2017-02-27, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hjeaeee
Appropå button delay/lagg M4sta som vi pratade om häromdan.. ska testa dom här stegen som den här killen pratar om: https://www.youtube.com/watch?v=nfG8c5XmjNE Något av dom kanske hjälper dig också!

vill du sammanfatta dom för glor Liverpool nu så kan inte lyssna.. såg att ändra upplösningen ska funka..
På ps4 tror ja inte det gör nån skillnad att ha sladden i den läser ändå av Bluetooth
Citera
2017-02-27, 21:21
Medlem
eshkoshkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Hmm aldrig sett. Dem hade underhåll 2 timmar i förmiddags. Kanske något dem införde då? Undra om det är något som är gjort för att förhindra att spela på sega servrar? Spelade 6 matcher för några timmar sedan och det flöt på göttit i alla dem. Spekulationer bara... vore ändå illa om man inte alltid kom in när man vill spela pga överbelastade servrar.
Jag kom in efter ett par försök. Jag gillar det dock om det är något sorts kösystem såsom Blizzard har för WoW. Visst är det lite irriterande att man inte kommer in när man vill spela, precis som du säger. Men det är också väldigt irriterande att varje dag spela på överbelastade servrar. Om det nu är det som spökar vad gäller all sirap.
Citera
2017-02-27, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Algowns
Otroligt likt mitt lag https://www.futbin.com/17/squad/2076915

Du måste byta ut en spelare om det ska fungera. Sätt t.ex in Koke/Saul/valfri från Atleti på Casemiros plats och byt sedan ut in game. Men kör annars på det du har om det känns bra!

Funderar på att skaffa SIF Iborra istället för Casemiro. Han ser sjuk ut med en Shadow!

Det var lite ditt lag som gav mig inspiration för de luckor jag hade att fylla , så det tackar jag för
Blir att köpa neymar först och testa. Mitt första FUT år, så vill testa så många stjärnor som möjligt.

Helvete vad skönt laget är. Bara kört 2 games för sen börja Liverpool. Men jääävlar vad allt flyter på enkelt!
Har coman på neymars plats så länge, och det är den enda svaga länken så här långt!!
Citera
2017-02-27, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MR-Ganjalf
Tackar!
Några bra tips på avbytare?
https://www.futbin.com/17/squad/2050075 Har just nu Sanches, Lukaku och smalling.

När jag bara nöter på med mitt förstalag så försöker jag ha en spelartyp av varje på bänken. Så man är redo på att förändra var som om det behövs.

Kan bara gå igenom mina egna val:
En snabb ytterback: Walker
En stabil back med speed: SBC Toprak, men hans vanliga kort är bra med. Innan haft Sokratis/Smalling där med.
En defensiv mitt: Just nu IF Gonalons för har han i mitt andralag. Innan haft SIF Iborra. Även Matic och Krychowiak har gjort bra där.
En kvick offensiv spelare som funkar var som: SBC Giovincio. Magisk! Dock väldigt klen...
En snabb kvick ytter:Martial/IF Mane. Ibland en mer stark ytter med lite längd i Inago Williams eller Perisic.
Striker: Har sällan haft någon på bänken då jag ofta lagt stort krut på en dyr anfallare som jag aldrig vill byta ut Har ju Giovincio på bänken som är CF/ST vanligtvis men använder honom mest som cam eller yttermitt. Nu skaffade jag SBC Lacazette innan helgen så han kommer alltid ha en plats på bänken. Riktigt go!
Och sen sista platsen till: Valfri målvakt

Edit. Dina tre val där känns stabila. Lukaku e go, kör hans TIF nu. Gick skit i början men när man väl lär sig utnyttja hans styrka så e han grym. Sanches, Renato? Inte använt själv men alla säger ju att han är grym så de tvekar jag inte på!

Citat:
Ursprungligen postat av Algowns
Funderar på att skaffa SIF Iborra istället för Casemiro. Han ser sjuk ut med en Shadow!

Haft SIF Iborra som alternativ på bänken när jag velat ha tyngd både framåt och bakåt, bra åt båda håll. Körde honom med Catalyst för mer speed. Riktigt tung! Jobbig att möta, vinner mycket dueller. Sen vinner han typ alla luftdueller med sina 195cm(?). Han kom in i halvtid och avgjorde Sevilla-derbyt med sitt 2-1 mål i helgen. Fick MoM på någon sida såg jag men vet inte om det enbart var pga målet. En TIF på honom skulle va nice! Har rätt sjuka stats redan!
Senast redigerad av grahnen 2017-02-27 kl. 21:42.
Citera
2017-02-27, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
vill du sammanfatta dom för glor Liverpool nu så kan inte lyssna.. såg att ändra upplösningen ska funka..
På ps4 tror ja inte det gör nån skillnad att ha sladden i den läser ändå av Bluetooth

Yup, ändra upplösningen till en lägre var 1.

