Citat:
Ursprungligen postat av
alamos
Då anser du väl också att följande åkare är dopade:
Johan Olsson
Marcus Hellner
Calle Halfvarsson
Teodor Pettersson
Ida Ingemarsdotter
Hanna Falk
Anna Haag
Sedan måste väl Stina och Charlotte också vara dopade eftersom de kan hävda sig även om de inte har astma ?
Nej, de är enligt min mening inte ens moraliskt dopade (=maskinen Björginator) om de inte använder en astmamedicin som har dopingeffekter. Och sedan så ska de givetvis hålla sig till de doser som är tillåtna.
Nej, alla åkare är inte lika duktiga inom sin idrott. Om du tar två åkare: den ena är 90 sekunder långsammare på t ex 30 km. Den personen dopar sig och blir 60 sekunder snabbare på nämnda distans. Då är den personen ändå 30 sekunder långsammare än den åkaren som jag just ponerade var odopad.
Vidare så hade du kunnat välja att begripa vad Trejdern ville åt i inlägg: 2862/sidan239, som du citerade i inlägg: 2872/sidan 240. Som jag (och i princip alla som är hederliga debattörer) ser det, så ville Trejdern trycka på att Kalla är så bra att man i princip måste dopa sig för att slå henne. Då han inte skrev - i princip - så gick inlägget att angripa, men man kan lika gärna där välja att titta på vad skribenten ville trycka på.
Dvs, att han anser Kalla vara en så extremt seriös idrottskvinna, att andra för att göra sig besvär i princip 'tvingas' dopa sig. Där skriver även Trejdern om Kallas genombrott i TDS -07 och var Björgen då stod i sin karriär, vad det senare ledde till gällande Björgens medicinering = hennes karriär räddades och mkt mkt mkt mkt mer därtill. Men det var du inte lika pigg på att ÄVEN kommentera. Din ohederliga debattör. Jag skäms å dina vägnar.
Du valde att angripa, och där avslöjar du dig totalt som debattör.
Har man inget annat att göra i en tråd som denna än att hacka på sådana saker, så kan man enligt min mening lika gärna hoppa över att skriva. Men det är du som ska se dig i spegeln!