2017-02-18, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Vad händer om gubben vinner finalen, men hinner kola vippen innan Eurovision börjar? Ska fan ringa SVT och fråga.

Vad händer om Robin blir påkörd av en bil och dör innan finalen? Eller någon sticker ner honom med en kniv? Att han hur som helst dör? Av en anerysm?

Skrivet med det: Unga människor är inte odödliga. Så ditt argument att just Owe skulle "kola vippen" var det sämsta.
Citera
2017-02-18, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskette
Vad händer om Robin blir påkörd av en bil och dör innan finalen? Eller någon sticker ner honom med en kniv? Att han hur som helst dör? Av en anerysm?

Skrivet med det: Unga människor är inte odödliga. Så ditt argument att just Owe skulle "kola vippen" var det sämsta.

Risken är väl större att Owe dör av ålderdom än att Robin blir påkörd av en bil innan Eurovision? Använde Owe som ett exempel bara så ta inte så illa vid dig. Slappna av.
Citera
2017-02-18, 22:50
Medlem
SS-Panzer-Divisions avatar
Roadtrip var ju det sämsta och pinsammaste jävla skit jag sett i hela mitt liv
Citera
2017-02-18, 23:10
Medlem
ikaros2008s avatar
Vad var betting-odsen för att Owe skulle gå till final?
Citera
2017-02-18, 23:11
Medlem
MeMajks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av En jävla smartskalle
En man som heter Owe.

Jup. Då har jag gjort mitt. Såvida jag inte läser en rubrik om att en man som heter Owe har gått vidare till europafinal så skiter jag nog i melodifestivalen nu.

Man har ju ett rykte som intellektuell att tänka på

Klart man röstar på Owe med tanke på alternativen
Ingen av de andra bidragen har en chans att placera sig så då kan man lika gärna skicka en häftig glad gubbe som piggar upp
Citera
2017-02-18, 23:20
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Vad händer om gubben vinner finalen, men hinner kola vippen innan Eurovision börjar? Ska fan ringa SVT och fråga.

Tror faktiskt att det är tillåtet att byta artist om den ursprungliga är indisponibel.
Citera
2017-02-18, 23:37
Medlem
Tack Owe!
Du är en äkta bluesman. Det finns otaliga exempel på musiker som mer eller mindre blir hjälpta upp på scenen och levererar enastående musik. Owe kanske inte tillhör världseliten i fråga men hans musikaliska professionella uppträdande som tränger igenom TV-rutan gör att man bara känner svagt förakt för dom människor som gör sig lustiga över hans hälsa och ålder. Patetiskt och löjligt.
Citera
2017-02-18, 23:53
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Tror faktiskt att det är tillåtet att byta artist om den ursprungliga är indisponibel.

Indisponibel. Mjo, om han viler in klövarna är han nog det. Fast det är inte osannolikt att de kunnat sminka upp liket och lurat en hel del av fansen att han fortfarande rockade fett.
Citera
2017-02-19, 00:06
Medlem
arneankanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Patrik2108
Och om man inte tycker det är kul? Är det förväntat att man skall tycka homosexuella övergrepp är kul?

Lite det jag menar. En skönare (mer avslappnad) snubbe hade inte tyckt det var jobbigt/äckligt. Liksom, vad är det som är så farligt? Du är inte gay för att någon slickar på dig.
Citera
2017-02-19, 00:08
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Indisponibel. Mjo, om han viler in klövarna är han nog det. Fast det är inte osannolikt att de kunnat sminka upp liket och lurat en hel del av fansen att han fortfarande rockade fett.

Fast reglerna är inte skrivna med avseende på Owe eller att endast innefatta dödsfall. Det går att vara indisponibel på flera sätt: sjuk, annat engagemang, ovillig att ställa upp mm.

Det var på tapeten 1969 när Tommy Körberg och Jan Malmsjö fick samma poäng. Om Malmsjö vunnit utslagsröstningen skulle han inte åka till finalen. Det är låten som vinner och det går att byta artist om laga förfall föreligger. Åtminstone har det varit så. Det kan ha ändrats under senare år.
Citera
2017-02-19, 00:08
Medlem
arneankanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HelgeBeltes
Tack Owe!
Du är en äkta bluesman. Det finns otaliga exempel på musiker som mer eller mindre blir hjälpta upp på scenen och levererar enastående musik. Owe kanske inte tillhör världseliten i fråga men hans musikaliska professionella uppträdande som tränger igenom TV-rutan gör att man bara känner svagt förakt för dom människor som gör sig lustiga över hans hälsa och ålder. Patetiskt och löjligt.

Älskar hur man såg att han bara ville dansa loss men inte kunde! urskön gubbe.
Citera
2017-02-19, 00:26
Medlem
arneankanns avatar
Det var repeterat att David skulle pussa Robin på munnen, så att han slickade istället var väl inte så himla mycket värre ^^
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in