2017-02-26, 19:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
Finns kanske fler sorter? Han måste ju faktiskt inte köpt från just den sidan.
Mycket möjligt dock så är jag ganska säker på att det är big al då jag sett det flertal gånger
Kanske fettot Jesper kan berätta för oss
Iaf är det inte hans märke som hans mod ljög om igår på yt chatten
2017-02-26, 19:54
Medlem
cromos avatar
Citat:
Ja, tyckte också han sa 240 eller 260. Men att det är 90grammare köper jag inte, dom är för stora för det. Så runt 200 skulle jag tippa.

Det är de hamburgarna han använder. Jag har spolat fram och tillbaka och pausat för att se vad det har stått på påsen. Har inte sett just Big Al's-loggan, men texten, färgerna och motivet stämmer helt i övrigt. Jesper säger att köttet på burgarna väger 226 g vilket motsvarar två fjärdedels pund (2x113 g). Är motsägelsefullt att det står både "1/4 pound" och "90 g" på förpackningen. Han har också sagt att de innehåller gluten vilket betyder att de inte är gjorda av 100% nötkött.

Mozzarellan vet jag inte märket på, men om om du bryter isär en mozzarella så fattar du att du inte kan göra skivor av mozzarella. Däremot så är det nog en ost av något slag med mozzarellasmak.

Hans dressingar och hamburgerbröden är de jag skrivit. Lätt att se själv.

Kan någon i Stockholmstrakten gå och ta kort på hans korvförpackningar på ICA eller Coop så vi får korvarnas innehållsförteckning på svart och vitt också?
2017-02-26, 19:58
Medlem
Citat:
Hmm.. Men jag tror inte dom är 90 gram alltså, ser för stora ut för det..

Känner mig osäker på 90 också.
430g totalt. 90+90g för köttet, vi överdriver med osten 40+40g, dressing 10+10g, överdriver med bacon också 150g. Det lämnar 120g för två bröd skivor..känns tveksamt.
2017-02-26, 20:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fibulavinter
Känner mig osäker på 90 också.
430g totalt. 90+90g för köttet, vi överdriver med osten 40+40g, dressing 10+10g, överdriver med bacon också 150g. Det lämnar 120g för två bröd skivor..känns tveksamt.
2x135 burgarna då? Dock så är den påsen blå... har alltid sett röd påse i hans streams
2017-02-26, 20:02
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cromo
Det är de hamburgarna han använder. Jag har spolat fram och tillbaka och pausat för att se vad det har stått på påsen. Har inte sett just Big Al's-loggan, men texten, färgerna och motivet stämmer helt i övrigt. Jesper säger att köttet på burgarna väger 226 g vilket motsvarar två fjärdedels pund (2x113 g). Är motsägelsefullt att det står både "1/4 pound" och "90 g" på förpackningen. Han har också sagt att de innehåller gluten vilket betyder att de inte är gjorda av 100% nötkött.

Mozzarellan vet jag inte märket på, men om om du bryter isär en mozzarella så fattar du att du inte kan göra skivor av mozzarella. Däremot så är det nog en ost av något slag med mozzarellasmak.

Kan någon i Stockholmstrakten gå och ta kort på hans korvförpackningar på ICA eller Coop så vi får korvarnas innehållsförteckning på svart och vitt också?

Okej

Såg en sån förpackning i natt. Svart baksida och sen på framsidan var det en Hell Dog logga. Har du kandidater på vad det kan vara för korvar?
2017-02-26, 20:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cheesycake77
Har du inte tillgång till google eller är det en retorisk fråga från din sida?

Kopplingen är att folk fullkomligt älskar att bli förnedrade av Jesper. De sitter och skrattar när han berättar om vilka misslyckade horungar de är osv. Accepterar man det för "han är så jävla skön" så är man en cuck.

Sant, alla hans fans är ju cucks. Ja jag betalar gärna för att bli kallad för jävla bög och höra Jesper förnedra min tjej.
Här ta mina 120kr för en hamburgare som går för 30 på alibabas kebab.

Kul med klippp som exponerar denna snuskgubbe.
Igår hörde man på chatten att de skickar mejl till yooouutube för alla kanaler som tar hans videosar och publicerar.
Måste säga Jesper är en oerhört lättkränkt gris för att vara så tuff i vagnen.

