2017-03-01, 20:47
Medlem
slobodanioussss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slobodaniousss
http://edition.cnn.com/2017/02/22/politics/john-mccain-syria/
Var han i kongressen igår?
.
Ja det var han, fel av mig lol... https://youtu.be/9o_WDqG2x_4?t=4757
2017-03-01, 20:56
Medlem
Man blir matt av all denna Trumpfeber från en del håll, hur kan man bara få för sig att denna enprocentar-skojare skulle vara en stor frälsare. Det lyser charlatan om honom, det står skrivet i pannan på honom. Nog kommer ”the fogotten” att vakna till ett nytt USA när rövarbaronerna styrt i 4/8 år. USA har fått sitt svar på Boris Jeltsin, även många likheter i hur de framträder om än Trump är absolutist.
På Avpixlats kommentarsfält är det rena väckelsemötet, de närmast faller i trans och talar i tungor när de ska berömma den store frälsaren.
2017-03-01, 21:19
Medlem
FlashyBears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Efterdradd
Man blir matt av all denna Trumpfeber från en del håll, hur kan man bara få för sig att denna enprocentar-skojare skulle vara en stor frälsare. Det lyser charlatan om honom, det står skrivet i pannan på honom. Nog kommer ”the fogotten” att vakna till ett nytt USA när rövarbaronerna styrt i 4/8 år. USA har fått sitt svar på Boris Jeltsin, även många likheter i hur de framträder om än Trump är absolutist.
På Avpixlats kommentarsfält är det rena väckelsemötet, de närmast faller i trans och talar i tungor när de ska berömma den store frälsaren.
Eh, Trump ljög. Och?

Man blir nog matt av all denna Trumphat. Känner du dig kränkt? Kliar det i röven?

Jag gillar till exempel inte curling. Därför kollar jag inte på den. Du? Du kommer även till träningarna för att säga hur dumma de är för att de valt denna sport

Så att det inte blir offtopic.
http://www.gallup.com/poll/201617/gallup-daily-trump-job-approval.aspx

Gallup:
Approve: 43% (+1)
Disapprove: 52% (-2)
2017-03-01, 21:30
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlashyBear
Eh, Trump ljög. Och?

Fast skulle du säga samma sak om Clinton hade ljugit under ed?

Jag personligen tycker det är vidrigt oavsett vem som gör det, sen påverkar det inte besluten som personen gör men det är fortfarande något vedervärdigt.
2017-03-01, 21:36
Medlem
FlashyBears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Fast skulle du säga samma sak om Clinton hade ljugit under ed?

Jag personligen tycker det är vidrigt oavsett vem som gör det, sen påverkar det inte besluten som personen gör men det är fortfarande något vedervärdigt.
Det beror på vad hon skulle ljuga om. Trump ljög om småsak i det här fallet. Det är samma sak när han ljuger om "crowd sizes" och annat skit. Vem bryr sig?

Och jag tyckte inte att Hillarys Emails egentligen var något viktigt. Men det var ett enkelt sätt att sänka henne. Hennes "försvar" var inget vidare och bara försämrat det hela.
2017-03-01, 21:37
Bannlyst
Citat:
Eh, Trump ljög. Och?

Man blir nog matt av all denna Trumphat. Känner du dig kränkt? Kliar det i röven?

Jag gillar till exempel inte curling. Därför kollar jag inte på den. Du? Du kommer även till träningarna för att säga hur dumma de är för att de valt denna sport

Så att det inte blir offtopic.
http://www.gallup.com/poll/201617/gallup-daily-trump-job-approval.aspx

Gallup:
Approve: 43% (+1)
Disapprove: 52% (-2)

Så enligt dig är det helt ok att ljuga. Va bra, då kan vi komma överens om att allt du säger är ren lögn och inget annat. Tycker det är lite tragiskt för din omgivning med tanke på detta

Du skriker och gapar när oppositionen gör det, men det går bra om din idol gör det. Visar ju bara att du inte kan tas på allvar, och lever i din egen fantasivärld
2017-03-01, 22:17
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wint3riscoming
Så enligt dig är det helt ok att ljuga. Va bra, då kan vi komma överens om att allt du säger är ren lögn och inget annat. Tycker det är lite tragiskt för din omgivning med tanke på detta

Du skriker och gapar när oppositionen gör det, men det går bra om din idol gör det. Visar ju bara att du inte kan tas på allvar, och lever i din egen fantasivärld
Ge mig ett enda exempel på en politker som inte ljuger. Det är ju för fan en del av arbetsbeskrivningen. Det kallas "retorik" bland fittorna som styr oss och vi har otaliga exempel på det i Sverige och i alla andra länder.

