Citat:
Ursprungligen postat av
Japhy
Vad härligt att du förstår att syrier i Syrien, iranier i Iran och så vidare, inte omfattas av konstitutionen och alltså kan förvägras tillstånd att resa till USA. Det är ett litet, men ändå nog så viktigt steg i din mentala och personliga mognad Klyban. Det tar sig!
Men hur var det nu med USAs skuld till FN? Du har tjatat om den i dagar, och använt den som argument för att NATO-medlemmarna inte ska behöva uppfylla sina åtaganden gentemot NATO.
Finns det ens någon skuld till FN, eller är det bara nåt du hittat på helt själv?

Saken är att när det kommer till inresa så blir detta högintressant med USA lagar och regler.
Och konstitutionen säger religionsfrihet, och det är ur detta man arbete med.
Sen lägga orden i munnen och försöka inbilla folk jag pratar om Syrier i Syrien och att USA konstitution skulle gälla där.
Så undrar man hur korkad du är i att jag skulle gå på den?
USA arbetar givetvis att alla har samma rättigheter, sen finns det säkert undantag.
Dock är inte religion nått undantag.
Ibland undrar man hur bright vissa av er är, som inte ens insett det var en liknelse till skuld och FN kom in, och hur man ser olika på om det är min eller din skuld i USA.
Aldrig ens utgett mig veta om USA har en skuld till FN eller inte, utan sa att USA historiskt brukar ha en skuld till FN.
Men här blir det lite humor faktiskt, då NATO-länder inte ens har skuld, så allt m,ed FN kan du helt glömma då den liknelsen går inte ta upp, eftersom det inte finns någon skuld.
Och 2% BNP militärbudget har man upp till 2020 att lösa, så där finns det redan en plan.
Vilket betyder att allt du tjafsat om och par till, är inget annat än en lögn från början till slut.
Enda sanningen jag kan komma på, och det är att det är idag 2% BNP militärbudget.
Och att man har en utvecklingsplan som man aktiverat efter man höjde ifrån 1,22% till 2%.
Men resten är en lång rad av lögner, och det är här skon klämmer då ni inte gillar bli avslöjade med "alternativ fakta"(som alla andra på jorden kallar lögn).