2017-02-19, 08:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlausStein
Finansierar vad? Vilka utgifter har GS?

Lön?
Citera
2017-02-19, 08:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Virgil.I.Grissom
Du förstår precis varför ingen vill redovisa att man betalar andra för deras demokratiska arbete i en demokratur.

Om du inte förstår det så är du ovanligt naiv. Hot, straff, hembesök, telefonsamtal till chefen på jobbet om att du borde bli avskedad.

Lite sånt. Bland annat därför vi har valhemlighet. Det är för att ingen ska kunna hota dig att rösta på mitt parti.

Ja, jag har helt klart för mig att det finns vissa som inte vill visa att de finansierar. Varför skulle ryssarna vilja visa det.
Pengarna till Putilov myglades det med.
Kanske finansieras granskning sverige både med anonyma bidrag och med 235 528 kr i bidrag som nystartsjobb.
Citera
2017-02-19, 08:38
Medlem
GhostofDemocracys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Virgil.I.Grissom
Well jag tror du ska skapa en tråd som heter "vad tror vi om Eriks tankar om etniska egenskaper hos Somalier"

Ämnet är lite för stort för att tas upp i Makthavare pressas i ny radiosatsning - Granskning Sverige

Ok och varför uppmanar du mig att skapa en ny tråd på ditt ämne?
Det ämnet är väl högst relevant i den här tråden?
På vilket sätt är det "lite för stort"?

Vill du mörka relevansen av det ämnet, genom att uppmana mig att skapa en ny tråd, i hopp om att relevansen kan ebba ut, sakta försvinna, tyna bort och förpassas till glömskans, evigt mörka, kvarter?
Citera
2017-02-19, 08:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av exponerad
Visst finns det funderingar i vem som betalat. Men inte hos dig.

Om jag påstått att ryssen betalar för granskning sverige så rättatr jag mig. Jag har ingen aning om vem som finansierar verksamheten. I brist på bättre kan man ju spekulera till dess att vi vet.
Jag kan alltså ingte beisa att ryssen betalar. Kan du?

Förstår inte varför du frågar mig om ryssen betalar?

Jag påstår tvärtom att jag inte tror att ryssen betalar!

Sen skiter jag i vem som betalar så länge sanningen kommer fram.

Skulle det senare framkomma att Putin betalar så kan vi diskutera det då.

Jag är däremot skeptisk till att ryssen intresserar sig för att rädda Sverige och då finansiera organisationer som jaga korrupta makthavare.
Senast redigerad av Virgil.I.Grissom 2017-02-19 kl. 08:57.
Citera
2017-02-19, 08:42
Bannlyst
Citat:
Lön?

Lön?

Okej! Det är en fråga och inte ett påstående. Det är helt okej att fråga men när du påstår att de har inkomster åligger det på dig att visa vilka dessa inkomster är.

Att som du ducka och klämma ur dig ett "lön?" blir bara patetiskt.

Vi har ingen aning om någon får lön eller bonus eller vad fan som helst. Det kan vara ryssar som betalar allt och inget.

Men den som påstår något bör backa upp det hela med lite substans mer än att jag tror.

Det är även helt okej att tillägga jag tror att det är så här

Men då är det klädsamt om vederbörande just tillägger "jag tror"
Citera
2017-02-19, 08:43
Medlem
GhostofDemocracys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GranskningSverige
45 fel, halvsanningar och tendentiösa påståenden i Eskilstuna-Kurirens artikel

http://www.ekuriren.se/tjanster/granskning-sa-styrs-den-svenska-trollfabriken-som-sprider-hat-pa-natet/

