Citat:
Hej, Jag har två frågor som jag skulle vilja panelen kunde svara på
1, OT Oral + extra protein intag ex Whey 80:
Är ny på OT och testo och har en inkommande kur nästa vecka med OT Oral.
Tänkte som de flesta nybörjare, köra 40mg i 50 dar. Ifall kosten är ok med ungefär samma mängd protein mängd av kyckling behövs också Whey (80/100) i liknande el. ökad mängd under/efter kuren?
2, BMI/hård:
Idag ligger jag som ett fetto på runt 20-25% i BMI pga av utebliven träning i flertalet år. Jag har satt igån träningen igen efter att ha kommit tillbaka till Scandinavien. Jag minns de sköna tiderna när wintabs var inräknad i kostcirkeln
. Jag förmodar att win kanske är att slänga pengarna i sjön just nu för tillfället, och att jag istället kan köra en kur efter OT kuren? jag gillar skarpt känslan av winnarna och hade då för flertalet år sedan gott resultat av dem men med då betydligt lägre BMI.
Tacksam för svar, och ledsen ifall frågorna är amatörmässiga
Mvh
1, OT Oral + extra protein intag ex Whey 80:
Är ny på OT och testo och har en inkommande kur nästa vecka med OT Oral.
Tänkte som de flesta nybörjare, köra 40mg i 50 dar. Ifall kosten är ok med ungefär samma mängd protein mängd av kyckling behövs också Whey (80/100) i liknande el. ökad mängd under/efter kuren?
2, BMI/hård:
Idag ligger jag som ett fetto på runt 20-25% i BMI pga av utebliven träning i flertalet år. Jag har satt igån träningen igen efter att ha kommit tillbaka till Scandinavien. Jag minns de sköna tiderna när wintabs var inräknad i kostcirkeln
. Jag förmodar att win kanske är att slänga pengarna i sjön just nu för tillfället, och att jag istället kan köra en kur efter OT kuren? jag gillar skarpt känslan av winnarna och hade då för flertalet år sedan gott resultat av dem men med då betydligt lägre BMI.Tacksam för svar, och ledsen ifall frågorna är amatörmässiga
Mvh
Jag förstår typ ingenting av det du skriver. Har du BMI på 20-25 så är du "normalviktig" och inte ett fetto. Dessutom skrivs inte BMI i %. 20-25% FETT är mer rimligt och ja då är du lite halvfet. BMI är din längd kontra vikt dvs inte relevant någonstans hos en tränande människa som förmodligen har lite muskler på kroppen.
OT oral var ett nytt talesätt. Oral turinabol oral.
Ingen kan svara på om du behöver proteinpulver till kuren eftersom ingen vet hur mycket protein du stoppar i dig. Ingen vet hur lång du är, inget vet vad du väger.
Gör en egen tråd och använd dig av kurfeedbacks-mallen, gör om gör rätt.