Dom andra:

Ingen trådlös anslutning
Använda sladd istället för batterier till kontrollen
Spela som hemmalag
Mindre delay på natten
Citera
2017-02-27, 22:24
Medlem
Lär inte bli ngn uppgång för Manes pris efter dagens match...
Citera
2017-02-27, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krokofant12
Lär inte bli ngn uppgång för Manes pris efter dagens match...
var som högst innan idag.. 445k(ps4)
Citera
2017-02-27, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
När jag bara nöter på med mitt förstalag så försöker jag ha en spelartyp av varje på bänken. Så man är redo på att förändra var som om det behövs.

Kan bara gå igenom mina egna val:
En snabb ytterback: Walker
En stabil back med speed: SBC Toprak, men hans vanliga kort är bra med. Innan haft Sokratis/Smalling där med.
En defensiv mitt: Just nu IF Gonalons för har han i mitt andralag. Innan haft SIF Iborra. Även Matic och Krychowiak har gjort bra där.
En kvick offensiv spelare som funkar var som: SBC Giovincio. Magisk! Dock väldigt klen...
En snabb kvick ytter:Martial/IF Mane. Ibland en mer stark ytter med lite längd i Inago Williams eller Perisic.
Striker: Har sällan haft någon på bänken då jag ofta lagt stort krut på en dyr anfallare som jag aldrig vill byta ut Har ju Giovincio på bänken som är CF/ST vanligtvis men använder honom mest som cam eller yttermitt. Nu skaffade jag SBC Lacazette innan helgen så han kommer alltid ha en plats på bänken. Riktigt go!
Och sen sista platsen till: Valfri målvakt

Edit. Dina tre val där känns stabila. Lukaku e go, kör hans TIF nu. Gick skit i början men när man väl lär sig utnyttja hans styrka så e han grym. Sanches, Renato? Inte använt själv men alla säger ju att han är grym så de tvekar jag inte på!

Haft SIF Iborra som alternativ på bänken när jag velat ha tyngd både framåt och bakåt, bra åt båda håll. Körde honom med Catalyst för mer speed. Riktigt tung! Jobbig att möta, vinner mycket dueller. Sen vinner han typ alla luftdueller med sina 195cm(?). Han kom in i halvtid och avgjorde Sevilla-derbyt med sitt 2-1 mål i helgen. Fick MoM på någon sida såg jag men vet inte om det enbart var pga målet. En TIF på honom skulle va nice! Har rätt sjuka stats redan!

Det var ungefär så jag tänkte innan också, sen läste jag en massa om brons på bänk för att sänka ratings så numera kör jag på det.
Tänker som så att en på varje "linje" duger, med tanke på hur sällan en spelare måste avbryta pga skada.
Ja Renato S. jävlar vad han presterar för sin rating... första gången jag testa nu när jag byta trupp.
Citera
2017-02-27, 22:42
Medlem
De supersubs jag använder är Lozano, grym när han kommer in i 70:de och springer åttor runt alla. Renato Sanches behöver man inte säga så mycket om... och Kabore TOTT är grym allround, fick han i SBCn där man fick ett TOTT, testade honom och är allt ifrån missnöjd!
Citera
2017-02-27, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krokofant12
Funderar på kränga av övervärderade gubbar från vissa lag. Någon som vet några lag/spelare som just nu går för sjuka priser?

Palermo samt höga serie a-spelare, har kommit nån trött cavani-sbc
Citera
2017-02-27, 23:50
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
var som högst innan idag.. 445k(ps4)

Alldeles för dyrt kort för att hålla på att spekulera med i mitt tycke. Taxen är drygt 15k. Dessutom bara ett dussin matcher kvar på säsongen. Sålde min OTW Mane idag för 373k på Xbox, köpt för 150k pre-upgrades och pre-SIF. Nu nere på 345k typ. Kommer nog inte köpa fler utan vill jag ha honom köper jag SIF-kortet när det ligger lågt.

Med det sagt - den som hade is i magen och investerade 3,5 miljoner drygt på 10st för en dryg vecka sedan kunde gjort ca 200k på att sälja av före match idag.

Men då tycker jag det finns billigare investeringar med lägre risk därute. IF McGeady medan han ännu var i packs tex.
Citera
2017-02-27, 23:56
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beng14beng
Palermo samt höga serie a-spelare, har kommit nån trött cavani-sbc

Så trött var den väl inte? 87-ratad Cavani till en investering av 25k, betydligt mindre om man hade Palermo-spelare i klubben - plus två packs. Jag sålde tre av mina Palermo-lirare för 7k st och behöll de andra två för att klara den. Trevligt med billiga specialkort. Frågan är bara hur jag ska pussla in den i någon slags hybrid. Kanske ligue 1-calcio-hybrid med Verrsti, Sbc Insigne, Cavani, Lucas osv? Förslag mottages gärna. Har Sbc Kurzawa och Sbc Perrin sen förut, spelar 4-3-3. Har inte orkat pussla själv än
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in