1 Trollfabrik? Fel! GS är medborgarjournalister!
2 & 3 GS Syfte: Sprida främlingsfientlighet & hat mot "vanligt folk" Fel! GS vill sprida demokrati och samtal.
4 ”Landets ledande främlingsfientliga propagandacentral” Fel!
5 ”Trollsamtal” Fel!
6 ”Janne låter andfådd” – Smaklöst av EK att håna en handikappad
7 ”Rasistiska undertoner i Jannes samtal” Fel!
8 "Bandinspelning" Fel! Har EK kvar "bandspelare"?
9 "Klippet (Arg Norrlänning, som har 11 000 tittare) sprids som en löpeld" (Nu borttaget citat) Fel! 11 000 är inte en löpeld i mediesammanhang.
10 "100-talet samtal." Fel! Granskning Sverige har ringt ett par berättigade samtal till Eskilstuna-Kuriren, bl a för att fråga varför de har en islamist anställd på redaktionen.
11 GS är "välorganiserat" Fel! Tyvärr!
12 "Högerpopulistiskt" Fel!
13 "Rashatare" Fel!
14 Tendentiösa Niklas Orreniusavsnittet bryter mot EK:s egna pressetik. Bara hans version framkommer
15 "Inte ovanligt att gå hem till folk" med en filmfotograf i sällskap, säger Niklas Orrenius! Fel! Eh jo! Det är ovanligt att gå hem till handikappade pensionärer och börja filma i dörren eller genom rutan.
16 "Förolämpning" att granska någon makthavare enligt Niklas Orrenius.
17 Avpixlat har aldrig lyckats få kontakt med Niklas Orrenius, enligt Avpixlats Mats Dagerlind.
18 Niklas Orrenius, som försökt påskina att SD iscensatt mordförsök på sig själva, för att göra sig till martyrer, när AFA nästan mördade partiledningen 2005, säger att han är en person som vill få folk att närma sig varandra.
19 "GS samtal ligger kvar" Märkligaste kritiken!? Alla journalisternas rasistanklagelser mot GS och vanligt folk ligger väl också kvar? Vad är problemet?
20 Skulle det vara GS fel att journalister inte skriver om invandring? Tack! Men tror inte det! Journalister mörkar problem med invandringen.
21 "Nationalismens största framgång är att vi blivit oroliga för att prata med varandra." GS har visat vilka som vill svara på frågor och vilka som inte vill. Etablissemanget vill inte prata. Det är inte GS fel.
22 EK vill pådyvla läsaren hur en "tangentbordskrigare" skall vara genom sin egen fake-profil. "Johan (fake-Mathias Ståhle) går med i "vi som hatar invandrare" & skriver hatinlägg"
Sanningen är att ingen i GS haft en aning om dessa "cover-up", eftersom alla är välkomna att ringa och ställa frågor.
23 Mathias Ståhle ljög för GS om sin profil.
24 "Söka jobb i trollfabriken" Fel! Man söker inte jobb i en ideell folkrörelse.
25 Mathias Ståhle lyckades inte ringa några makthavare och ställa frågor. Ljög istället att han hade för mycket jobb att göra. (Varför är han utbildad om han inte ens kan ringa ett samtal som skall gå upp i 3000 tittare?)
26 "GS ingår i ett större nätverk" Fel!
27 "Fransson tycker det var ett misstag att svara på frågor" Hur kan man som journalist släppa en sådan kommentar utan kritisk följdfråga?
28 Fria Tider skulle ha bett GS att ta över deras frågelista!? Fel!
29 "man behöver inte vara konspiratoriskt lagd för att se kopplingen mellan FT & GS"
Jo! Mathias Ståhle, som själv varit inne på "trollfabriken" i flera månader borde väl ha hittat mer samband än att "man behöver inte vara konspiratoriskt lagd" Enkelt! Han har fel och är just konspiratorisk.
30 "Inga etiska regler för GS" Fel! Vi följer de pressetiska reglerna som alla andra journalister.
31 "Inhyrda ringare" Fel!
32 "Islamofobi" Fel! GS är demokrater!
33 34 35 "De ska använda falska identiteter, ljuga om syftet med samtalet och klippa om inspelningen så att den blir underhållande i stället för rättvisande."
Fel! Anonymitet är inte samma som falsk identitet.
Fel! Vi ”klipper inte om”. Vi kan korta ned ibland, precis som alla andra.
Fel! Vi strävar efter att ge en rättvisande bild.
36 "Hemlig researchportal." Fel! Inte speciellt hemlig om vem som helst blir inbjuden - eller hur!?
37 "GS ringer från dolt nummer" Fel! Johan Andersson har aldrig ringt från "dolt nummer"
38 "Sönderklippta intervjuer" Fel! Går väl inte att lyssna på en "sönderklippt intervju". Nerkortade intervjuer är ibland nödvändiga av respekt mot lyssnaren. (Hur kan detta ens vara en diskussion som förs av seriösa journalister?)
39 "Offret skall komma i så dålig dager som möjligt". Fel! Idén är att låta den uppringde berätta och besvara - ofta enkla frågor.
40 Wallraffande samtal kallas "trollringningar"
41 "Eriks idealsamhälle är Nazityskland, Ryssland & Iran" Fel!
42 Expo vet, trots statligt stöd, inte något om GS och har som vanligt - Fel!
43 "Opublicerad research från Expo" är ingen pålitlig källa, när den publicerade researchen är - Fel!
44 "Ta Niklas Orrenius-inspelningen som ligger ute på er sajt. Den är helt genom-oärlig från Granskning Sveriges sida." Fel! Den följer definitivt de pressetiska reglerna.
45 Faktarutan "Benämningen troll används på internet om debattörer som är mer intresserade av att gräla eller sabotera ett samtal än av att diskutera sakfrågor. Deras inlägg har ofta en hotfull underton." Tack! Mathias Ståhle har just bevisat att hela hans artikel är fel. Granskning Sverige ringer och frågar saker, vilket alla själva kan höra. Alltså är GS inga troll - ens med EK.s egen definition. Tvärtom. Eskilstuna-Kuriren grälar och kallar läsare för rasister utan anledning (Eva Burman), saboterar och vill inte diskutera sakfrågor genom att gå under slänga på luren i örat, gå under jorden och sätta på telefonsvararen(Mathias Ståhle), samt hotar läsarna (Alex Voronov) genom att fråga ”Var bor du? Vad heter du och din sambo? Kom hit så kan vi snacka!”

