Första deltävlingen jag följer, ingenting som sticker ut i överhuvudtaget...
Har de andra deltävlingarna varit nått och se? Brukade följa den här skiten varje år, noll intresse efter att man fick läsa att Clara skulle vara programledare, jävla skräpmänniska
Nja tycker alltid det är så men håller med om att idag känns det lite extra torrt
Har blivit mycket sämre även produktionen ta bara programledarna som inte klarar av att skämta.
Förstår faktiskt inte hur man lyckas kunna vara så tråkiga i sina försök att vara roliga, lågvattenmärke och skämskudde varje gång kameran riktas mot programledarna och de börjar prata.
Jag har alltid hävdat att han Axel Pihlström hade passat bra som en bondskurk. Enda sen första gången jag såg honom i idol. Han känns för mycket Danny Saucedo wannabe.
Jag tänker mer på Batman. Lite Clayface sådär. Men en rar gutt, han. Inte jättilla pinkat för att vara svensk Danny Saucedo-pop. Han dansar betydligt mindre styltigt nu än vad han gjorde då han var medverkande i Idol.
kom igen nu! Vill ha en låt att lyssna på som jag kan lyssna flera gånger till. Killen låter som wolf när han pratar. Oftast brukar duetter bli ganska kassa dock
låten "du får inte ändra på mig" låter som något som skulle kunna spelas på p3.