2017-02-28, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonofnature
Varför studsar bollen tillbaka till motståndaren när man brutit . E det gameplay som spökar ? Eller någon jävla inställning ?

Ångra fan man köpte FIFA 17.
I början tyckte jag det va ok, trots det sega gameplay ibland . Men nu känns det bara som man e sur hela tiden.

tror alla undrar detta..behöver bryta 4-5 gng för att ens va nära att få bollen känns lustigt.. Använda L2/LT känns som bollen bara petas bort till motståndaren.. bryta med stående tackling känns som en enorm chansning...
Citera
2017-02-28, 13:22
Medlem
Den här frågan har ju dykt upp 1000 gånger och lika irriterande varje gång, så nu ställer jag den:

När ska vi lämna rummen? Nejdå, men när kommer monthly rewards?
Citera
2017-02-28, 13:29
Medlem
Unpacka precis griezmann, blir att köra honom som supersub.
Ligger under med 1-0 i halvlek, tar in honom i halvtid och han sätter 2 underbara mål efter perfekta löpningar och jag vinner med 2-1.
Citera
2017-02-28, 14:18
Medlem
Jalkapallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Måste ha en CAM ifrån Real Madrid och IF Kroos som jag har som untradeable håller inte måttet för mig. Någon som testat TIF Isco? Ser riktigt bra ut. Andra alternativ som jag känner att jag kan ha råd med är James Rodriguez, ser också ut som en bra CAM. Hur är han? Benzema, kanske inte passar som CAM? Har väl inte den där passningsfoten direkt. Modric, han funkar kanske bättre som CM än som CAM? MOTM Casemiro ser ju nice ut med, bra allround men passar väl bäst som CDM eller ev CM skulle jag tro.

Tacksam för input om ni testat dessa alternativ

Kör på TIF Isco, testade hans tidigare IF. Tycker inte Real har någon CAM som passar mig, förutom honom då. Casemiro är riktigt bra, som cm/cdm.
Citera
2017-02-28, 14:26
Medlem
Johansfrukts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Måste ha en CAM ifrån Real Madrid och IF Kroos som jag har som untradeable håller inte måttet för mig. Någon som testat TIF Isco? Ser riktigt bra ut. Andra alternativ som jag känner att jag kan ha råd med är James Rodriguez, ser också ut som en bra CAM. Hur är han? Benzema, kanske inte passar som CAM? Har väl inte den där passningsfoten direkt. Modric, han funkar kanske bättre som CM än som CAM? MOTM Casemiro ser ju nice ut med, bra allround men passar väl bäst som CDM eller ev CM skulle jag tro.

Tacksam för input om ni testat dessa alternativ

Bytte ut mitt bundesliga-lag mot detta häromdagen: https://www.futbin.com/17/squad/2091594
Inte hunnit testa många matcher, men TIF Isco har känts riktigt bra i laget. Hittar bra genomskärare till anfallarna och kan också dra iväg bra långskott. Oerhört giftig med L2+R2 dessutom. Rekommenderas i alla fall!
Citera
2017-02-28, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johansfrukt
Bytte ut mitt bundesliga-lag mot detta häromdagen: https://www.futbin.com/17/squad/2091594
Inte hunnit testa många matcher, men TIF Isco har känts riktigt bra i laget. Hittar bra genomskärare till anfallarna och kan också dra iväg bra långskott. Oerhört giftig med L2+R2 dessutom. Rekommenderas i alla fall!

Menar du att backa med bollen?
Citera
2017-02-28, 14:49
Medlem
Jalkapallos avatar
Vilken uppenbarelse! 4-4-1-1 är magisk för mig med SBC Suarez på topp. Har nötat 4-1-2-1-2(2) och 4-3-1-2 och trott att de är mina formationer...
Citera
2017-02-28, 15:18
Medlem
Johansfrukts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krokofant12
Menar du att backa med bollen?

Delvis, ja. Kallas också possession dribbling och du behöver inte bara backa med bollen, det går att röra dig åt alla håll.

edit: stavfel
Citera
2017-02-28, 15:27
Medlem
Vurte3Ns avatar
Någon som prövat Insignes SIF (87) kort? Funderar på att peta Perisic IF mot Insigne.
Citera
2017-02-28, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krismikk
Den här frågan har ju dykt upp 1000 gånger och lika irriterande varje gång, så nu ställer jag den:

När ska vi lämna rummen? Nejdå, men när kommer monthly rewards?
Den brukar dyka upp tillsammans med andra helgens rewards. Har varit så ett par gånger om jag inte minns fel.
Citera
2017-02-28, 16:00
Medlem
Någon som har erfarenhet av att spela med Son motm och Mane motm? Kan inte bestämma mig för vem jag ska köpa..
Citera
2017-02-28, 16:12
Medlem
Har inte lirat draft på länge då jag tappade kontakten med servrarna 2 ggr och loosat 15000 coins minus de dåliga paketen man får! Tänkte göra ett nytt försök och pröjsade nya 15000 och under tiden jag fixar till laget bryts kontakten 2 ggr! Nu vågar jag inte starta 1:a matchen för jag kommer väl inte ens till 2:a halvlek innan det bryts och man har loosat ytterligare coins!
Jag har samma förutsättningar nu gällande bredbandet som under fifa 14, 15 o 16 och under de åren så tappade jag inte kontakten med servarna en ända gång, vad jag minns! Kontaktar men ea om det så kommer dom bara med att JAG har problem med mitt bredband! Det kan ju inte vara deras fel, helt omöjligt!?!?!?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in