Och om det skulle visa sig att det fanns exakt 46 fel, som GS har gjort, vad innebär då det för "sanningen"?
Vem är den opartiska, klanderfria domaren?
Citera
2017-02-19, 08:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GhostofDemocracy
Ok och varför uppmanar du mig att skapa en ny tråd på ditt ämne?
Det ämnet är väl högst relevant i den här tråden?
På vilket sätt är det "lite för stort"?

Vill du mörka relevansen av det ämnet, genom att uppmana mig att skapa en ny tråd, i hopp om att relevansen kan ebba ut, sakta försvinna, tyna bort och förpassas till glömskans, evigt mörka, kvarter?

Å nej det var bara min högst personliga åsikt att din fundering var off topic.

Jag kan absolut ha fel, personligen så bryr jag mig inte om det. Det är mod som beslutar dylika bedömningar.

Varför det blir för stort att gissa vad någon menar med ett långt inlägg. Well ska man diskutera sånt man inte vet kan det bli hur stort som helst då det inte finns något slut.

Det räcker ju inte ens med att komma fram till saker som de flesta kan acceptera för det räcker med att en person säger "ja men"

Så är debatten igång igen om etniska egenskaper hos somalier. Diskussion om somalier och deras etniska egenskaper tycker jag personligen förtjänar en egen tråd och hör inte hemma här.

Du har säkert rätt och då ligger frågan kvar.

Sammanfattning: Mod bestämmer hur vida du är off topic eller on topic med ditt inlägg.
Citera
2017-02-19, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GhostofDemocracy
Jag ville inledningsvis undersöka hur många tråddeltagare, som delar de åsikter, som framförs i Eriks kommentar. Det är intressant, inte minst rent statistiskt.

Som jag förstår gäller frågan följande video av GS:
Interasistmen.se kan inte definiera rasism
https://www.youtube.com/watch?v=WxAqkSBSpq0&lc=z12cxp1avlictfpdw23ccrxarsa fwbcm5.1482929565775914

Citat:
I dessa tider när rasism kontinuerligt är på tapeten ringer Erik Johansson, efter tips från en lyssnare, rasistexperten Henrik Johansson på interasistmen.se. Samtalet blir en surrealistisk upplevelse där man inser att Henrik är passionerat engagerad i fråga han har problem att definiera.

Den konkreta frågan som Erik ställer: Kan man vara mot invandring UTAN att vara rasist? (Vid ca 2:00.)

Henrik Johansson klarar dock inte att ge något meningsfullt svar utan slingrar sig, gör halmgubbar och angriper Erik som person. Henrik Johansson är fullständigt oförmögen att ge svar med motsvarighet i Eriks mycket tydliga frågor.