Några steg vi borde vidta för att fälla Jesper.
Gå in ge recensioner på hans sidor, lägsta betyg.

Kontakta myndigheter för att han grisar och slår kunder.

Granska hans bolag. Nu ska han omvanfla sig till ett aktiebolag sa han igår.
Grisknorren AB då eller.

Ett mer drastiskt steg kan vara att skicka lappar till hans grannar om att de har en snuskgalning i huset. Som vid flera tillfällen gjort utfall mot kunder
Senast redigerad av Sympatiskt 2017-02-26 kl. 20:33.
2017-02-26, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cromo

Håller med dig i övrigt, men "äkta" mozzarella kan även se ut så där. Den har fått en annan behandling än den färska mozzarellan som går att köpa i butik i små påsar med ost och lake i bara. Har dock ingen aning om han använder "äkta" eller inte. Antagligen inte dock.
Senast redigerad av Fibulavinter 2017-02-26 kl. 20:07.
2017-02-26, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sympatiskt
Sant, alla hans fans är ju cucks. Ja jag betalar gärna för att bli kallad för jävla bög och höra Jesper förnedra min tjej.
Här ta mina 120kr för en hamburgare som går för 30 på alibabas kebab.

Kul med klippp som exponerar denna snuskgubbe.
Igår hörde man på chatten att de skickar mejl till yooouutube för alla kanaler som tar hans videosar och publicerar.
Måste säga Jesper är en oerhört lättkränkt gris för att vara så tuff i vagnen.

Några steg vi borde vidta för att fälla Jesper.
Gå in ge recensioner på hans sidor, lägsta betyg.

Kontakta myndigheter för att han grisar och sklår kunder.

Granska hans bolag. Nu ska han omvanfla sig till ett aktiebolag sa han igår.
Grisknorren AB då eller.

Ett mer drastiskt steg kan vara att skicka lappar till hans grannar om att de har en snuskgalning i huset. Som vid flera tillfällen gjort utfall mot kunder
En början är ju att se hur han betalat sin kära anställd osv. Blir det aktiebolag kommer det finnas mycket mer att läsa på allabolag så det kommer förenkla den processen.

Hur är det med upphovsrätten på musiken han spelar upp i vagnen? Man har inte rätt att spela upp musik hur som helst, ifall inte musiken spelas för en mindre och homogen grupp. Som jag förstår det krävs alltså tillstånd för att spela upp musik som han gör. Att sen ladda upp klippen med musiken på youtube är också det möjlighet brott mot URL, så det är nog bara att rapportera till youtube och hoppas att de tar bort allt ljud från klippen, vilket de brukar göra.

Kommer det någon video om Charlie13 på backflash idag? Eller är han upptagen med att få reda på alla "troll" från blecksiztenz? Kanske något nytt brandtal om hur man får lov att kritisera honom utan att han bryr sig, trots att han blir sjukligt kränkt och försöker avfärda alla som "troll".
2017-02-26, 20:19
Medlem
http://www.allabolag.se/721104JNEJ/bbnt-korv

OMSÄTTNING
300 - 499 tkr
ANTAL ANSTÄLLDA
0
Omsättningsintervallet grundar sig på den momsredovisning som företaget har gjort kalenderår 2015.

http://www.allabolag.se/5590819446/helldog-ab
2017-02-26, 20:26
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=lNPDJS39AYE

Runt 1:12:00 tycker jag man ganska tydligt kan se att det är http://www.martinservera.se/restaurangbutiker/foreningsbutiken/produkter/hamburgare-grillad/
han änvänder.

Tror ni har rätt där.
2017-02-26, 20:29
Medlem
JerryCottons avatar
Undra om det är samma ingredienser i den stora korven? Förr var ju korven han sålde i ståndet mindre, kostade "bara" 50 spänn, var för många som klarade den.

http://karlstein.nu/wp-content/uploads/2012/03/Harakiri-hell-dog.jpg
2017-02-26, 20:32
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fibulavinter
https://www.youtube.com/watch?v=lNPDJS39AYE

Runt 1:12:00 tycker jag man ganska tydligt kan se att det är http://www.martinservera.se/restaurangbutiker/foreningsbutiken/produkter/hamburgare-grillad/
han änvänder.

Tror ni har rätt där.

Men dom känns lite för små, det är klart det märket men kanske finns andra än 90g? Fast som inte är med på martinservera, då.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in