2017-02-20, 21:51
Medlem
Nästa deltävling blir den olidligaste någonsin. Jon Henrik Fjellgren (tråkig), Sara Varga (outhärdlig röst), och värst av allt Alice Svensson, en tjej som visserligen har talang men som under sitt medverkande i Idol och Spårlöst har visat att hon är fullkomligt känslokall, sur och bitter.

Hoppas på Loreen och kanske Wiktoria. Axel Schylström är inte riktigt i min smak men han kanske kan överraska.
Citera
2017-02-21, 00:16
Medlem
Jag tror att Loreen ska svika på Lördag. Det finns många "hype" om henne därför att hon vann Mello och Eurovision samma året (2012). Men efter Euphoria hon har inte succé i Sverige. Det är jättesvårt att slå Nano
Citera
2017-02-21, 03:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AdrianMora
Jag tror att Loreen ska svika på Lördag. Det finns många "hype" om henne därför att hon vann Mello och Eurovision samma året (2012). Men efter Euphoria hon har inte succé i Sverige. Det är jättesvårt att slå Nano

Jag tror också att Nano vinner, han är nog förbestämd tll det.
Citera
2017-02-21, 15:31
Medlem
DyslexiKungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fitz-hume
Överlag svagt heat denna gång. Endast Robin Paulssons bidrag bar kvalitet (trots att han sjöng "fucking" 30 gånger eller mer).

Owe Thörnqvist gick vidare som en reaktion på de många svaga bidragen - hellre en svängig boogie-woogie låt man har hört tusen gånger förut än tre dansande new-kids-on-the-block-wannabees med en meningslös låt man glömmer bort sekunderna efteråt.

Robin Bengtsson ändrar nu sin låt och tar bort ordet Fucking.

http://www.expressen.se/noje/melodifestivalen/robin-bengtsson-andrar-sin-lat-efter-kritiken/

Citat:
Jag har faktiskt varit och spelat in låten i dag igen och bytt ut det mot ”frickin' beautiful”, säger han i programmet.
Från början var textraden "fucking beautiful".
Senast redigerad av DyslexiKungen 2017-02-21 kl. 15:59. Anledning: Från Paulsson till Bengtsson
Citera
2017-02-21, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DyslexiKungen
Robin Paulsson ändrar nu sin låt och tar bort ordet Fucking.

http://www.expressen.se/noje/melodifestivalen/robin-bengtsson-andrar-sin-lat-efter-kritiken/

Han heter BENGTSSON för i helvete, Paulsson leder en bögig talkshow.
Citera
2017-02-21, 15:41
Medlem
DyslexiKungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jason_Puncheon!
Han heter BENGTSSON för i helvete, Paulsson leder en bögig talkshow.

Jag trodde att alla visste det, därför citerade jag någon som inte hade koll och hade följt programmet
Citera
2017-02-21, 21:35
Medlem
fitz-humes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DyslexiKungen
Robin Bengtsson ändrar nu sin låt och tar bort ordet Fucking.

Bra gjort av Robin Paulsson. Frickin' beautiful... mästerlig justering där.
Citera
2017-02-22, 01:47
Medlem
Enligt många betting sajter är Loreen längst upp på listan att vinna.

Hur kommer det sig när man inte ens har hört hennes låt? Jag kanske har missat nåt? Kan man tjuvlyssna på låten nånstans? Förstår inte hur hon kan vara en favorit redan nu..?
Citera
2017-02-22, 07:29
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av butterfly9797
Enligt många betting sajter är Loreen längst upp på listan att vinna.

Hur kommer det sig när man inte ens har hört hennes låt? Jag kanske har missat nåt? Kan man tjuvlyssna på låten nånstans? Förstår inte hur hon kan vara en favorit redan nu..?
Man har ju hört övriga låtar i delfinal 1-3 och vet därmed vilka som är hennes konkurrenter. En full finne som sjunger karaoke 04.30 på Finlandsfärjan skulle kunna slå de låtar vi har fått höra hittills.
Citera
2017-02-22, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Man har ju hört övriga låtar i delfinal 1-3 och vet därmed vilka som är hennes konkurrenter. En full finne som sjunger karaoke 04.30 på Finlandsfärjan skulle kunna slå de låtar vi har fått höra hittills.

Jag håller med, men själv tycker jag att Nano och Mariette är de enda som har bra låtar. Vem av dessa två har bättre chans i Eurovision? Det vet jag inte.

Vad förväntar vi oss av Loreen egentligen? Läste nyss att hon beskriv sin låt som "punkig"
Citera
2017-02-22, 13:28
Bannlyst
Citat:

Jag gillade hans låt, men störde mig på ordet "fucking" (som jag visserligen inte uppmärksammade direkt) så det var en ändring till det bättre. Jag gillar inte svordomar i låttexter!
Citera
2017-02-22, 17:18
Medlem
DyslexiKungens avatar
Citat:

Visst nu kan ju låten växa ännu mera för Robin. Frickin - It's like "fuckin'" but more Hardcore.Så en mästerlig justering var det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in