Efter mycket rundgång uttrycker dock Henrik Johansson att ”etnisk tillhörighet är mer eller mindre irrelevant” (vid ca 5:55).

Efter detta frågar Erik vad Henrik anser om judiska förbund och om dessa kan anses vara rasister. Henrik blir då rabiat och fortsätter att komma med grundlösa påhopp på Erik istället för att försöka svara på frågan.

Henriks resonemang är aggressivt och ologiskt och går i cirklar. Vid ca 9:00 tvingas Erik fråga Henrik om han vet vad rasism är.

Men rasistexperten Henrik Johansson säger att han inte kan ge en generell definition på rasism. Så han ”väljer” att inte ge någon definition alls. Henrik Johansson företräder alltså en organisation som är mot rasism men som väljer att inte ge någon definition på rasism.

Varje förnuftigt tänkande människa bör förstå att det är omöjligt att få konkreta svar från en företrädare för en organisation som inte kan definiera sin verksamhet. Men Erik kämpar vidare för att på olika sätt försöka få ett svar på vad Henrik Johansson menar med rasism men det går inte. Det är helt bissart.

Eriks resonemang är självklart. Olika kulturer har olika tankemönster. Ibland är dessa oförenliga. Konstigare än så är det inte. Se även mina inlägg nedan.

Undersökning 2013 av Pew Research Center med 38 000 svarande. Den visade vad muslimer i olika delar av världen tänker och tycker om bland annat sharia och jihad:
(FB) Kärleks-demonstration i Berlin ikväll 21/12 - mot rasism och intolerans

Det borde vara ganska lätt att förstå att så olika tankemönster inte kan samexistera utan konflikter. Vidare några exempel:

Hbtq-flyktingar trakasseras på asylboenden
https://unvis.it/svd.se/hbtq-flyktingar-trakasseras-pa-asylboenden
https://www.svd.se/hbtq-flyktingar-trakasseras-pa-asylboenden

”Du har lämnat islam, då vet du att vi har rätt att döda dig”
https://unvis.it/expressen.se/nyheter/du-har-lamnat-islam-da-vet-du-att-vi-har-ratt-att-doda-dig
http://www.expressen.se/nyheter/du-har-lamnat-islam-da-vet-du-att-vi-har-ratt-att-doda-dig/

80 procent av alla som utsätts för religiös diskriminering i dag är kristna
https://unvis.it/svd.se/fakta-om-varldens-mest-forfoljda-religion
https://www.svd.se/fakta-om-varldens-mest-forfoljda-religion

Kan du visa något samhälle någonsin där mångkultur har fungerat?

Såvitt jag vet har mångkultur aldrig fungerat i något samhälle. Inbördeskriget i Syrien kan ju vara ett bra aktuellt exempel.

Syrien har haft en mycket snabb befolkningstillväxt sedan 70-talet. Man hade en tid med bra ekonomisk tillväxt men det räckte uppenbarligen inte till alla människor. Syrien har en blandad etnisk sammansättning med araber, kurder och flera mindre grupper. De flesta är sunnimuslimer men där finns också shiamuslimer, kristna, druser och alawiter. Det här funkar ju uppenbarligen inte alls. Förutom regimstyrkor och IS så finns det många olika rebellgrupper som också strider mot varandra.

Att bringa ordning i denna röra av överbefolkning och inkompatibla religioner känns närmast som en utopi. VARFÖR ska vi importera detta till Sverige?

Och hur ska välfärdsstaten kunna fungera ihop med, mer eller mindre, fri invandring?

Det här är viktiga frågor som tigs ihjäl i Sverige. Därför behövs sådana som Granskning Sverige. De behövs för att skydda vår demokrati mot makthavare som inte kan förklara vad de gör eller varför de gör det.
Citera
2017-02-19, 08:59
Medlem
Dogrusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GranskningSverige
45 fel, halvsanningar och tendentiösa påståenden i Eskilstuna-Kurirens artikel

http://www.ekuriren.se/tjanster/granskning-sa-styrs-den-svenska-trollfabriken-som-sprider-hat-pa-natet/

