2017-02-25, 20:20
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wristcutter
Alla supermanliga män däruppe säger ju Skellefte. Alla bögiga män och kvinnfolk av de olika slag likaså, i och för sig. Jag ser bara inte det "metrosexuella" med det. Jag säger Pite om Piteå, men det är ju för att min flickvän därifrån säger så. Jag själv säger Boråas om Borås, där jag är född.
Min kommentar kom från ren ignorans från min sida, ber om ursäkt för detta.
Citera
Medlem
Mikeyjamess avatar
Jävlar, Clara var rasistisk utan att fatta det
"Alice är född i Vietnam....bla bla bla. Ge henne nu ett djungelvrål"!

Låtstöld av Alice, låter som en balladversion av Christian Waltz "Wonderchild". Dussinlåt.
Citera
Medlem
s0pkvasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Clara Henrys kropp är inte mycket att se. Hon borde täcka över den mer. Dölja den fula formen.
Även håret. Helburka.
Citera
2017-02-25, 20:21
Avslutad
Vad fanns det för poäng för Alice att snacka om sin tvilling? Jon och Animia snackade ju iallafall om låten.
Citera
Medlem
DyslexiKungens avatar
Stackars Skelefteå.
Citera
Moderator
Dr Kings avatar
Alice låt är bra och hade gått vidare vilken som helst av de 3 första delfinalerna. Ikväll är dock Wictoria och Loreen med och hon får nog nöja sig med en plats i andra chansen.
Citera
2017-02-25, 20:22
Medlem
Nej Alice låt var ju ingen höjdare direkt. Hoppas nu på att Wiktoria och Loreen har något bättre att erbjuda.
Citera
2017-02-25, 20:22
Medlem
salxars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Judinna
Vad fanns det för poäng för Alice att snacka om sin tvilling? Jon och Animia snackade ju iallafall om låten.
Det handlar troligen om att framhäva sig själv som så jävla viktig och speciell.
"Åh titta jag har en tvilling men jag är så mycket bättre som får sjunga i ett skitprogram"
Citera
2017-02-25, 20:23
Medlem
Den tösen hade ju ingen kraft i rösten öht... Overkligt dåligt.
Citera
2017-02-25, 20:23
Medlem
Rollinghands avatar
Alice bidrag Running with Lions är alltså skriven bl.a. av någon Denniz Jam. Hybrid av Denniz Pop och Jimmy Jam...? Snart dyker väl Jimmy Pop upp.
Citera
2017-02-25, 20:24
Medlem
Wristcutters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Libertarismus
Min kommentar kom från ren ignorans från min sida, ber om ursäkt för detta.

Haha, det är coola bananer (gammalt boråsiskt uttryck).

Alice var ju bara så standard. Jag tippar femma redan nu. Tre gamla Idol-artister med i afton förresten. Rekord för en deltävling?
Citera
2017-02-25, 20:27
Medlem
trenbiffs avatar
Någon öht som tycker skämten är roliga? Blir publiken tillsagda att skratta och klappa händerna? För inte kan de tycka de är roliga saker som händer.

Kass delfinal än så länge.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in