Citat:
Ursprungligen postat av
Patrik2108
Du menar att män skall acceptera manligt kladd? Gäller samma kvinnor? Kan jag börja gå runt och kladda på kvinnor?
För det första var det redan repeterat att han skulle pussa honom. Är ett slick så mycket värre? Det hade såklart inte gått att han gjorde det mot Krista Siegfrids (definitivt inte de unga tjejerna), men det hoppas jag du förstår själv varför det är så. Det här var ett skämt, Robin blev chockad och lite oskön men verkar efteråt ha tagit det ganska lugnt ändå.
Citat:
Ursprungligen postat av
Bdonk
Håller med om att Bella & Filippa var bäst idag och jag dom hade en bra låt. En klar besvikelse att dom inte gick vidare.
Krista Siegfrids är snygg men inte snyggast i år. Tyckte faktiskt att Filippa (brunetten) i Bella & Filippa var snyggast ikväll och en riktigt fin tjej. Riktigt ögongodis! Snyggast i år hittills tycker jag däremot att Lisa Ajax från förra veckan är — hon är riktigt het! Filippa Frisell från ikväll kommer som god tvåa dock av dom snyggaste tjejerna i årets schlagerfest, av vad vi kunnat se hitintills.
Ja väldigt synd. Var faktiskt ganska säker på att de skulle gå vidare.
Lisa Ajax har blivit snyggare sen hon var med i IDOL, en tycker fortfarande hon ser lite väl mycket ut som ett barn. Krista har jag haft en grej för sen hon tävlade i Eurovision för Finland!
Citat:
Ursprungligen postat av
Jason_Puncheon!
Det var repeterat att jag skulle köra in ett finger i min flickväns röv men jag körde in hela armen istället, inte så himla mycket värre.
Ja för det är ju jämförbart