihu saknar förmåga att förstå att han just nu är i färd med att tillfoga en annan människa djup och kanske irreversibel skada. Om insikten händelsevis snuddar vid honom – vilket jag betvivlar – slår han omedelbart bort den. Han vägrar tänka på hur det skulle kännas om det vore han som blev uppsökt och ofredad i sitt eget hem.
Citat:
Det är exakt så här det går till när det som en gång var en demokrati avskaffar sig själv. Arkitekterna bakom åsiktsdiktaturen Sverige heter Expressen, Aftonbladet, Dagens Nyheter, Svenska Dagbladet, SVT, SR och många, många andra.

Förbannelse över er alla! Det går inte ens att ursäkta er med att ni inte vet vad ni gör. Ni vet mycket väl vad ni gör, och ni tror att ni själva ska klara er undan konsekvenserna av den ödeläggelse av demokratiska värden som ni ägnar er åt. Glöm det! Ingen har hittills lyckats besegra sanningen.

Diamant Salihu bor på Roslagsgatan 23 i Stockholm, lägenhet 1402. Han tar säkert gärna emot hembesök.
http://snaphanen.dk/2017/03/02/julia-caesar-i-aasiktsdiktaturens-tjanst/
Citera
2017-03-02, 18:41
Medlem
Sonnenwendes avatar
- Varför skriver du under anonym identitet?

- Jag vill inte att någon kommer till mitt hem

- Varför skriver du under anonym identitet?

- Jag vill inte att du kommer till mitt hem!

osv osv....

Vad är det för papegoja som Expressen skickar, saknar reportern helt förmåga att lyssna på vad intervjupersonen svarar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in