1 Trollfabrik? Fel! GS är medborgarjournalister!
2 & 3 GS Syfte: Sprida främlingsfientlighet & hat mot "vanligt folk" Fel! GS vill sprida demokrati och samtal.
4 ”Landets ledande främlingsfientliga propagandacentral” Fel!
5 ”Trollsamtal” Fel!
6 ”Janne låter andfådd” – Smaklöst av EK att håna en handikappad
7 ”Rasistiska undertoner i Jannes samtal” Fel!
8 "Bandinspelning" Fel! Har EK kvar "bandspelare"?
9 "Klippet (Arg Norrlänning, som har 11 000 tittare) sprids som en löpeld" (Nu borttaget citat) Fel! 11 000 är inte en löpeld i mediesammanhang.
10 "100-talet samtal." Fel! Granskning Sverige har ringt ett par berättigade samtal till Eskilstuna-Kuriren, bl a för att fråga varför de har en islamist anställd på redaktionen.
11 GS är "välorganiserat" Fel! Tyvärr!
12 "Högerpopulistiskt" Fel!
13 "Rashatare" Fel!
14 Tendentiösa Niklas Orreniusavsnittet bryter mot EK:s egna pressetik. Bara hans version framkommer
15 "Inte ovanligt att gå hem till folk" med en filmfotograf i sällskap, säger Niklas Orrenius! Fel! Eh jo! Det är ovanligt att gå hem till handikappade pensionärer och börja filma i dörren eller genom rutan.
16 "Förolämpning" att granska någon makthavare enligt Niklas Orrenius.
17 Avpixlat har aldrig lyckats få kontakt med Niklas Orrenius, enligt Avpixlats Mats Dagerlind.
18 Niklas Orrenius, som försökt påskina att SD iscensatt mordförsök på sig själva, för att göra sig till martyrer, när AFA nästan mördade partiledningen 2005, säger att han är en person som vill få folk att närma sig varandra.
19 "GS samtal ligger kvar" Märkligaste kritiken!? Alla journalisternas rasistanklagelser mot GS och vanligt folk ligger väl också kvar? Vad är problemet?
20 Skulle det vara GS fel att journalister inte skriver om invandring? Tack! Men tror inte det! Journalister mörkar problem med invandringen.
21 "Nationalismens största framgång är att vi blivit oroliga för att prata med varandra." GS har visat vilka som vill svara på frågor och vilka som inte vill. Etablissemanget vill inte prata. Det är inte GS fel.
22 EK vill pådyvla läsaren hur en "tangentbordskrigare" skall vara genom sin egen fake-profil. "Johan (fake-Mathias Ståhle) går med i "vi som hatar invandrare" & skriver hatinlägg"
Sanningen är att ingen i GS haft en aning om dessa "cover-up", eftersom alla är välkomna att ringa och ställa frågor.
23 Mathias Ståhle ljög för GS om sin profil.
24 "Söka jobb i trollfabriken" Fel! Man söker inte jobb i en ideell folkrörelse.
25 Mathias Ståhle lyckades inte ringa några makthavare och ställa frågor. Ljög istället att han hade för mycket jobb att göra. (Varför är han utbildad om han inte ens kan ringa ett samtal som skall gå upp i 3000 tittare?)
26 "GS ingår i ett större nätverk" Fel!
27 "Fransson tycker det var ett misstag att svara på frågor" Hur kan man som journalist släppa en sådan kommentar utan kritisk följdfråga?
28 Fria Tider skulle ha bett GS att ta över deras frågelista!? Fel!
29 "man behöver inte vara konspiratoriskt lagd för att se kopplingen mellan FT & GS"
Jo! Mathias Ståhle, som själv varit inne på "trollfabriken" i flera månader borde väl ha hittat mer samband än att "man behöver inte vara konspiratoriskt lagd" Enkelt! Han har fel och är just konspiratorisk.
30 "Inga etiska regler för GS" Fel! Vi följer de pressetiska reglerna som alla andra journalister.
31 "Inhyrda ringare" Fel!
32 "Islamofobi" Fel! GS är demokrater!
33 34 35 "De ska använda falska identiteter, ljuga om syftet med samtalet och klippa om inspelningen så att den blir underhållande i stället för rättvisande."
Fel! Anonymitet är inte samma som falsk identitet.
Fel! Vi ”klipper inte om”. Vi kan korta ned ibland, precis som alla andra.
Fel! Vi strävar efter att ge en rättvisande bild.
36 "Hemlig researchportal." Fel! Inte speciellt hemlig om vem som helst blir inbjuden - eller hur!?
37 "GS ringer från dolt nummer" Fel! Johan Andersson har aldrig ringt från "dolt nummer"
38 "Sönderklippta intervjuer" Fel! Går väl inte att lyssna på en "sönderklippt intervju". Nerkortade intervjuer är ibland nödvändiga av respekt mot lyssnaren. (Hur kan detta ens vara en diskussion som förs av seriösa journalister?)
39 "Offret skall komma i så dålig dager som möjligt". Fel! Idén är att låta den uppringde berätta och besvara - ofta enkla frågor.
40 Wallraffande samtal kallas "trollringningar"
41 "Eriks idealsamhälle är Nazityskland, Ryssland & Iran" Fel!
42 Expo vet, trots statligt stöd, inte något om GS och har som vanligt - Fel!
43 "Opublicerad research från Expo" är ingen pålitlig källa, när den publicerade researchen är - Fel!
44 "Ta Niklas Orrenius-inspelningen som ligger ute på er sajt. Den är helt genom-oärlig från Granskning Sveriges sida." Fel! Den följer definitivt de pressetiska reglerna.
45 Faktarutan "Benämningen troll används på internet om debattörer som är mer intresserade av att gräla eller sabotera ett samtal än av att diskutera sakfrågor. Deras inlägg har ofta en hotfull underton." Tack! Mathias Ståhle har just bevisat att hela hans artikel är fel. Granskning Sverige ringer och frågar saker, vilket alla själva kan höra. Alltså är GS inga troll - ens med EK.s egen definition. Tvärtom. Eskilstuna-Kuriren grälar och kallar läsare för rasister utan anledning (Eva Burman), saboterar och vill inte diskutera sakfrågor genom att gå under slänga på luren i örat, gå under jorden och sätta på telefonsvararen(Mathias Ståhle), samt hotar läsarna (Alex Voronov) genom att fråga ”Var bor du? Vad heter du och din sambo? Kom hit så kan vi snacka!”

