Citat:
Ursprungligen postat av
Algowns
Någon som har testat SIF Iborra eller SIF N'Zonzi? Funderar på att byta ut MotM Casemiro så skulle vara tacksam för lite reviews av dessa herrar!
Spelar med båda dessa lirare och de tillhör mina absoluta favoriter. SIF N'Zonzi måste vara en av dom absolut bästa defensiva mittfältarna i spelet då han är stark, en grym passningsspelare och faktiskt hyfsat rörlig. Han kan också avsluta om han får läget, men han är inget ess i det området. Skotten är dock så pass hårda att de trillar in ibland ändå.
SIF Iborra är en helt underbar spelare om man använder honom på rätt sätt. Jag anser att han är den ultimata centrala mittfältaren om man spelar honom just centralt i exempelvis 4-3-3. Han är allra bäst när han får anfalla släpande för att stänka iväg långskott. Jag har även provat honom som CAM, men då gick han för mycket i djupled, vilket naturligtvis inte är hans styrka. Han skjuter galna raketer till skott, vinner alla närkamper och passar som en gud. Om man bara kommer ihåg att han inte är någon Marchisio så är han grym. D.v.s. jaga inte spelare i löpdueller eller transportera boll i längre sträckor.
Kort sagt, köp spelarna, om än så bara för att testa dom! Gärna i kombo med IF Ben Yedder!