Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-02-23, 00:57
  #349
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sunshine2005
Visst han kankse är norsk medborgare, men han är Halv grönlänning och SER UT som en grönlänning, de va det jag menade. Vet detta ganska väl....
Precis som eagel262 sa. De har ett visst utseende och inte så jättevanligt. Men som sagt denna diskutionen e ju lite onödig. Finns bilder på honom men jag skulle aldrig lägga ut en bild på honom här.


Mamman grönlänning, pappan norsk. Har varit hemma hos familjen flertalet gånger på 90 talet.
Citera
2017-02-23, 00:58
  #350
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eagle262
Eftersom du skyddar hans bild pga hans far så kan jag berätta en sann historia,detta är för väldigt länge sen därför tror jag inte det syns i hans BR. han hade för tillfället knivskurit en kvinna som jobbade för socialen då han sent en helg kväll legat och sovit på en bänk,hon väckte honom och då knivskar han henne direkt,antagligen satt han på U-anstalt då,men när personen i fråga sprang på hans far på rådhustorget i Landskrona sa denna följande: "Du vet vem min son är??Nähä inte,men han knivhögg en sosakärring och när han kommer ut ska vi tillsammans döda den jävla horan!"


Detta är människor du skyddar? Han är ett djur,ett monster, en serievåldtäktsman och likaså hans far är ett svin som jorden hade varit lyckligare utan så kom för fan inte att försvara hans familj.

Jag var med den aktuella kvällen, vi hade blivit av med varandra, har för mig detta hände i området kring torget/kasernplan.
Citera
2017-02-23, 01:01
  #351
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tardumej?
Nej, han är norsk medborgare, jag litar mer på domstolsmyndigheten än dig faktiskt. inget personligt.

De andra kan jag dock inte finna i hans övriga "register" så ursäkta min skepsis.

Saker försvinner ur register efter ett antal år, vad jag är dömt för på 90 talet finner du inte heller i mitt register idag.
Citera
2017-02-23, 01:05
  #352
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sunshine2005
Just de ja, de va så det va. Hade du någon kontakt med honom nu under året han varit ute?


Nej ingen av oss gamla vänner vill ha någon kontakt med honom längre.
Citera
2017-02-23, 01:10
  #353
Avstängd
UrbanSpaceman3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CpAp
Här är en av hans Facebook Profiler :

https://m.facebook.com/profile.php?id=100009007901756

Är det han på bilden? För då är han ju svår att missa menar jag.
Citera
2017-02-23, 01:43
  #354
Medlem
Måste betraktas som en av Sveriges farligaste hur kunde han bli friskförklarad öht? Är en tidsfråga innan han gör något varför begick han inte självmord som han påstod att han planerat
Citera
2017-02-23, 05:03
  #355
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Julia1298
Undra vem som är sjuk här, du kan ju för fan doktorera i ämnet. Går du igång på att skriva sån här smörja? Pallar fan inte läsa allt du skriver... skaffa ett liv.

Skaffa dig ett liv själv istället, för det är defakto du som sitter och försvarar en sadistisk återfalls våld(täkt)sman.
__________________
Senast redigerad av Periodic 2017-02-23 kl. 05:06.
Citera
2017-02-23, 09:03
  #356
Medlem
Ettsjutrettons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Q2000
Måste betraktas som en av Sveriges farligaste hur kunde han bli friskförklarad öht? Är en tidsfråga innan han gör något varför begick han inte självmord som han påstod att han planerat
Att den lismande sexualsadisten och serievåldtäktsmannen Peter Vadstensvik, eller Peter-Frederik Poulsen, blev utsläppt från rättspsyk 2002 var ett stort misstag. Efter hans "friskförklarande" har han blivit dömd till sammanlagt 14 års fängelse för bl. a. flera synnerligen grova våldtäkter.
Väl inne på anstalt tvingas vårdare lägga honom i spännbälte. Efter domen 2009 var han var så pass djävlig att Salberga tvingades skicka honom till Norrtälje som i sin tur skickade honom till rättspsyk.

