2017-02-25, 20:34
Medlem
Mikeyjamess avatar
Wiktoria kör Wonder Woman-logon i år igen

Hon har bättre kontroll på rösten den här gången, nu hör man henne rent och rösten är riktigt bra. Bättre låt också som är stabil och inte far åt alla håll.

Lite antiklimax med sängen på scenen. Trodde hon skulle åma sig och visa upp sin sex appeal
Citera
2017-02-25, 20:35
Medlem
MrFreds avatar
sorry Wiktoria sömnpillerrrr
hon var suverän förra gangen dock
Citera
Medlem
Wiktorias låt ifjol gillade jag skarpt, men detta faller platt. Helt klart.
Citera
Medlem
salxars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Libertarismus
Känns dock som att man säljer sin stolthet för att ta sig ur "Vem fan är det?"-kategorin. Jag skulle till exempel aldrig köpa ett album av ett band som varit med i Melodifestivalen.
Jag håller med dig helt och hållet, men tänk ändå vilken hård konkurrens det är på artister idag. Om de måste hora sig lite för att få ett övertag så gör de det.

Wiktoria som sjunger precis nu ser ut som något som kröp upp ur kloaken, och sjunger som en generisk kvinnlig sångare. Helt värdelöst, men visst fan blir hon mer känd av det.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ezity
Fan, ingen låt fastnar i mitt huvud. Vill ha min nya favoritlåt ikväll. Wiktorias låt var kanske den sämsta jag hört.

Hennes låt kanske är bra när man har hörlurar på sig och ska till Thailand. Då får man lite sommar känsla.
Citera
Medlem
mäh sorry Wiktoria låten är sådär skicka henne till andra chansen. vorre synd om de bara var killar och lisa ajax i andra chansen.
Citera
2017-02-25, 20:36
Medlem
Wristcutters avatar
Jag vet att den här låten är hajpad som något friskt och glatt och superpoppigt bidrag med lite countrykänsla och this and that, men det känns bara så typiskt. Jag måste säga dock att jag gillar musiken, den känns jäkligt 1991. Men jag tror inte att Wiktoria hade stuckit ut särdeles mycket i Kiev.
Citera
Medlem
Jogens avatar
Wiktoria??? Det var fan inte första låten som bara slutade lite halvtyst, lite halvsakta, sådär. Inte ens riktiga, färdiga, låtar med ju. Sicken skit!
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av crew009
Wiktorias låt är plagiat eller?
påminner mycket om hennes låt förra året. både i text och musik
Citera
2017-02-25, 20:37
Medlem
Boris-Bosses avatar
Första deltävlingen jag följer, ingenting som sticker ut i överhuvudtaget...

Har de andra deltävlingarna varit nått och se? Brukade följa den här skiten varje år, noll intresse efter att man fick läsa att Clara skulle vara programledare, jävla skräpmänniska
Citera
2017-02-25, 20:37
Medlem
trenbiffs avatar
Jag har alltid hävdat att han Axel Pihlström hade passat bra som en bondskurk. Enda sen första gången jag såg honom i idol. Han känns för mycket Danny Saucedo wannabe.
Citera
2017-02-25, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boris-Bosse
Har de andra deltävlingarna varit nått och se? Brukade följa den här skiten varje år, noll intresse efter att man fick läsa att Clara skulle vara programledare, jävla skräpmänniska

Har blivit mycket sämre även produktionen ta bara programledarna som inte klarar av att skämta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in