Men eftersom Trump är GOD EMPEROR är varje ord som kommer ur hans mun vägt på våg och yttrat med silvertunga.

Hjälp, en politiker som inte talar sanning. Vad ska vi ta oss till???
2017-03-02, 00:39
Medlem
FlashyBears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aramir2
Trump ljuger 100ggr och ni rycker på axlarna, vem bryr sig?. Fox/breitbart ljuger för att gynna Trump, ni rycker på axlarna, vem bryr sig.
CNN ljuger. OMFG MSM LJUGER!!! Det är en vänsterkonspiration mot Trump!! Hata MSM!!

Patetiskt jävla hycklande.
Vad ljög CNN med?
2017-03-02, 01:51
Medlem
zergrushs avatar
Citat:
Vad ljög CNN med?
Det är inte att de faktiskt "ljuger", vilket ändå sker ytterst sällan om någonsin.
Det är hur ofta (läs: dagligen) detta hävdas.
2017-03-02, 02:16
Medlem
FlashyBears avatar
http://www.ipsos-na.com/news-polls/pressrelease.aspx?id=7589
http://polling.reuters.com
Citat:
Washington, DC- In the latest Core Political release of the Reuters/Ipsos poll President Trump’s approval remains essentially unchanged. His job disapproval (48%) remains slightly higher than his approval (46%). However, on more specific issues, he is enjoying much broader appreciation from the American public. His strongest subjects remain the economy with good scores on employment and jobs (54%) and his handling of the economy (53%). On the other hand, the president continues to get lower approval marks for his handling of the environment (42% approve) and the way he ‘treats people like me’ (44% approve).
All adults.
Job Approval 46% - 48% = -2%
Job Approval Economy 53% - 37% = 16%
Job Approval Employment and Jobs 54% - 35% = +19%
Job Approval Foreign Policy 47% - 42% = +5%
Job Approval Immigration 49% - 44% = +5%

Innan talet
Kommer att hjälpa Trump att jävlas med GOP.

Citat:
Ursprungligen postat av zergrush
Det är inte att de faktiskt "ljuger", vilket ändå sker ytterst sällan om någonsin.
Det är hur ofta (läs: dagligen) detta hävdas.
Byter man ut CNN mot TRUMP kan det appliceras på dig.

Du gnäller ofta (läs: dagligen) att Trump är si och så

OBS! Jag skojar inte!
Senast redigerad av FlashyBear 2017-03-02 kl. 02:23.
2017-03-02, 02:26
Medlem
zergrushs avatar
Citat:
Innan talet
Kommer att hjälpa Trump att jävlas med GOP.
Ja, det där talet... Hur var det med det egentligen?

Det är ju ändå sånt jävla tjat om "FAKE NEWS!!!!!!!" här i tråden hela tiden...
http://www.gp.se/nyheter/v%C3%A4rlden/lista-h%C3%A4r-%C3%A4r-20-nya-felaktiga-p%C3%A5st%C3%A5ende-av-trump-1.4178927
Citat:
Lista: Här är 20 nya felaktiga påstående av Trump
Jag undrar lite vad den långsiktiga konsekvensen kommer bli av att man inte kan lita på vad vita huset och amerikansk regering säger, att motsatsen snarare kommer vara mer sannolik? Hur kommer det påverka USAs inrikes- och utrikespolitiska relationer?
2017-03-02, 02:28
Medlem
slobodanioussss avatar
Jag tycker denna sköna tweeten 25 feb är värd att påminna om,

"Congratulations to Thomas Perez, who has just been named Chairman of the DNC. I could not be happier for him, or for the Republican Party!"

DNC Chair Tom Perez: Trump Speech Was 'Steve Bannon On Steroids With A Smile'
https://www.youtube.com/watch?v=BC8cLHzvh-0
Lightweight much?
Senast redigerad av slobodaniousss 2017-03-02 kl. 02:46.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in