2017-01-29, 15:52
Medlem
EVF111s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Videvilla
Hej, Jag har två frågor som jag skulle vilja panelen kunde svara på

1, OT Oral + extra protein intag ex Whey 80:
Är ny på OT och testo och har en inkommande kur nästa vecka med OT Oral.
Tänkte som de flesta nybörjare, köra 40mg i 50 dar. Ifall kosten är ok med ungefär samma mängd protein mängd av kyckling behövs också Whey (80/100) i liknande el. ökad mängd under/efter kuren?

2, BMI/hård:
Idag ligger jag som ett fetto på runt 20-25% i BMI pga av utebliven träning i flertalet år. Jag har satt igån träningen igen efter att ha kommit tillbaka till Scandinavien. Jag minns de sköna tiderna när wintabs var inräknad i kostcirkeln . Jag förmodar att win kanske är att slänga pengarna i sjön just nu för tillfället, och att jag istället kan köra en kur efter OT kuren? jag gillar skarpt känslan av winnarna och hade då för flertalet år sedan gott resultat av dem men med då betydligt lägre BMI.

Tacksam för svar, och ledsen ifall frågorna är amatörmässiga

Mvh

Jag förstår typ ingenting av det du skriver. Har du BMI på 20-25 så är du "normalviktig" och inte ett fetto. Dessutom skrivs inte BMI i %. 20-25% FETT är mer rimligt och ja då är du lite halvfet. BMI är din längd kontra vikt dvs inte relevant någonstans hos en tränande människa som förmodligen har lite muskler på kroppen.

OT oral var ett nytt talesätt. Oral turinabol oral.

Ingen kan svara på om du behöver proteinpulver till kuren eftersom ingen vet hur mycket protein du stoppar i dig. Ingen vet hur lång du är, inget vet vad du väger.

Gör en egen tråd och använd dig av kurfeedbacks-mallen, gör om gör rätt.
Citera
2017-02-01, 20:56
Medlem
hej
Jag tänkte börja med en ot kur i 5 veckor dos blir på 40 mg om dagen. Jag tänkte fråga om ja får gyno känningar och ja känner mig nere, kan ja då ta både proviron och nolva under kuren ?. för magproblem funkar väl provimage ?.
Citera
2017-02-02, 00:35
Medlem
EVF111s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alanya94
hej
Jag tänkte börja med en ot kur i 5 veckor dos blir på 40 mg om dagen. Jag tänkte fråga om ja får gyno känningar och ja känner mig nere, kan ja då ta både proviron och nolva under kuren ?. för magproblem funkar väl provimage ?.

Enligt mig bör du inte köra en kur öht eftersom du inte ens är påläst om hur länge du bör köra. Dessutom, har du läst hur man kontrar gyno på OT? Vet du hur extremt liten risk det är att få gyno på OT? Tillbaka till böckerna pojk
Citera
2017-02-02, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EVF111
Enligt mig bör du inte köra en kur öht eftersom du inte ens är påläst om hur länge du bör köra. Dessutom, har du läst hur man kontrar gyno på OT? Vet du hur extremt liten risk det är att få gyno på OT? Tillbaka till böckerna pojk

yes sir. jag ska fortsätta läsa och bli bättre innan ja börjar.
tack
Citera
2017-02-12, 09:37
Medlem
Hade tänkt köra 10mg, hur mycket resultat tror ni man får? Och skulle PCT vara helt onödigt?

Till er som säger att det gett 0 effekt så användes OT först i DDR i doserna 5-10mg. Förväntar mig verkligen inga massiva ökningar, kanske 1 kilo kvalitativ muskelmassa och 10% styrkeökning på 2 månader.
Citera
2017-02-12, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaleidoskopet
Hade tänkt köra 10mg, hur mycket resultat tror ni man får? Och skulle PCT vara helt onödigt?

Till er som säger att det gett 0 effekt så användes OT först i DDR i doserna 5-10mg. Förväntar mig verkligen inga massiva ökningar, kanske 1 kilo kvalitativ muskelmassa och 10% styrkeökning på 2 månader.

50-10mg för kvinnor. Antar att du är kvinna?
Citera
2017-02-26, 20:23
Medlem
Hej, har ett gäng ot som skräpar, tänkte köra 3 veckor på 40mg, går redan på 250mg testo.

Kommer det ge något eller är det lika bra att låta dom ligga till ett bättre tillfälle?

Mvh
Citera
2017-02-26, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av absgrabb123
Hej, har ett gäng ot som skräpar, tänkte köra 3 veckor på 40mg, går redan på 250mg testo.

Kommer det ge något eller är det lika bra att låta dom ligga till ett bättre tillfälle?

Mvh

orala har en fin effekt på 25 dagars kurer på mig iallafall så ja kör på sen ska det ju vara bra orala men det är ju en annan femma
Citera
2017-02-27, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
orala har en fin effekt på 25 dagars kurer på mig iallafall så ja kör på sen ska det ju vara bra orala men det är ju en annan femma

Jag har aldrig kört OT innan, men vet att det är garanterat bra kvalité iallafall.

Jag hade hellre velat ha dbollar ja :-)

Får se om det blir några fina effekter, kan skriva här i tråden efteråt.

Mvh
Citera
2017-03-15, 00:00
Medlem
hej
Jag tänkte köra en kur på turinabol 30 mg i 4-6 veckor. en lean bulk med en strikt diet på 3000-3500 kcal . eftersom turinabol inte aromatiserar och de verkar dåligt välbefinnade så då kommer ja använda 25-50 mg proviron. Jag är väl förberedd på bieffekterna och läst mycket om detta. tränat i 6 år och väger 101 kg 189 cm lång.

1. är detta bra elr finns något man kan ändra på ?.

mvh alanya94
Citera
2017-03-15, 08:42
Medlem
EVF111s avatar
Citat:
hej
Jag tänkte köra en kur på turinabol 30 mg i 4-6 veckor. en lean bulk med en strikt diet på 3000-3500 kcal . eftersom turinabol inte aromatiserar och de verkar dåligt välbefinnade så då kommer ja använda 25-50 mg proviron. Jag är väl förberedd på bieffekterna och läst mycket om detta. tränat i 6 år och väger 101 kg 189 cm lång.

mvh alanya94

Minst 40mg i 50 dagar, det är en nybörjardos!
Citera
2017-03-15, 10:39
Medlem
Citat:
hej

mvh alanya94

För mig gjorde 30/60 väldigt mycket för ett år sen. Men å andra sidan vägde jag 30 kg mindre o är 15 cm kortare. Har ifs tränat betydligt längre än du.

Men med tanke på de faktorerna så är kanske 40 bättre för dig. Måste erkänna att jag har lite dålig koll på om man borde ta hänsyn till sin storlek när man jämför effekterna av steroider.

Men som sagt. 30mg/dag var dunder för mig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in