2017-02-19, 16:55
Medlem
Mr.Mackzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av de.Montfort
Han var alltså 17år när han blev tillsammans med Cecilia. Feminister som gnäller på gubbslem som blir tillsammans med thailändska brudar som är dubbelt så unga som männen eller när offentliga män blir ihop med unga tjejer Hennes son är tre år yngre än styfarsan

http://stoppapressarna.se/svenskt/foo-oscars-hemliga-karlek

Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Krankentot
Fyyyy, vad äckligt. 48 år! Har hon tanten ingen skam, försöker hon göra en Camilla Läckberg. Hon är ba så himla pantad.

Äckligt som fan. Vad tänker kärringen med?
Citera
2017-02-19, 17:12
Medlem
Mikojans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VanitaToftby
Trodde det var hemtjänstens nattpatrull som körade för Owe.

Den tjusiga schobidoa-kören var en bidragande orsak till Owes succé. Glada vackra damer som sprättar loss och är proffsiga på scen ser vi alltför sällan.
Citera
2017-02-19, 18:05
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikojan
Den tjusiga schobidoa-kören var en bidragande orsak till Owes succé. Glada vackra damer som sprättar loss och är proffsiga på scen ser vi alltför sällan.
Det kan du väl inte på allvar mena?
Citera
2017-02-19, 18:14
Medlem
Mikojans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Det kan du väl inte på allvar mena?

Men vad ända in i baljan? Det är klart jag menar det. En befriande fin trio mogna damer som kommer att hjälpa Owe till stordåd i vår
Senast redigerad av Mikojan 2017-02-19 kl. 18:17.
Citera
2017-02-19, 21:23
Medlem
fitz-humes avatar
Överlag svagt heat denna gång. Endast Robin Paulssons bidrag bar kvalitet (trots att han sjöng "fucking" 30 gånger eller mer).

Owe Thörnqvist gick vidare som en reaktion på de många svaga bidragen - hellre en svängig boogie-woogie låt man har hört tusen gånger förut än tre dansande new-kids-on-the-block-wannabees med en meningslös låt man glömmer bort sekunderna efteråt.
Citera
2017-02-19, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av de.Montfort
Han var alltså 17år när han blev tillsammans med Cecilia. Feminister som gnäller på gubbslem som blir tillsammans med thailändska brudar som är dubbelt så unga som männen eller när offentliga män blir ihop med unga tjejer Hennes son är tre år yngre än styfarsan

http://stoppapressarna.se/svenskt/foo-oscars-hemliga-karlek

Sanslöst rolig formulering längst ner:

Citat:
19-årige artisten har älskat med kvinnan i två år

I två år? Nää, nu måste hon låta pojkstackarn vila en liten stund!
Citera
2017-02-19, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fitz-hume
Överlag svagt heat denna gång. Endast Robin Paulssons bidrag bar kvalitet (trots att han sjöng "fucking" 30 gånger eller mer).

Owe Thörnqvist gick vidare som en reaktion på de många svaga bidragen - hellre en svängig boogie-woogie låt man har hört tusen gånger förut än tre dansande new-kids-on-the-block-wannabees med en meningslös låt man glömmer bort sekunderna efteråt.

Skärpning, Robin Paulsson sjunger förfan inte i Melodifestivalen.
Citera
2017-02-20, 01:07
Medlem
William Hainess avatar
"Hold On" är fortfarande den enda låten som låter som en vinnare.

Hur illa är det ställt med sångerna som skickas in?
Citera
2017-02-20, 07:30
Bannlyst
Riktigt häftigt att Owe tog sig till final! Inte dåligt av en 87-åring. Jag tog för givet att FOO skulle ta finalplatsen tillsammans med Robin, som jag tycker hade kvällens bästa låt.

Man kan inte annat än glädjas med Owe. Han är förresten den enda hittills som jag har gett fem hjärtröster. 😀
Citera
2017-02-20, 09:33
Medlem
de.Montforts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SS-Panzer-Division
Det är hyfsat accepterat att gubbar över 60 år har unga tjejer, tycker att det är helt okej att hon har skaffat en boytoy

Skillnaden är hur det bemöts av media. En 19årig kvinna som till och med ser ut som en tonåring som ännu inte är könsmogen kommer ut med att hon dejtar en 48årig man

Så länge båda officiellt är vuxna.
Citera
2017-02-20, 14:45
Medlem
catforwardpowers avatar
Owe tappar nu min röst i finalen då det kommit fram att han tänkte skicka in en "Trump kritisk" låt först men stoppades av Björkman. Tråkigt tyvärr jag röstar inte på någon som tar politisk ställning
Senast redigerad av catforwardpower 2017-02-20 kl. 14:48.
Citera
2017-02-20, 17:28
Medlem
StatligaTeleverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av catforwardpower
Owe tappar nu min röst i finalen då det kommit fram att han tänkte skicka in en "Trump kritisk" låt först men stoppades av Björkman. Tråkigt tyvärr jag röstar inte på någon som tar politisk ställning

Kommit fram? Detta var ju känt för flera veckor sedan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in