Denna människa har med all tydlighet visat att han ej vill befinna sig ute i samhället. Anledningen till att han brutalt våldtog och skändade två flickor 2009 var att han inte ansåg sig klara av ett liv i frihet.
I Danmark fanns det förr i världen något som kallades "psykopatförvaring", vilket var vad det låter som. Det vore något ypperligt i detta fall. Denna människa är ju medborgare i Danmark och Norge. Dock inte Sverige, det land som fått "äran" att bekosta hans framfart de senaste 20 åren. Säkerligen ännu längre då han knappast lär ha varit lugn innan rättspsyksdomen 1998.

I detta inlägg finns domar mot Vadstensvik/Poulsen efter det att han blivit "frisk" 2002: https://www.flashback.org/sp59406525

Tillägg: Det är inte Vadstensvik/Poulsen på fotografiet på denna "Pyton Orm" på Facebook.
__________________
Senast redigerad av Ettsjutretton 2017-02-23 kl. 09:30.
Citera
2017-02-28, 20:16
  #357
Medlem
Ettsjutrettons avatar
Facebook-profil för Peter Vadstensvik/Peter-Frederik Poulsen: https://www.facebook.com/lnk.poulsen?fref=ts

Fotografier på Vadstensvik/Poulsen för dem som ids titta:
https://cdn-03.minfil.org/H71awbb1b8...adstensvik.png
https://cdn-07.minfil.org/I914w9beb3...dstensvik2.png
Citera
2017-03-05, 12:27
  #358
Medlem
Ettsjutrettons avatar
Vadstensviks/Poulsens egna ord, hämtade ur psykoteraput Börje Svenssons bok De mest hatade (Ordfront förlag, 2012). Peter kallas i boken för Johan.

Efter att ha blivit frigiven från fängelsestraffet han dömdes till 2003, fick han hjälp av ett religiöst samfund med lägenhet och annat när han kom ut. Han började snart att missbruka igen och blev sedermera utesluten:
Citat:
Jag kraschade. Det kändes som jag hade förlorat allt jag byggt upp. Allting suddades ut, jag fick en jättekris och mådde fruktansvärt dåligt. Jag började känna mig förföljd. Jag började tro att de lagt in kameror i min lägenhet. Jag började känna att jag var i vägen, att jag inte passade in. Jag stod där och hade inget att leva för. Hela mitt liv hade varit uppbyggt kring församlingen, precis allt, allt, allt. Och det försvann.

Han påstår vidare att han sökte hjälp inom psykiatrin:
Citat:
Jag gick till psyket och frågade vad jag skulle göra åt alla tankar och känslor. Jag sa att jag hade väldigt mörka tankar, att jag ville ha ihjäl någon och ha ihjäl mig själv; att jag hellre väljer döden eller livstids fängelse än att leva så här. Jag fick hundra piller. Jag vet inte om han gav mig dom för att jag skulle ta livet av mig. Jag tog några stycken. När jag tog dom blev jag mest dåsig.

Vidare om sin flickvän och sina våldsfantasier:
Citat:
Jag försökte lämna henne flera gånger. Jag sa att det här funkar inte, att jag inte mådde bra. Men hon förstod inte. Jag kände att det var något på gång. Jag har haft dom känslorna förut. Förra gången jag skadade en tjej hade jag precis samma känslor. Jag är kapabel att göra vad som helst. Ingenting spelar någon roll. Jag blir sjuk, jag blir farlig. Då kan jag ha ihjäl någon. Tankar om att skära, hänga upp, hänga tarmar. Det känns som det inte är jag som tänker. Johan tänker inte så. Det är bara då när man är så mörk. Sen skäms man och vet inte vad man ska göra. Det är inte röster det är mer som bilder som anfaller. Impulserna blir starkare och känslorna tar över. Jag kan inte stänga av. Det blir för starkt. Jag känner att jag inte har kontroll.