Er kanal är en guldgruva. Jag har lyssnat på majoriteten av era klipp och verkligen njutit av hur journalister och andra makthavare målats in i hörnet så ofta. Självklart irriterar detta MSM.
Citera
2017-02-19, 09:02
Bannlyst
Citat:
Ja, jag har helt klart för mig att det finns vissa som inte vill visa att de finansierar. Varför skulle ryssarna vilja visa det.
Pengarna till Putilov myglades det med.
Kanske finansieras granskning sverige både med anonyma bidrag och med 235 528 kr i bidrag som nystartsjobb.

Jaha säger jag och?

Finns massor med bidrag som betalas ut både till höger och vänster.

Vad vill du vi ska prata om att GS har fått 235 528 SEK i nystartar bidrag.

Okej det intresserar inte mig så du får ta det allmänt i tråden och du behöver inte adressera ekonomiska frågor till mig. Då jag just nu skiter i vem som betalar
Citera
2017-02-19, 09:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av biomatec
Nu är ju det här med ryska vedhuggare som smyger och finansierar GS en konspirationsteori på samma sätt som Illuminatikonspirationen. Den diskussionen skall ligga under Konspirationsteorier.
Själva tråden handlar om hur GS granskar makthavarna i Sverige.

granskning sverige granskar inte makthavarna. granskning sverige försöker göra något helt annat bland annat sprida desinformation.
Här reagerar Expressen chef på granskning sveriges skitsnack
http://bloggar.expressen.se/thomasmattsson/2017/02/fler-logner-i-granskning-sverige-nu-om-att-expressen-vill-beordra/
Citera
2017-02-19, 09:06
Bannlyst
Citat:
granskning sverige granskar inte makthavarna. granskning sverige försöker göra något helt annat bland annat sprida desinformation.
Här reagerar Expressen chef på granskning sveriges skitsnack
http://bloggar.expressen.se/thomasmattsson/2017/02/fler-logner-i-granskning-sverige-nu-om-att-expressen-vill-beordra/

på vilket sätt är det desinformation att ringa upp en makthavare och ställa frågor och samtidigt spela in det för att senare spela upp det till allmänheten.

Utveckla det så kanske fler förstår hur du tänker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in