2017-02-18, 21:34
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Patrik2108
Jag missade grejen. Slickade han verkligen eller var det bara nära? Slickade han borde han fått ett slag i fejset.
Han slickade definitivt. Över halva ansiktet nästan.
Citera
2017-02-18, 21:35
Medlem
Mooskys avatar
Skrev någon om Owe som komik? Nä, man har ringt ner radion och var lyriska om Owe.
Det enda bidrag med riktiga instrument och munspel. Adios påläggsmusiks skiten.
Owe rockade arslet av tv publiken. Röstningsrekord denna veckan.

Bandet har en från Top Cats och från Wilmer X, så boogie blues gick hem.
https://www.youtube.com/watch?v=rkXLmNErJpo

Go go boogieman go
Go go boogieman go

Blow blow boogieman blow
Blow blow boogieman blow
Senast redigerad av Moosky 2017-02-18 kl. 21:57.
Citera
2017-02-18, 21:36
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bud Fox
När de ledde honom av scenen på slutet kom jag att tänka på den gamla 80-talsklassikern "Weekend at Bernie's".

Han kanske redan dog på vägen ut då? De får stoppa honom i frysen och sminka honom väl till finalen. Det kan funka!
Citera
2017-02-18, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Japp där fick Klister Björkman den käftsmäll han förtjänade. Givetsvis kommer Owe att vara chanslös i finalen.
Käftsmäll? Det här var precis vad Björkman ville. En krydda så att det blir mer ännu skriverier och hype inför finalen. Jämför Christer Sjögren för ett par år sen. De får vara med så att mammsen och pappsen kan reta ungarna med att rösta. Givetvis är han chanslös i finalen, precis som Christer Sjögren.
Citera
2017-02-18, 21:44
Medlem
Mikojans avatar
Historien fortsätter att upprepa sig. Brexitförespråkare och Trump och hans anhängare hånades och gjordes ned av medier och trallgökar.

Och nu händer det i den svenska schlagerankdammen. Owe, 87, är svenska folkets man. Lätt vidare
Citera
2017-02-18, 21:54
Medlem
Klappars avatar
Vafan Owe var tvungen att hålla i stolen hela tiden för att inte tappa balansen

Kindslickaren måste ha något fel i huvudet, offret såg inte särskilt glad ut över att bli slickad i ansiktet av en annan kille Man undrar hur folk hade reagerat om han hade slickat någon av dom kvinnliga deltagarna på kinden.
Citera
2017-02-18, 21:56
Medlem
arneankanns avatar
Gillade Bella & Filippa mest idag, samt Anton Hagman. Robin var ändå okej, så det är rimligt att han gick till final. MEst glad är jag att The Foo inte gick till final (usch vilken skräplåt) och att kungen Owe chockar alla!

Krista Siegfrids är snyggast i år iaf. Överlägset.

Och vafan, chilla. Tycker det var rätt töntigt att Robin att se så sjukt äcklad ut. En skönare snubbe hade tagit det med ro.
Citera
2017-02-18, 21:58
Bannlyst
En man som heter Owe.

Jup. Då har jag gjort mitt. Såvida jag inte läser en rubrik om att en man som heter Owe har gått vidare till europafinal så skiter jag nog i melodifestivalen nu.

Man har ju ett rykte som intellektuell att tänka på
Citera
2017-02-18, 22:00
Medlem
Klappars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arneankann
Gillade Bella & Filippa mest idag, samt Anton Hagman. Robin var ändå okej, så det är rimligt att han gick till final. MEst glad är jag att The Foo inte gick till final (usch vilken skräplåt) och att kungen Owe chockar alla!

Och vafan, chilla. Tycker det var rätt töntigt att Robin att se så sjukt äcklad ut. En skönare snubbe hade tagit det med ro.

Hade du uppskattat om någon slickade dig på kinden i direktsändning?
Citera
2017-02-18, 22:00
Medlem
Sir_Ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klappar
Vafan Owe var tvungen att hålla i stolen hela tiden för att inte tappa balansen

Kindslickaren måste ha något fel i huvudet, offret såg inte särskilt glad ut över att bli slickad i ansiktet av en annan kille Man undrar hur folk hade reagerat om han hade slickat någon av dom kvinnliga deltagarna på kinden.

Owe är ju helt blind på ett av ögonen och ser inte speciellt bra på andra ögat heller. Så vi ska nog inte förvänta oss att han rör sig så mycket utan stöd.
Citera
2017-02-18, 22:02
Medlem
arneankanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klappar
Hade du uppskattat om någon slickade dig på kinden i direktsändning?

Definiera uppskattat. Jag hade skrattat och tyckt det var spontant och kul, men jag hade inte velat att han gjorde det igen
Citera
2017-02-18, 22:05
Medlem
keyboardwarri0rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arneankann

Grejen är att precis vid slickmomentet vände sig Robin sitt ansikte mot slickaren, så tungan hamnade ju hälften över munnen om du kollar reprisen. Håller med om att man inte vill bli slickad över ansiktet av någon om personen inte frågat innan. Han hade dessutom aldrig gjort det mot en kvinna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in