Sant. Kön är ju totalt icke-existerande idag. Härligt.
Anton Hagman tycker jag var skön. Ut med Loreen och hennes propaganda-låt.
Ganska unik åsikt om att kön är icke-existerande, men skön åsikt har du iaf. Klart bättre än att vara trångsynt.
Ja, en mer unik låt med ett starkt budskap ska ju gärna bli utslaget av en dussinlåt. Helst inte
Att kalla någons stil misslyckad har jag svårt att förstå. De gör det de vill göra och budskapet, att man inte ska döma andra, är ju hedervärt.
Om man gör något tillrättalagt för att man tror att andra ska gilla det, så är det misslyckat. Men jag vet inte om det är så med Dismissed, det är det jag undrar? Är det äkta eller falskt? Men låten var bra.
De vet du - Roliga på nätet och svängig låt. Gillar DVD överlag så de får gärna ta hem denna duell.
Lisa Ajax - Går vidare på svagt motstånd. Den klart svagaste duellen.
Boris René - Mustaschnissen i Dismissed (och de övriga ocksår för den delen) är så bisarr(a) att jag håller på Boris.
Anron Hagman - Bra och lättsmält låt. En av få låtar jag gillar i årets upplaga.
Hon hade inte tagit bort delen där kärringen slår med väskan, tantens familj som delen syftar på hade sagt att de inte önskade få uppmärksamhet från den händelsen..
Ett bra statement från loreen att bara bry sig om sig själv
Om man gör något tillrättalagt för att man tror att andra ska gilla det, så är det misslyckat. Men jag vet inte om det är så med Dismissed, det är det jag undrar? Är det äkta eller falskt? Men låten var bra.
Äkta eller falskt spelar ju mindre roll. De är artister och det är en karaktär de spelar. Kiss, Slipknot och Lordi ser knappast ut som monster privat
Nu måste alla musikkunniga slå ihop sina kloka skallar.
Dismissed (jävligt skön låt, borde vinna!), deras sångare har en röst som påminner mog om någon annan sångare som jag inte kan sätta fingret på.
Är lite Bowie och Salo men någon annan som han är sjukt lik.
Någon som har ett bra tips?