Om den s. k. skräckfärden han genomförde kort därefter. I intervjun utelämnar han de grova våldtäkterna eftersom han "skämdes" och inte ville prata om det:
Citat:
Den som säger något dör först, sa jag. Så körde jag bara, i timmar. Det blev helt tyst. Jag vet inte vart jag var på väg. Sen försökte jag hitta ett ställe där jag kunde ha ihjäl dom. Under bilfärden kom jag på att jag hade glömt min mobiltelefon så jag kunde inte spela in och filma. Då blev jag besviken. Min tjej fick mig att slänga bort kniven. Vad skulle din mamma säga om hon såg dig nu, sa hon. Va, min morsa, vad fan snackar du om, sa jag. Jag är väl för fan ingen psykopat heller. Känslan ska inte vinna den här gången, tänkte jag. Det räckte liksom. Det fick mig att kasta kniven. Men meddetsamma jag kastat den ångrade jag mig. Nu hade jag ingen makt. Då kände jag mig jättetom utan kniv. Johan, jag känner inte igen dig, sa min tjej. Du ska till psyket, du har tappat greppet. Är det inte bättre att jag dör, sa jag. Jo, men gör det i så fall på psyket, häng dig där. Så körde vi till psyket och jag gick av. I dörren gav min tjej mig en kyss och sa: Johan, det var inte du, jag vet det, sen gick hon. Jag fattade inget.
Citera
2017-05-17, 10:58
  #359
Medlem
Ettsjutrettons avatar
Inga nya "hyss"? Han har varit ute länge nu? Ett personligt rekord. Är han botad?
Citera
2017-05-22, 20:45
  #360
Medlem
Killen lever än, och han är ej botad. Hans ansikts tatueringar är äkta och han har även en diamant på handen. Han har även en påbörjad naken katt på under armen. Killen är förmodligen jävligt skadad i huvudet, Jag har även pratat med En tjej han våldtog nu i onsdags och han körde runt med henne precis som sina förra offer, då han hade sin tjej fastbunden i bilen samtidigt som han våldtog hennes två bästa kompisar under 16 timmar .

Onsdagens resan började i örebro vidare ut i skogarna mot stockholm, Bålsta och han bröt revben på den här stackars flickan och blåslaget ansikte efter två dagars misshandel och våldtäkt från onsdag till fredag höll den här sjuka jävlen på med den här 17 åringen.

Hennes ord!

nerdrogad och fastbunden med skosnören och brutna revben och misshandlad totalt. Våldtagen i analen,oral,vaginal. Han bröt sönder min mobil mitt på mitten och kastad i skogen i småbitar).

Att snuten inte ha gjort något än är förvånade , det verkar som han även har gjort något under dec med enligt rykten men det är oklart vad han har gjort, men att snuten vet om den killen och inte agerar fortare är schokerande..... killen verkar inte vara på flykt, det verkar mer som han bara förflyttar sig från ett ställe tills han blir påkommen och flyr till nästa och begår samma brott igen.

Han lockar till sig yngre tjejer så som den sista här uppe som enbart var 17 år genom att säga att han kan tatuera dom och vinner deras förtroende, han har levt i Kalmar under olika adresser och falsk identitet tills sanningen kom ifatt honom och hans historia kom fram, en av en av adresserna vsr ute i Ljungbyholm och en i smedby, ca 1 mil utanför Kalmar. han finns kvar här än idag är osäkert, han har även varit förra veckan hos hans släkt i Hallsberg där hans mor bor och hans bror som är av samma jävla skrot verkar leva en by längre bort Efter allt annat man har läst om han här och domerna han har fått så är den här människan sjuk och behöver vård nu!!!

Hur många till ska behövas drabbas av detta innan killen åker in?? han kan ej bli botad, han måste spärras in för evigt eller bli av med kuken eller fimpas!!! Att det inte lägger ner mer pengar resurser till att ta fast såna här jävla missbildade människor är Fan i mig sjukt!!!

Så alla tjejer unga som medelålders var på er vakt, kolla vem som tatuerar er, gå inte till vem som helst och tatuera er, speciellt inte till en kille som har en text på höger sidan av pannan (blessed) eller en 13 som lika gärna kan föreställa super Mario handen där 3a ser ut som knytnäve och diamanten på handen, det är inte svårt att känna igen hans tatueringar.

Och det kan dröja ett tag innan han gör något, han kan närma sig djupt in ditt liv så som den förra 17 åringen och gå på sitt offer 6 månader efter, han är mycket manipulerande och det verkar funka på många yngre tjejer och även ensam stående mammor.

Bilder på hur han ser ut nu

https://imageshack.us/i/pni4Ph1vj

https://imageshack.us/i/pokZkVh9p

https://imageshack.us/i/pmXPQGLkp
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback