2017-02-08, 11:43
  #2353
Medlem
Jj's thai zinken. Varning! Har blivit matförgiftad två gånger. Det är snuskigt som fan i den kiosken. Maten är skämd och blaskig.
Citera
2017-02-19, 17:17
  #2354
Medlem
Storfetdases avatar
Vegabaren, kanske sveriges äldsta hak men maten smakar fan skit
Citera
2017-02-23, 00:59
  #2355
Medlem
Sannegårdens pizzeria Munkebäck

Någon som har åsikter om Sannegårdens pizzeria i Munkebäck? Personligen tycker jag inte att den är någon höjdare direkt. Pizzorna är för stora och känns ofräscha. Hade inte stört mig så mycket på detta ifall det inte hade varit för reklamen som skryter om att den har varit sveriges bästa pizzeria något år samt Göteborgs bästa flera år i rad. Förstår att dessa betyg säkerligen egentligen tillhör Sannegårdens i Eriksberg, men den i Munkebäck verkar ändå vara ganska högt ansedd, någonting som är lite galet enligt mig. Trevlig personal, bra service och någorlunda stilren inredning, men i övrigt ganska sunkigt alltså. Åsikter någon?
Citera
2017-02-23, 08:43
  #2356
Medlem
Z2361s avatar
Hur kan det vara negativt med en stor pizza?
Citera
2017-02-24, 18:58
  #2357
Medlem
UnEasys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storfetdase
Vegabaren, kanske sveriges äldsta hak men maten smakar fan skit

Klockan 03:20 en tisdag spelar det IIIIINGEN roll!
Citera
2017-02-25, 20:37
  #2358
Medlem
NewDeers avatar
Sammanfogat ämnen /mod
Citera
2017-02-26, 12:04
  #2359
Medlem
rayraviolis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av digitalbath
Någon som har åsikter om Sannegårdens pizzeria i Munkebäck? Personligen tycker jag inte att den är någon höjdare direkt. Pizzorna är för stora och känns ofräscha. Hade inte stört mig så mycket på detta ifall det inte hade varit för reklamen som skryter om att den har varit sveriges bästa pizzeria något år samt Göteborgs bästa flera år i rad. Förstår att dessa betyg säkerligen egentligen tillhör Sannegårdens i Eriksberg, men den i Munkebäck verkar ändå vara ganska högt ansedd, någonting som är lite galet enligt mig. Trevlig personal, bra service och någorlunda stilren inredning, men i övrigt ganska sunkigt alltså. Åsikter någon?

Är det verkligen rätt att låta nämnda pizzeria förekomma i den här tråden?
Citera
2017-03-02, 00:33
  #2360
Medlem
Inhalators avatar
Var på ett ställe i Köpenhamn som hette Noma. Skulle visst vara superbra. Rätterna var mindre än min handflata och smakade snarare överdrivet, hetskomplicerat än njutbart gott. Gott vin dock.
Citera
2017-03-02, 00:46
  #2361
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inhalator
Var på ett ställe i Köpenhamn som hette Noma. Skulle visst vara superbra. Rätterna var mindre än min handflata och smakade snarare överdrivet, hetskomplicerat än njutbart gott. Gott vin dock.

Försöker du vara ironisk? Skulle Noma med mat i världsklass vara det sämsta stället du ätit på?
Citera
2017-03-02, 00:56
  #2362
Medlem
mannenpatakets avatar
tro det eller ej, kebab i Turkiet, blev magsjuk hela semestern och den var inte alls good.
Citera
2017-03-02, 01:17
  #2363
Medlem
Tripportreats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mannenpataket
tro det eller ej, kebab i Turkiet, blev magsjuk hela semestern och den var inte alls good.
Eftersom du skriver "tro det eller ej" så tänker jag välja att inte tro dig
Citera
2017-03-02, 02:57
  #2364
Medlem
På Statoil i närheten av Växjö köpte jag en baguette efter en lång bilresa genom ett öde Småland... vet än idag inte hur man kan misslyckas så grovt med macka men fyfan säger jag bara. Brödet var kallt och blött, kycklingen bestod av nån enstaka broskbit och till råga på allt så var skiten även dränkt i den billigaste senapen på Guds gröna jord. 75:- om jag inte minns helt fel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in