2018-03-08, 06:41
Medlem
Belavias avatar
Det värsta är ju lögnerna från bonnier.

David Baas står i expressen-tv och säger GS har trakasserat deras advokater i hemmet. Att de varit på familjen. LÖGN LÖGN OCH ÅTER LÖGN

Genom sig själv känner man andra, det var Expressen som var på fabians familj och ringde hans barn och fru. Det var expressen som gjorde fult hembesök, röjde hans identitet och splittrade hans familj.

"HATSITE" Vad är det för jävla ord de klistrar på GS? Är det några som är hatsiter så är det dn och Expressen.

Bonnier, vilka hycklare
Citera
2018-03-08, 07:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Belavia
Det värsta är ju lögnerna från bonnier.

David Baas står i expressen-tv och säger GS har trakasserat deras advokater i hemmet. Att de varit på familjen. LÖGN LÖGN OCH ÅTER LÖGN

Genom sig själv känner man andra, det var Expressen som var på fabians familj och ringde hans barn och fru. Det var expressen som gjorde fult hembesök, röjde hans identitet och splittrade hans familj.

"HATSITE" Vad är det för jävla ord de klistrar på GS? Är det några som är hatsiter så är det dn och Expressen.

Bonnier, vilka hycklare

Känner inte till något om någon splittrad familj men frun ska ha känt sig illa till mods över det demokratiska engagemanget. Det är naturligt att känna så när man har med hela monstret i Sverige att göra. Finns ju en anledning till varför diktaturer är långlivade.

Expressen är nu på Google Sveriges ledning (jag utgår från www.granskningsverige.se). Vet inte vilka frågor Expressen ställer men de ifrågasätter Googles ledning personligen varför Google inte drämt till med nedsläckning av Granskning Sverige. Även om regimen i Sverige hade rätt och GS "hatar" så har Expressen ingenting med det att göra.
Senast redigerad av Mertillen 2018-03-08 kl. 08:08.
Citera
2018-03-08, 11:26
Medlem
Totiuss avatar
Mathias Ståhle på Eskilstuna-Kuriren har fått ytterligare ett pris för (den i grunden felaktiga) ”granskningen” av ”trollfabriken” Granskning Sverige. Denna gång är det priset för ”Årets avslöjande” på Faktumgalan i Göteborg.

2018-03-07: Mathias Ståhle prisas som årets avslöjare
https://www.ekuriren.se/eskilstuna/mathias-stahle-prisas-som-arets-avslojare/
eller http://archive.is/FwSED
Citat:
Eskilstuna-Kuriren med Strengnäs Tidnings Mathias Ståhle fick på onsdagskvällen ta emot priset för Årets avslöjande på Faktumgalan i Göteborg.
– Det är hedrande att få ett sådant här pris, säger vinnaren.

Det är gatutidningen Faktum som står bakom Faktumgalan och Mathias Ståhle stod nominerad i klassen Årets avslöjare med sin reportageserie om Den svenska trollfabriken.
[...]
Ståhle, som tidigare prisats för sin reportageserie av såväl Advokatsamfundet som Eskilstuna kommun, och även nominerades till Stora journalistpriset, tycker att priset från Faktum är ett kvitto på att det går att jobba sig ur tidningskrisen.
[...]
Hur ska detta firas?
– Jag har för vana att fira med champagne när jag får priser, så det ska jag göra nu. Sedan ska jag sova, bita ihop och åka till jobbet.
Juryns motivering
Avslöjade Sveriges ledande främlingsfientliga propagandacentraler: Granskning Sverige som lurar till sig intervjuer med hjälp av fejkade identiteter i syfte att sprida hat och hot mot politiker, journalister och vanligt folk.

Källa: Faktum.se.
Det blir episk humor den dag alla måste medge att det INTE ALLS handlar om ”främlingsfientliga propagandacentraler” eller ”hat och hot mot politiker, journalister och vanligt folk” UTAN om sunt ifrågasättande av makthavare som missköter sig.
Citera
2018-03-08, 20:40
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mertillen
De (två, tre) har ju en hemsida: www.granskningsverige.se

Har GS betett sig osympatiskt? Mot vilka då?
Johan Andersson tex har ibland varit väldigt hånfull mot de han pratat med. Skrattat etc. Det sänker seriositetsgraden.
Citera
2018-03-08, 20:44
Medlem
baggebo1s avatar
Folkmördarnas nya hetskampanj leder nu till att galningar hotar att våldta Fabian Fjällings fru och barn. Det är sånt som nästan måste hända med den typen av hetspropaganda mot en enskild person. Folkmördarna och psykopaterna på Expressen och DN vet vad de gör.

https://twitter.com/FabianFjalling/status/971803108736143360

Han säger att han lägger ner verksamheten nu.

