Citat:
Ursprungligen postat av
ruttenfimp
Ingen av drogerna är nåt det du är ute efter riktigt. Drick bärs och rök holk det kommer få dig att bli glad o garva! Lyrica och holk kan nog få dig o garva lite dock men benzo ska du nog ge fan i..
Som det låter på dig, ge fan i droger helt och hållet!
Alkohol må vara en av dom jävligaste drogerna som finns! Det har varit en hörnsten i mitt missbruk på senare år tillsammans med benso, subutex och diverse annat. Jag brukade vara daily smooker, men får bara mer ångest/panikångest nuförtin. Det funkade finfint i några år i senare tonåren, men inte längre. Därmed inte sagt att jag inte fortfarande är för en legalisering.
Lyrica fungerade utmärkt som substitut till benso nu sist jag skulle trappa ner iallafall.
Jag har varit i princip helt bensofri i snart två veckor.. det är längre än på bra många månader.
Har även märkt att det tar bort suget efter alkohol nästintill helt.. Lyrica alltså.
Jag gick från 6-20 mg Iktorivil om dagen till att helt sluta med benso på några veckor, dock
så måste jag ta sjukliga doser Lyrica. 20 gram var borta på några dagar.
Nu är jag utan Lyrica i några dagar och när jag får nytt ska jag hålla mig till maxdosen, alltså
600mg/dag för att sedan läggas in på behandlingshem, äntligen få göra utredning m.m..
Är 99.9 % säker på att jag lider av borderline personlighetsstörning, men diagnoserna jag haft på papper i hela mitt vuxna liv är GAD, social fobi (vilket jag kommit över på egen hand), tvångstankar, självskadebeteende, självmordstankar och -försök etc.. Jag är sjukligt impulsiv vilket har lett till ett tiotal självmordsförsök, inte minst efter att mor och flickvän gick bort för några år sedan.
Känner mig iallafall mer stabil på Lyrica, som jag hittade på själv för bara några månader sen.
Har ätit oräkneliga antal, ca 50 olika sorter av SSRI: s, SNRI: s, sömnmedel, neuroleptika, lugnande etc, men aldrig hittat rätt, bortsett benso då.
Det kan inte gå mer än åt helvete!

Har haft sån jävla dödslängtan så vore kanske lika bra.