Citat:
Ursprungligen postat av
Indo
Nej det där låter lite märkligt,Fan man har gått dagligen på Lyrica bra jävla mycket längre än 4 dagar och slutat tvärt och inte känt någon at,Men jag känner att är man väl en gång ingådd på Lyrica så är man mycket känsligare för AT efter korta race,eller har jag fel? Jag har tänt av både från H och Lyr och Lyr är fan värre men H är ju helt klart mer beroendeframkallande enligt mig.. För Lyrican den är så jävla långdragen och Vidrig rent ut sagt,Känns lite som att tända av från Opiater och benzo Samtidigt när man får en Lyrica AT. Tror det är ganska mycket psykiskt också om man inte är beroende av dom och käkar ett par dagar sen börja nojja över AT,då är det lätt att man börjar känna efter lite för mycket och sen är det igång,Självömkan hehe 😂 fast som du säger jag tror också på att det är väldigt Individuellt hur pass AT slår på en.
Mvh Indo
Jag tror du är helt rätt ute faktiskt, det där med att var ingången på nåt.
Vaknade precis upp och kände lite myrkryp i magtrakten, alltså jag vet att jag inte inbillar mig, när man väcks av, förvisso galet lindriga, at-syntom, då vet iaf jag att dom är riktiga. Frågan är vad jag ska göra med denna nya kunskap. Har som sagt precis skaffat 50g. En sak är säker, jag kommer att vara jävligt försiktig med denna substans, det verkar inte bättre än att jag absolut inte kan ta den två dagar på raken, msn måste ha lite buffert, det har jag haft i slla dessa år med opiater och det har gått hyfsat bra.
Som fler skrivit i tråden, ett jävla skämt att den inte är klassad.