Citat:
Ursprungligen postat av
MR-Ganjalf
Tackar!
Några bra tips på avbytare?
https://www.futbin.com/17/squad/2050075 Har just nu Sanches, Lukaku och smalling.
När jag bara nöter på med mitt förstalag så försöker jag ha en spelartyp av varje på bänken. Så man är redo på att förändra var som om det behövs.
Kan bara gå igenom mina egna val:
En snabb ytterback: Walker
En stabil back med speed: SBC Toprak, men hans vanliga kort är bra med. Innan haft Sokratis/Smalling där med.
En defensiv mitt: Just nu IF Gonalons för har han i mitt andralag. Innan haft SIF Iborra. Även Matic och Krychowiak har gjort bra där.
En kvick offensiv spelare som funkar var som: SBC Giovincio. Magisk! Dock väldigt klen...
En snabb kvick ytter:Martial/IF Mane. Ibland en mer stark ytter med lite längd i Inago Williams eller Perisic.
Striker: Har sällan haft någon på bänken då jag ofta lagt stort krut på en dyr anfallare som jag aldrig vill byta ut

Har ju Giovincio på bänken som är CF/ST vanligtvis men använder honom mest som cam eller yttermitt. Nu skaffade jag SBC Lacazette innan helgen så han kommer alltid ha en plats på bänken. Riktigt go!
Och sen sista platsen till: Valfri målvakt
Edit. Dina tre val där känns stabila. Lukaku e go, kör hans TIF nu. Gick skit i början men när man väl lär sig utnyttja hans styrka så e han grym. Sanches, Renato? Inte använt själv men alla säger ju att han är grym så de tvekar jag inte på!
Citat:
Ursprungligen postat av
Algowns
Funderar på att skaffa SIF Iborra istället för Casemiro. Han ser sjuk ut med en Shadow!
Haft SIF Iborra som alternativ på bänken när jag velat ha tyngd både framåt och bakåt, bra åt båda håll. Körde honom med Catalyst för mer speed. Riktigt tung! Jobbig att möta, vinner mycket dueller. Sen vinner han typ alla luftdueller med sina 195cm(?). Han kom in i halvtid och avgjorde Sevilla-derbyt med sitt 2-1 mål i helgen. Fick MoM på någon sida såg jag men vet inte om det enbart var pga målet. En TIF på honom skulle va nice! Har rätt sjuka stats redan!