2017-02-20, 16:32
Medlem
Hur är Morata som forward?

Andra tips på forwards? Ca 40k
Citera
2017-02-20, 16:47
Medlem
mr.oranjes avatar
Någon annan som inte kommer in på ea servrarna? omg började just spela UT igen efter ett långt uppehåll och nu när jag har tid så kan jag helt plötsligt inte komma in. Spelade för övrigt vid 12-tiden och då funkade det.
Citera
2017-02-20, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krismikk
Hur är Morata som forward?

Andra tips på forwards? Ca 40k

Fråga nr 2: är kvalas till WL till helgen. Räcker de med en La Liga trupp då?
Citera
2017-02-20, 18:14
Medlem
Någon som testat TIF Lukaku? 88-ratade kortet. Sitter o försöker få sålt min SIF Hazard för lite överpris och eventuellt köpa in IF Hazard och TIF Lukaku för den pengen.

Citat:
Ursprungligen postat av Krismikk
Fråga nr 2: är kvalas till WL till helgen. Räcker de med en La Liga trupp då?

Skulle jag tolka det som ja. Spelar nog ingen roll har man fördelar truppen. Om man kör hela bundes/hela la liga eller hybrid. Så länge truppen inte består av några andra ligor.

"Entry Requirements
Players from LaLiga Santander + Bundesliga:
18 in your Starting 11 and Subs
"
Citera
2017-02-20, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Villka jävla skämt till uppgraderingar. Typ +1 på två
-tre olika stats

Spelar verkligen ingen roll vem man har i mål. Köpt IF-versioner av de målvakter som funkat bra för mig som varit 10×sämre än vanliga kortet. Hade t.ex. Karnezis. Var ett monster och tog allt. Köpte IF och spelade typ 10 matcher innan jag gav upp för det gick katastrof för honom. Släppte sista matchen in 6mål på skott, varav typ 5 var rena skitmålen. Har ju tidigare kört med bronsmålvakt för att testa och det är fan ingen skillnad på att spela med en typ 62 rankad målvakt på 6 i kemi som att spela med Buffon på 10 i kemi.

Spelat 5212 en del. Känns som spelet jämnar ut det så det suger defensivt ändå. Backar som går helt fel som de inte gör med 4backslinje osv.

har funderingar om att köra en 532. utv. gärna vad du menar med backar som går fel?
Citera
2017-02-20, 18:39
Medlem
mr.oranjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Villka jävla skämt till uppgraderingar. Typ +1 på två
-tre olika stats

Spelar verkligen ingen roll vem man har i mål. Köpt IF-versioner av de målvakter som funkat bra för mig som varit 10×sämre än vanliga kortet. Hade t.ex. Karnezis. Var ett monster och tog allt. Köpte IF och spelade typ 10 matcher innan jag gav upp för det gick katastrof för honom. Släppte sista matchen in 6mål på skott, varav typ 5 var rena skitmålen. Har ju tidigare kört med bronsmålvakt för att testa och det är fan ingen skillnad på att spela med en typ 62 rankad målvakt på 6 i kemi som att spela med Buffon på 10 i kemi.

Spelat 5212 en del. Känns som spelet jämnar ut det så det suger defensivt ändå. Backar som går helt fel som de inte gör med 4backslinje osv.

Så true, hade neymar IF och han sög hårt jämfört med hans vanliga kort så sålde och köpte den vanliga igen.. Hans IF var självklart fortfarande väldigt kvick men jag kunde inte göra mål med honom, det gick bara inte. Så efter det litar jag inte på informs längre, så jäkla buggiga.
Citera
2017-02-20, 18:55
Medlem
Kommer det nån MM för Champions league i veckan tro?
Citera
2017-02-20, 19:04
Medlem
Inga nya upgrades ikväll?
Citera
2017-02-20, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beng14beng

Kom en nu klockan 19 med Europa-matcher. Så det verkar bli två tillfällen med MM denna veckan med!

Citat:
Ursprungligen postat av distinho
Inga nya upgrades ikväll?

Nope. Antar att det är samma som senast, det kommer nya upgrades imorgon när nuvarande Calcio-SBC går ut. Så blir det väl förmodligen La Liga imorgon! Edit, eller Bundesliga!
Senast redigerad av grahnen 2017-02-20 kl. 19:29.
Citera
2017-02-20, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beng14beng

Den är live nu, blandat Europa League och CL. Min förra investering gick knackigt som fan då man bara fick ett silverpack för den danska delen, men hade köpt massa turkar också så dom bör gå nu utan problem
Citera
2017-02-20, 19:26
Medlem
Imorgon det kommer ligue 1 eller la liga wup va? Orolig att samma sak som hände premier league ska hända med Calsio så känns kanske som man ska sälja av allt ändå. Vad tror ni?
Citera
2017-02-20, 19:38
Medlem
NilssooonSs avatar
Lyckades för första gången kvala mig in till WL, vad har man att förvänta sig? Svettigt spel från spelare med sjuka lag eller vad har ni för erfarenheter?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in