Jag hoppas folk börjar förstå, PÅ RIKTIGT, vad vi har att göra med. Och jag hoppas att ALLA fattar vad som måste göras med hela de här livsfarliga DNA-leden om vi någonsin vänder det här.

Never again. På allvar.
Senast redigerad av baggebo1 2018-03-08 kl. 20:46.
Citera
2018-03-08, 20:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Folkmördarnas nya hetskampanj leder nu till att galningar hotar att våldta Fabian Fjällings fru och barn. Det är sånt som nästan måste hända med den typen av hetspropaganda mot en enskild person. Folkmördarna och psykopaterna på Expressen och DN vet vad de gör.

https://twitter.com/FabianFjalling/status/971803108736143360

Han säger att han lägger ner verksamheten nu.

Jag hoppas folk börjar förstå, PÅ RIKTIGT, vad vi har att göra med. Och jag hoppas att ALLA fattar vad som måste göras med hela de här livsfarliga DNA-leden om vi någonsin vänder det här.

Never again. På allvar.

Såg det också på kvitter för någon timme sedan. Tänker hålla mig hälsosamt skeptiskt till det dock om inte en polisanmälan görs och ev. spår säkras.

Mycket möjligt att det är sant, men att få ett hotbrev just nu så pass dålig handstil känns lite märkligt.
Citera
2018-03-08, 20:53
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svarta.Pantern
Såg det också på kvitter för någon timme sedan. Tänker hålla mig hälsosamt skeptiskt till det dock om inte en polisanmälan görs och ev. spår säkras.

Mycket möjligt att det är sant, men att få ett hotbrev just nu så pass dålig handstil känns lite märkligt.
Va? Det är väl just nu, när Fabian utmålats som ett monster i filmer och bilder i Bonnierstidningarna i flera dagar, som såna där hot känns som minst märkliga? Det är ju självklart att hoten kommer mot personer media drevar så mot. Det är ju delvis därför de gör det.
Citera
2018-03-08, 20:56
Medlem
baggebo1s avatar
Fabian uttalar sig om hoten:

https://www.youtube.com/watch?v=kcpnKfGYYfw
Citera
2018-03-08, 20:59
Medlem
Åååh vad skönt. Familjen Bonniers avgick med segern. Om inte Bonniers försvarat oss mot all denna ondska. Hur hade Sverige sett ut utan Bonniers-Batmans verksamhet. Nazister och fascister överallt, krig, blod och fasor som Granskning Sverige skulle härja likt böldpesten på sin tid. Grattis till Bonniers för att ni nu är en del av Expo-nätverket.
Citera
2018-03-08, 21:05
Medlem
Belavias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kulturmarxist
Åååh vad skönt. Familjen Bonniers avgick med segern. Om inte Bonniers försvarat oss mot all denna ondska. Hur hade Sverige sett ut utan Bonniers-Batmans verksamhet. Nazister och fascister överallt, krig, blod och fasor som Granskning Sverige skulle härja likt böldpesten på sin tid. Grattis till Bonniers för att ni nu är en del av Expo-nätverket.

Går det på något sätt att se fömildrande på bonnier? Är eller är det ren och skär ondska som spelas ut?
Citera
2018-03-08, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Belavia
Går det på något sätt att se fömildrande på bonnier? Är eller är det ren och skär ondska som spelas ut?
Någon la fram teorin att när de nu ska starta ett sanningsministerium med pengar från statliga Vinnova så måste de stänga ner ifrågasättande röster så att dessa ”fakta” får stå helt oemotsagda.
Citera
2018-03-08, 21:14
Medlem
Det fullkomligen väller ut av narcissistisk vrede från MSM. De är ursinniga. Som om de vet någonting som vi inte vet. De fruktar valresultat kommande val och vill vara proaktiva och lamslå alternativ media så att det kanalerna inte kan missbrukas av det som de kallar för "främmande makt"? Det är all-in just nu, varenda kanonport på det massmediala skeppet är öppna och det fullkomligen dundrar ut kulor. Det är nästan så att det är som om de inte längre siktar utan bara avfyrar.

Obehaglig utveckling.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in