2017-02-18, 03:16
Medlem
wargars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av giffi
Tom Hiddleston, som bl.a. spelar Loke i Thor. Helt sjukt lika. http://cdn.movieweb.com/img.news/NELpJL6417m6NU_1_1.jpg

HAha det stammer ju pa pricken! helt galet lika
Citera
2017-02-18, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av loliboti
Påminner om Erik från 1-4 fast kortare, mörkare och med chipstuttar. Äpplen och päron

Ja kroppen skiljer sig från Eriks men jag pratade om ansiktet.
Citera
2017-02-18, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snaeckan
vad är det för fel på hans personlighet?

Han lyssnar på andra lite för mycket, är osäker och svartsjuk. Inte så sexigt.
Citera
2017-02-18, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av azintono
Nya bruden skryter alltså om att hon har legat med ASAP Rocky... Ingenting gör henne precis "unik" för det och är de det som hon väljer att framföra när hon ska beskriva sig själv.. Så ja..

Jävlar vad mycket killarna gråter denna säsong också... Jisses!
hon är som vilken annan groupie som helst
Citera
2017-02-18, 21:21
Medlem
Varför pratar Sanel engelska hela tiden? Har han bott utomlands eller vad är det frågan om?
Citera
2017-02-20, 01:12
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av azintono
Varför pratar Sanel engelska hela tiden? Har han bott utomlands eller vad är det frågan om?
Han jobbar ju som Modell (Han var med i Top Model Sverige 2014?) och jobbar nog lite utomlands så är väl antagligen därför det är mycket engelska han snackar. Känns däremot som hans karriär är på nedgång då han är med i PH, men vad vet jag.
Citera
2017-02-20, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av giffi
Tom Hiddleston, som bl.a. spelar Loke i Thor. Helt sjukt lika. http://cdn.movieweb.com/img.news/NELpJL6417m6NU_1_1.jpg

Alternativt Rooney Mara när hon spelar i "The girl with the dragon tattoo". http://cdn.collider.com/wp-content/uploads/rooney-mara-the-girl-with-the-dragon-tattoo-movie-image-11.jpg

I andra fall inte då Rooney är en riktig skönhet.
Citera
2017-02-20, 10:49
Medlem
Sdal14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allan12345
Den nya tjejen Matilda var med i förspelet förra året när Hampus vann.

Konstigt att ingen kände igen Matilda från förra årets Förspelet.
Chris är inte gammal, det är de andra som är unga. Jag tycker det skall vara högre medelålder än vad det är nu. Men det är väl svårt att hitta bra 30 åringar som vill vara med i PH.
Att Haidar är lik Erik Saade på vissa bilder är ingen nyhet. Det spreds på nätet förra veckan redan för fullt. Jag stör mig på att Haidar är så korkad och blåst och inte fattar att Chris vill honom väl och är på hans sida.

Nån som vet vem nya killen är som kommer in ikväll? Man får ju se både hans tatueringar och höra hans röst i reklamen så nån bör ju känna igen honom ?
Citera
2017-02-20, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sdal14
Konstigt att ingen kände igen Matilda från förra årets Förspelet.
Chris är inte gammal, det är de andra som är unga. Jag tycker det skall vara högre medelålder än vad det är nu. Men det är väl svårt att hitta bra 30 åringar som vill vara med i PH.
Att Haidar är lik Erik Saade på vissa bilder är ingen nyhet. Det spreds på nätet förra veckan redan för fullt. Jag stör mig på att Haidar är så korkad och blåst och inte fattar att Chris vill honom väl och är på hans sida.

Nån som vet vem nya killen är som kommer in ikväll? Man får ju se både hans tatueringar och höra hans röst i reklamen så nån bör ju känna igen honom ?

Wiktor Axborn heter han
Citera
2017-02-20, 22:12
Medlem
tuffkatts avatar
Sanels alternativa karriär? https://www.youtube.com/watch?v=NrA2ANQV2jk
Senast redigerad av tuffkatt 2017-02-20 kl. 22:25.
Citera
2017-02-20, 22:17
Medlem
Hunden007s avatar
vem tror försöker gå en Musikkarriär efter säsongen?

sen är all gråtfest pinsamt.
Citera
2017-02-21, 06:30
Medlem
00sjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
vem tror försöker gå en Musikkarriär efter säsongen?

sen är all gråtfest pinsamt.
Håller med, klarade inte av allt gråt så fick spola en del.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in