2017-02-28, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Så trött var den väl inte? 87-ratad Cavani till en investering av 25k, betydligt mindre om man hade Palermo-spelare i klubben - plus två packs. Jag sålde tre av mina Palermo-lirare för 7k st och behöll de andra två för att klara den. Trevligt med billiga specialkort. Frågan är bara hur jag ska pussla in den i någon slags hybrid. Kanske ligue 1-calcio-hybrid med Verrsti, Sbc Insigne, Cavani, Lucas osv? Förslag mottages gärna. Har Sbc Kurzawa och Sbc Perrin sen förut, spelar 4-3-3. Har inte orkat pussla själv än

jag tänkte testa han här:
https://www.futbin.com/17/squad/2082995
Citera
2017-02-28, 02:04
Medlem
Lyckades packa IF Piszczek i sista Cavani SBC packet.
Dock verkar hans pris gå upp??? Vet någon varför? Trodde det skulle rasa tills nya totw på onsdag?
Citera
2017-02-28, 08:25
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Vad får man för monthly rewards vid guld 2? bara fått 1 tidigare då jag började spela WL först i mitten på december, gjorde 3 veckor då har jag för mig, vetifan vart jag placerade mig på ranking osv just då ,men fick ett pack med 3 informs.
Citera
2017-02-28, 08:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ItsmeGlenn
Vad får man för monthly rewards vid guld 2? bara fått 1 tidigare då jag började spela WL först i mitten på december, gjorde 3 veckor då har jag för mig, vetifan vart jag placerade mig på ranking osv just då ,men fick ett pack med 3 informs.
Du kommer att få samma pris, Guld 1-3 har samma pris. Alltså 3 untradeable IF kort.
Citera
2017-02-28, 09:09
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niva94
Du kommer att få samma pris, Guld 1-3 har samma pris. Alltså 3 untradeable IF kort.

Okay tack gubben då kan man ej hoppas på för mkt
Citera
2017-02-28, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Alldeles för dyrt kort för att hålla på att spekulera med i mitt tycke. Taxen är drygt 15k. Dessutom bara ett dussin matcher kvar på säsongen. Sålde min OTW Mane idag för 373k på Xbox, köpt för 150k pre-upgrades och pre-SIF. Nu nere på 345k typ. Kommer nog inte köpa fler utan vill jag ha honom köper jag SIF-kortet när det ligger lågt.

Med det sagt - den som hade is i magen och investerade 3,5 miljoner drygt på 10st för en dryg vecka sedan kunde gjort ca 200k på att sälja av före match idag.

Men då tycker jag det finns billigare investeringar med lägre risk därute. IF McGeady medan han ännu var i packs tex.

som du säger, för dyra kort att chansa med..min tanke va dock att sälja honom för 450 och köpa tillbaka honom idag.. men skippade det..använder kortet, köpt för 150 så inte hela världen..får han nytt IF lär det bli värt 600k istället.. inget super behov av coins iallafall
Citera
2017-02-28, 11:37
Medlem
Måste ha en CAM ifrån Real Madrid och IF Kroos som jag har som untradeable håller inte måttet för mig. Någon som testat TIF Isco? Ser riktigt bra ut. Andra alternativ som jag känner att jag kan ha råd med är James Rodriguez, ser också ut som en bra CAM. Hur är han? Benzema, kanske inte passar som CAM? Har väl inte den där passningsfoten direkt. Modric, han funkar kanske bättre som CM än som CAM? MOTM Casemiro ser ju nice ut med, bra allround men passar väl bäst som CDM eller ev CM skulle jag tro.

Tacksam för input om ni testat dessa alternativ
Citera
2017-02-28, 11:58
Medlem
Tycker trada har blivit mycket knepigare. Märks att folk inte bryr sig särskilt mycket längre.
När kommer nästa batch med intressanta kort? Är det Team of the Season i Maj?
Ingenting innan dess?
Citera
2017-02-28, 12:08
Medlem
Om man köper en spelare som redan har ett kemikort på sig och jag vill ändra det. Ger det någon skillnad om jag lägger ett nytt kemikort direkt på kortet eller om jag först lägger på ett standard kemikort och sedan det nya?
Citera
2017-02-28, 12:13
Medlem
eshkoshkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joh89
Om man köper en spelare som redan har ett kemikort på sig och jag vill ändra det. Ger det någon skillnad om jag lägger ett nytt kemikort direkt på kortet eller om jag först lägger på ett standard kemikort och sedan det nya?
Nej. Enda som räknas är det aktuella kort han har på sig.
Citera
2017-02-28, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av teren
Tycker trada har blivit mycket knepigare. Märks att folk inte bryr sig särskilt mycket längre.
När kommer nästa batch med intressanta kort? Är det Team of the Season i Maj?
Ingenting innan dess?

fördelen med att folk inte bryr sig är att de betalar överpris för spelare..

Senaste veckorna har jag bla sålt:
IF Mane för 120k, gick då för 95k
IF Gabbiadini 44-45k, sålt ca 4st även under tiden de låg på 28k
SIF Boudebouz 19-20k när han gått för 12-13k
Samma sak med SIF Bentaleb.

Folk betalar överpriser som sagt, visst det kan ta tid men har man många kort av en vettig spelare kan man göra rätt många tusen per dag
Citera
2017-02-28, 12:38
Medlem
sonofnatures avatar
Varför studsar bollen tillbaka till motståndaren när man brutit . E det gameplay som spökar ? Eller någon jävla inställning ?

Ångra fan man köpte FIFA 17.
I början tyckte jag det va ok, trots det sega gameplay ibland . Men nu känns det bara som man e sur hela tiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in