2017-02-17, 19:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FuckBlash
Var kommer detta rykte ifrån?

Från bekant till JH son
Citera
2017-02-17, 19:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Knuda82
Inget nytt i målet

F och J ska va en av JH sons offer i hans väntande rättegång det ryktas av säkra källor att dom har ett finger med i spelet. Dom har olika föräldrar
J fader M / F fader M
Citera
2017-02-17, 19:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sm2014
jh dotter säljer och lurar folk på hundar med mera tror hon är dömd med hennes pojkvän sitter förmodligen i fängelse nu..

Nä han är ute
Vet du om F och J föräldrar är dömda?
Dom ska va släkt F och J föräldrar
Citera
2017-02-17, 21:43
Bannlyst
Citat:
http://www.skd.se/2017/02/16/polisen-fortegen-om-trippelmordet-i-skivarp/

Det ser ut som att det dröjer några veckor innan vi får reda på mer fakta i denna tragiska händelse. Under tiden får vi roa oss med att läsa trollens inlägg om hur många fingrar som ett utav offrens sons våldtäktsoffers familj har eller att dotterns, som förövrigt jobbar på ett hunddagis, ex-pojkvän sitter inne. Förmodligen kommer det att droppas en hel del övrig sensationell dynga som inte tillför något till tråden och dessutom med stor sannolikhet saknar trovärdighet.

Mao så är det tålamod som gäller.

Mer fakta kommer så får du kalla det för troll......
att JH sons offers föräldrar och släkt har ett fingern med i spelet lär komma fram

JH dotter har inget med det att göra
Citera
2017-02-17, 22:34
Moderator
GreffueAnthoniuss avatar
Varför skulle JH:s sons brottsoffers föräldrar ha ihjäl JH:s pappas två polare..?

Helt obegripligt dåd i så fall. Hämnas man på någons pappas kompisar..
Citera
2017-02-17, 22:50
Medlem
FuckBlashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rockkungen
Mer fakta kommer så får du kalla det för troll......
att JH sons offers föräldrar och släkt har ett fingern med i spelet lär komma fram

JH dotter har inget med det att göra

Eftersom att F inte har varit i landet på länge och G är sedan 2012 inlåst på K så kan vi utesluta dessa. B dvs Us kusin, lever ett hyggligt liv i Södermanland med sin fru och deras tre barn där de driver sin mack och livsmedelsbutik kan vi stryka då de knappast känner till JH och har inte något behov av att varken skada eller skydda honom. Däremot så skulle jag inte förvånas över att JC skulle vara lite av en antagonist som skulle tjäna på att J drog sig tillbaka. Efter Scania-affären så är det ju bara att vänta på då det till slut blev klart uttalat.
Citera
2017-02-17, 22:57
Medlem
FuckBlashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreffueAnthonius
Varför skulle JH:s sons brottsoffers föräldrar ha ihjäl JH:s pappas två polare..?

Nä. Jag ställer mig lika förunderlig som du till detta. Något är fel.
Citera
2017-02-17, 23:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GreffueAnthonius

JH ska ha varit förbannad på tjejens släkt för hans son blivit tagen sen att dom anmält han.
Citera
2017-02-17, 23:48
Bannlyst
Citat:
Eftersom att F inte har varit i landet på länge och G är sedan 2012 inlåst på K så kan vi utesluta dessa. B dvs Us kusin, lever ett hyggligt liv i Södermanland med sin fru och deras tre barn där de driver sin mack och livsmedelsbutik kan vi stryka då de knappast känner till JH och har inte något behov av att varken skada eller skydda honom. Däremot så skulle jag inte förvånas över att JC skulle vara lite av en antagonist som skulle tjäna på att J drog sig tillbaka. Efter Scania-affären så är det ju bara att vänta på då det till slut blev klart uttalat.

Du vet för lite om JH märker ja
Citera
2017-02-17, 23:56
Bannlyst
Citat:
Nä. Jag ställer mig lika förunderlig som du till detta. Något är fel.

Kan slänga upp namnen på ungarnas föräldrar och släkt så får du skapa din uppfattning
JH son ska ha sagt att F och J blivit omhändertagna efter som hänt.
Citera
2017-02-18, 10:23
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:

Vem är de fetade?
Citera
2017-02-18, 12:15
Medlem
FuckBlashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rockkungen
Kan slänga upp namnen på ungarnas föräldrar och släkt så får du skapa din uppfattning
JH son ska ha sagt att F och J blivit omhändertagna efter som hänt.

... Vi väntar...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in