2017-02-21, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tuffkatt
Sanels alternativa karriär? https://www.youtube.com/watch?v=NrA2ANQV2jk

Hålla på med lip sync?

Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
vem tror försöker gå en Musikkarriär efter säsongen?

sen är all gråtfest pinsamt.

Den hittills som verkar ska försöka sig på någon karriär efteråt är Sanel, dock inte musik. Då han skrev på sin beskrivning att han vill bli skådespelare eller jobba med film i Hollywood.
Men jag tror han inte inser att stämpeln som han nu har fått via PH aldrig kommer att försvinna.

Kian Avar som var med samma år som "snygg Erik" försökte på exakt samma karriär efter ph, men lyckades inte tvätta bort stämpeln i Sverige, vilket gjorde att han flyttade till USA för att pröva lyckan där. Vilket inte heller funkade så bra ..

Jag tror inte de som ansöker till programmet inser att de alla får samma stämpel av kultur/filmindustri människorna oavsett hur de beter sig inne på PH.
Senast redigerad av azintono 2017-02-21 kl. 11:40.
Citera
2017-02-21, 11:44
Medlem
Jag vill ge Haidar en fet smäll.

29 åringen med fucked up käke vill Haidar väl men Haidar beter sig som en sliskig orm.

Aja han passar bättre med Andrea iaf. Fast Andrea är för snygg för båda.
Citera
2017-02-21, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av letusjapp
Jag vill ge Haidar en fet smäll.

29 åringen med fucked up käke vill Haidar väl men Haidar beter sig som en sliskig orm.

Aja han passar bättre med Andrea iaf. Fast Andrea är för snygg för båda.

Ja visst är Haidar enormt pinsam Hur Andrea ens kan prata med den osäkra tönten är en gåta. Vet haidar ens vad han gör där inne? Just nu så spelar han enbart mot sig själv.. resten skrattar åt honom och tar honom inte på allvar.. han är en pajas helt enkelt.
Citera
2017-02-21, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av azintono
Hålla på med lip sync?

Den hittills som verkar ska försöka sig på någon karriär efteråt är Sanel, dock inte musik. Då han skrev på sin beskrivning att han vill bli skådespelare eller jobba med film i Hollywood.
Men jag tror han inte inser att stämpeln som han nu har fått via PH aldrig kommer att försvinna.

Kian Avar som var med samma år som "snygg Erik" försökte på exakt samma karriär efter ph, men lyckades inte tvätta bort stämpeln i Sverige, vilket gjorde att han flyttade till USA för att pröva lyckan där. Vilket inte heller funkade så bra ..

Jag tror inte de som ansöker till programmet inser att de alla får samma stämpel av kultur/filmindustri människorna oavsett hur de beter sig inne på PH.

Jag tror inte Hollywood bryr sig så mycket om lilla svenska paradise hotel.
Citera
2017-02-21, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snaeckan
Jag tror inte Hollywood bryr sig så mycket om lilla svenska paradise hotel.

Jag menar att här i Sverige, så är han ganska rökt. Men att han kan göra likt Kian, pröva lyckan i USA men det är väldigt svårt.. särskilt när man inte har varit aktiv tidigare i sitt hemland inom teater/film.. Men men, time will tell.
Citera
2017-02-21, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av azintono
Jag menar att här i Sverige, så är han ganska rökt. Men att han kan göra likt Kian, pröva lyckan i USA men det är väldigt svårt.. särskilt när man inte har varit aktiv tidigare i sitt hemland inom teater/film.. Men men, time will tell.

Kan kungafamiljen förbise att Prinsessan Sofia varit med i Paradise Hotel tror jag inte man är helt rökt inom filmindustrin endast för att man varit med i Paradise Hotel. Visst att det krävs en del för att putsa bort PH-stämpeln man får i medierna, men det går utan tvekan om man är tillräckligt duktig.
Citera
2017-02-21, 19:20
Medlem
Jazzphers avatar
Det stora skådespelet från Sanel och Amanda krävde större skådespelare helt enkelt. Får se hur det blir men vet inte om det är bättre taktiskt för Sanel att välja Ewelina istället för Amanda. Men det ska ju vara mer fokus på kärlek/knulla denna säsongen så isf förstår jag hans val.
Citera
2017-02-21, 20:22
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av letusjapp
29 åringar är för gamla....för paradise hotel...

Nja, det är skillnad på reality såpa och reality såpa.

Paradise hotel är en ren bluff. Big brother är ett socialt experiment.

Tunnelbanan kan inte jämföras med dessa då den har en helt annan mening.

Big Brother har å andra sidan varit skittråkigt att kolla på de senaste åren. Alldeles för färglösa personligheter, tråkiga fester (om det nu öht kan kallas "fest" när de bara får typ 2-3 öl var), alldeles för lite sex. I den senaste versionen hade de ju t.om medvetet dragit ner på alkoholen, bråken, sexet osv för att fokusera mer på "intressanta diskussioner", ja jävlar, vad underhållande.

Därför tycker jag att PH är bättre på alla plan, som koncept, även om de svenska versionerna är lite väl tama med en värdelös produktion, även om den här är bättre än förra årets, iaf hittills om man bortser från killarna som lipar stup i kvarten. Kollar man dessutom på de danska versionerna så har de en tendens att vara ännu bättre.
Citera
2017-02-21, 20:28
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jazzpher
Det stora skådespelet från Sanel och Amanda krävde större skådespelare helt enkelt. Får se hur det blir men vet inte om det är bättre taktiskt för Sanel att välja Ewelina istället för Amanda. Men det ska ju vara mer fokus på kärlek/knulla denna säsongen så isf förstår jag hans val.

Åtminstone från Amandas sida. Hade hon bara kunnat svälja stoltheten och låtit Ewelina få tro att hon vann så hade det nog kunnat gå hem.
Citera
2017-02-21, 20:33
Medlem
Klappars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jazzpher

Snacka om att det slog tillbaka mot Amanda, istället för att dom skulle lura och försöka köra ut Ewelina så verkar det bli Amanda som ryker istället.

Vill se Sanel välja E, hade varit ett storslaget ögonblick.
Citera
2017-02-21, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klappar
Snacka om att det slog tillbaka mot Amanda, istället för att dom skulle lura och försöka köra ut Ewelina så verkar det bli Amanda som ryker istället.

Vill se Sanel välja E, hade varit ett storslaget ögonblick.

Hade varit underbart, stör mig som fan på Amanda, kan inte sätta fingret på det men det är något med utseendet och dialekten

Tycker ändå att den senaste bruden som hånglade med haidar för något avsnitt är rätt het
Citera
2017-02-21, 22:24
Medlem
Tomat1tvas avatar
Dagens avsnitt är inte uppe..?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in