Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-02-16, 05:03
  #16249
Medlem
nosferatuzens avatar
Vart kan jag diskutera om lyrica at?
Citera
2017-02-16, 06:57
  #16250
Medlem
tehSecretzzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nosferatuzen
Vart kan jag diskutera om lyrica at?

Här.. detta är den ända tråden där vi diskuterar allmänt om lyrican
__________________
Senast redigerad av tehSecretzzz 2017-02-16 kl. 07:35.
Citera
2017-02-16, 15:31
  #16251
Medlem
Lyrica är konstigt.
150mg som första gången dos kan vara tillräckligt, det är högst individuellt hur man reagerar, hur känslig man är.
Citera
2017-02-16, 23:28
  #16252
Medlem
I princip 2 veckor utan nu efter nästan ett år.
Saknar det så inåt helvete. Den där dimmigheten som gör mig efterbliven är ändå den dimmigheten jag vill ha.
Citera
2017-02-16, 23:33
  #16253
Medlem
Softers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sensimilla1
I princip 2 veckor utan nu efter nästan ett år.
Saknar det så inåt helvete. Den där dimmigheten som gör mig efterbliven är ändå den dimmigheten jag vill ha.
Hur är avtändningen? Du måste vara så satans sjuk? Eller börjar det ljusna?
Och jo, dimman är störtskön, verkligen. Men det är när dimman börjar ljusna och man känner i hela kroppen och psyket att man bara vill dö, då känns det inte lika värt det längre Så tänd av och använd varsamt nästa gång, är mitt tips.
Citera
2017-02-16, 23:37
  #16254
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Softer
Hur är avtändningen? Du måste vara så satans sjuk? Eller börjar det ljusna?
Och jo, dimman är störtskön, verkligen. Men det är när dimman börjar ljusna och man känner i hela kroppen och psyket att man bara vill dö, då känns det inte lika värt det längre Så tänd av och använd varsamt nästa gång, är mitt tips.

Jag har haft löjlig tur ang AT. trots doser på 200-600 mg per dag konstant så har jag mest upplevt sömnproblem ett par nätter och förstärkt ångest.
Nu är det dock brist på glädje, känner mig jävligt låg och kan inte sluta tänka på att ringa läkaren och be om en karta till

Haha jo den är förrädiskt skön
Citera
2017-02-16, 23:51
  #16255
Medlem
Softers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sensimilla1
Jag har haft löjlig tur ang AT. trots doser på 200-600 mg per dag konstant så har jag mest upplevt sömnproblem ett par nätter och förstärkt ångest.
Nu är det dock brist på glädje, känner mig jävligt låg och kan inte sluta tänka på att ringa läkaren och be om en karta till

Haha jo den är förrädiskt skön
Ja, grattis till den turen Tänk dock på att avtändningen blir värre och värre för varje gång man får den.. Mina första lyrica-avtändningar var på sjukt höga doser, åt 40 gram på 3 veckor en gång, tände sen av och det var över sen på några dagar... Men efter det gick det bara utför... Nu sista avtändningen jag hade på lyrican mådde jag så dåligt i 3 veckor, hade knappt önskat min värsta fiende den ATn. Vill bara varna dig lite så att du kanske slipper må som jag gjorde
Att du känner dig låg är säkert en kombination av avtändning och ja, livet är inte alltid så kul. Men försök hålla ut några veckor är mitt tips, tills du är fri från AT, sen försök att bara ta ibland. Lättare sagt än gjort dock. Mvh
Citera
2017-02-19, 20:56
  #16256
Medlem
david908s avatar
Vilken är bäst om man vill känna eurofi och skratta?

Lyrica eller benzo?

Har köpt en 1mg ksalol nu, men vet inte om jag ska ta. Vill bli glad och eurofi.
Citera
2017-02-19, 21:17
  #16257
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av david908
Vilken är bäst om man vill känna eurofi och skratta?

Lyrica eller benzo?

Har köpt en 1mg ksalol nu, men vet inte om jag ska ta. Vill bli glad och eurofi.
Om du inte har råångest, så lyrica alla dagar i veckan! Kanske ingen skrattfest, men bättre än benzo iaf.
Citera
2017-02-20, 00:17
  #16258
Medlem
david908s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmileyCulture
Om du inte har råångest, så lyrica alla dagar i veckan! Kanske ingen skrattfest, men bättre än benzo iaf.

Okej, hur är ett benzo rus tilll skillnad från lyrica? Har hört att båda gör en glad. Kanske är bättre att prova med benzo först?
Citera
2017-02-20, 14:48
  #16259
Medlem
Själv fattar jag inte hur folk kan berusa sig på benzo.. lite sämre balans är det närmaste jag kommer rus på benzo. På lyrica blir jag berusad, eller rent av drogad.
Citera
2017-02-20, 16:25
  #16260
Medlem
bananajoe33s avatar
Älskar Lyrica när toleransen är låg, 600-900mg och jag blir riktigt skön i kropp och sinne.. Rekommenderar inte att börja med denna som medicin och ta varje dag, visst det funkar ett tag men sen fick jag ingen effekt alls nästan, och dessutom torsk på dom. Avtändningen är inte att leka med, fyfan säger jag.. Aldrig gått igenom nån värre avtändning än på Lyrica.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback