2017-02-27, 08:13
  #7009
Medlem
Varför är det ingen av alla klappmongon som kan visa att man kan använda sina
Onecoins? Det var ju så stort och viktigt nu med Dealshitter?

Har alla klappmongon insett att Dealshitter verkligen är ett totalt misslyckande? Och att det faktiskt inte finns en enda vettig produkt att köpa?

Det verkar ju onekligen så eftersom det enda som det skriks om nuförtiden är att "Onecoin skall på börsen" , eller , "vänta på att Onecoin blir publikt"

Kan inte ens klappmongon inse att dom historierna redan körts sedan uppstarten av detta bedrägeri?

Kanske dags för klappmongona och lägga in sig på klinik och få bort den hjärntvätt som dom genomgått.....
Citera
2017-02-27, 12:44
  #7010
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellets
Kan inte ens klappmongon inse att dom historierna redan körts sedan uppstarten av detta bedrägeri?
Hörde någon gång som svar på frågan om varför Nigeriabrev såg så taffliga ut, med felstavningar och med sanslösa överdrifter (från början var Nigeriabrev fysiska brev, snedd kopierade med mera), att det beror på att man redan från början vill få in de mest lättlurade. För att en så stor andel som möjligt skulle gå på fortsatta bluffar utan att protestera.
Citera
2017-02-27, 16:45
  #7011
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av staxing
Det var en vän med käftens förmåga som jag gick med och jag satsa ett lågt fem siffrigt belopp.
Nu är det 2 1/2 år sen onecoin starta och de står fortfarande på benen, skulle det gå åt helvete så sker det inte förrän det blir publikt, det är vad jag tror.
Att gå in på börsen är en jävla process, nu granskas de av tillsynsmyndigheter och dyrt är det.
Nu är det många som redan satsat sina onecoin i aktier, en av orsakerna är väl att inte alla skall plocka ut sina pengar samtidigt när det blir publikt, det hade inte varit bra.
Men jag tror fortfarande på det


Vilken børs är det som har en "jävla process"?
Vilka tillsynsmyndigheter är det som granskar?
Citera
2017-02-27, 18:46
  #7012
Medlem
Undrar just hur många fler Newsletter det blir...
Här är veckans OL Newsletter.

"The Global event in Macau will gather the OneLife Family on the 6th and the 7th of May this year. The Members will get the unique opportunity to see OneCoin founder and visionary Dr. Ruja Ignatova live on stage, as well as OneLife Network CEO Mr. Pablo Munoz and global master distributor Sebastian Greenwood! "
Var gömmer sig Juha Parhiala.....
http://us9.campaign-archive2.com/?u=cf9659fd672fe664d487e7e1b&id=ddeb2a5373&e=a0e0b 3336a
Citera
2017-02-27, 19:35
  #7013
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cristall
Undrar just hur många fler Newsletter det blir...
Här är veckans OL Newsletter.

"The Global event in Macau will gather the OneLife Family on the 6th and the 7th of May this year. The Members will get the unique opportunity to see OneCoin founder and visionary Dr. Ruja Ignatova live on stage, as well as OneLife Network CEO Mr. Pablo Munoz and global master distributor Sebastian Greenwood! "
Var gömmer sig Juha Parhiala.....
http://us9.campaign-archive2.com/?u=cf9659fd672fe664d487e7e1b&id=ddeb2a5373&e=a0e0b 3336a

Har det inte varit tyst om Sebastian Greenwood länge nu?
Ingen som sett och hört något om Pehr Karlsson?

Citat:
There are also special VIP box packages for our members - a 12-seater VIP box can be purchased at €10,000 and the 24-seater one - at €20,000. Please bear in mind that box guests are non-interchangeable/transferable. The package includes:
- use of the box on the previous day (ideal for smaller private meetings) (no finger food or drinks included);
- use of the box from 12pm on the event day, c/w some finger food & non-alcoholic drinks;
- special goody-bags for all guests;
- reserved priority seating in front of the stage;
- auction gala dinner in the evening w/ premium seating;
- special VIP access;

Blir häpen varje gång jag läser deras "erbjudanden"
__________________
Senast redigerad av instagam 2017-02-27 kl. 19:40.
Citera
2017-02-27, 19:59
  #7014
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av instagam
Har det inte varit tyst om Sebastian Greenwood länge nu?
Ingen som sett och hört något om Pehr Karlsson?



Blir häpen varje gång jag läser deras "erbjudanden"
100.000 Sek för 12 pers med "vip box"
(8000 sek per person)
Och inte ens drink & mat....

Att inte ett enda Klappmongo inser att det skriker bedrägeri över priset....
Citera
2017-02-28, 01:01
  #7015
Medlem
Det här var ju ochså en sorlig historia...Fler lär vi få höra om vad det lider.

"OneCoin scammers target victim wrongfully jailed for 23 years"

http://behindmlm.com/companies/onecoin/onecoin-scammers-target-victim-wrongfully-jailed-for-23-years/#more-34592
Citera
2017-02-28, 07:06
  #7016
Medlem
Äntligen.Italien förbjuder all promotion av One Coin Pyramid Scheme.Dags för fler länder att haka på...

http://behindmlm.com/companies/onecoin/onecoin-banned-in-italy-deemed-a-pyramid-scheme/#more-34599
Citera
2017-02-28, 09:14
  #7017
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gromgutten
Vilken børs är det som har en "jävla process"?
Vilka tillsynsmyndigheter är det som granskar?
Hade lite fel där, börsen är själv en tillsynsmyndighet
http://www.fin-fsa.fi/se/Finanskund/Tjansteleverantorer/Investeringsbranschen/Bors/Pages/Default.aspx
Visst verkar det vara en process, tycker jag
http://placerapengar.nu/hur-borsnotera-bolag/
Citera
2017-02-28, 09:33
  #7018
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av staxing
Hade lite fel där, börsen är själv en tillsynsmyndighet
http://www.fin-fsa.fi/se/Finanskund/Tjansteleverantorer/Investeringsbranschen/Bors/Pages/Default.aspx
Visst verkar det vara en process, tycker jag
http://placerapengar.nu/hur-borsnotera-bolag/

Så planerna att børsnotera - och tack før info om att det är just i Helsingforsbörsen - är nu så långt gångna att det genomførs revision av Onecoin før att se om de är lämpliga att ta in på børsen?

Är det korrekt uppfattat?
Citera
2017-02-28, 09:46
  #7019
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gromgutten
Så planerna att børsnotera - och tack før info om att det är just i Helsingforsbörsen - är nu så långt gångna att det genomførs revision av Onecoin før att se om de är lämpliga att ta in på børsen?

Är det korrekt uppfattat?
Jag är inte så insatt i börsen och onecoin har inte med finlandsbörsen att göra, men det borde väl vara internationella regler när det gäller att starta börsbolag?
Citera
2017-02-28, 09:54
  #7020
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av staxing
Jag är inte så insatt i börsen och onecoin har inte med finlandsbörsen att göra, men det borde väl vara internationella regler när det gäller att starta börsbolag?


En hjälp på vägen.
Sluta skriv. Du gör bara bort dig mer o mer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in