På Statoil i närheten av Växjö köpte jag en baguette efter en lång bilresa genom ett öde Småland... vet än idag inte hur man kan misslyckas så grovt med macka men fyfan säger jag bara. Brödet var kallt och blött, kycklingen bestod av nån enstaka broskbit och till råga på allt så var skiten även
dränkt i den billigaste senapen på Guds gröna jord. 75:- om jag inte minns helt fel.