2017-02-16, 21:07
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlashyBear
Varje gång jag börjar bli orolig bevisar Trump på något underbart sätt att han är en fredskandidat
Mannen viker ju aldrig sig. Och den "fria" pressen försätter förvånas att deras gamla tricks (rasiiiist! Ryssland! unpresidential!!) skiter Trump i.
Han är alltid fredskandidat när han talar fritt. Idag väldigt tydlig. Gillar också det.

Trump är verkligen en underbar karaktär. Oefterhärmelig. Som ett barn, men också som en vis man. Ärlig och orädd. Han är verkligen en riktig levande människa. Tror den aspekten är underskattad när folk ska analysera varför han är så populär och varför folk älskar honom. Tack vare att han är så riktig och äkta så inser folk att han menar allvar med sina löften och att han verkligen vill göra USA storartat igen. Hoppas han får den chansen till slut.
2017-02-16, 21:09
Medlem
zergrushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalle632
– Läckorna är helt klart på riktigt. Nyheterna är fejk eftersom så mycket av nyheterna är fejk.

FY FAN säger han detta på riktigt? Killen är borta.
Vad som också väldigt märkligt är att han så satans katastrofal på att överhuvudtaget uttrycka sig på engelska? Är man vara president och landsfader för 350+ miljoner människor så får man fan åtminstone ha någon sorts funktionellt begrepp om språk och uttryck.

Hade det här missfostret till presskonferens varit en middle school-uppsats så hade han helt enkelt fått kvarsittning!
Citat:
Ursprungligen postat av Amerikas President
"Nuclear holocaust would be like no other."
Hela feberdrömmen ord för ord.

Man kan nog förvänta sig att det enbart blir presskonferenser hemma hos Breitbart i fortsättningen, va?
2017-02-16, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FlashyBear
Vad som du inte förstår, dumskalle?

När han säger "Fake News" menar han propaganda (och ibland på riktigt "Fake News")

Jag förstår precis. Bara en komplett idiot häver hur sig det stycket.
2017-02-16, 21:16
Medlem
baggebo1s avatar
Ann Coulter:

Trump is already head of state. After that press conference, in my eyes, he's now head of church.

https://twitter.com/AnnCoulter/status/832315677084155905

Jag förstår henne. Vi måste få njuta av att Trump är president. Vi måste få skratta. Det här är en tweet under presskonferensen:

African-American reporter asks if president will consult congressional black caucus on inner cities. Trump: 'Are they friends of yours?'

https://twitter.com/CBCAlerts/status/832309403634298881

Är inte det fantastiskt roligt? Och med Trump får vi ju såna stunder hela tiden. Samtidigt som han utför den världshistoriskt monumentala uppgiften att krossa ZOG. Otroligt.
Senast redigerad av baggebo1 2017-02-16 kl. 21:19.
2017-02-16, 21:26
Medlem
zergrushs avatar
Hur lyckades han f.ö. så totalt klåpa bort den där mjukbollen från den judiska snubben?
Det var ju en fråga som menad för att kunna svaras med ett sympatiskt och hoppfullt budskap!

Donald hör ju inte hemma i vita huset.
Han måste ju istället få vara någonstans där de förstår och kan stödja honom på ett korrekt sätt.

Samhall, tex.

Edit: loool!
Det var tydligen så att hela den härdsmältan var "lite dåligt förberedd" av administrationen! Eftersom de bara hade haft sen imorse på sig...
https://twitter.com/ZekeJMiller/status/832316194908692480
Citat:
A senior administration official says Trump walked into the Oval Office this morning and told aides he wanted to hold a press conference
Senast redigerad av zergrush 2017-02-16 kl. 21:36.
2017-02-16, 21:35
Medlem
CharlieMartels avatar
Trump vann debatten om ni frågar mig.

Bra att han bevisade att han inte hade några ekonomiska intressen i Ryssland.
2017-02-16, 21:37
Medlem
zergrushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CharlieMartel

Vilken debatt?

Han skulle svara på lite frågor från pressen, det var allt det handlade om.
Jesus, den här verklighetsbubblan asså...
2017-02-16, 21:39
Medlem
FlashyBears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zergrush
Hur lyckades han f.ö. så totalt klåpa bort den där mjukbollen från den judiska snubben?
Det var ju en fråga som menad för att kunna svaras med ett sympatiskt och hoppfullt budskap!
Japp. En äcklig fälla som Trump undvek.
Du förstår fortfarande inte, eller hur?
Citat:
Ursprungligen postat av zergrush
Hela feberdrömmen ord för ord.
Tackar!

Citat:
QUESTION: Did you direct Mike Flynn to discuss sanctions with the Russian ambassador —

TRUMP: No, I didn’t.

QUESTION: — prior to your — TRUMP: No, I didn’t.

QUESTION: — inauguration.

TRUMP: No, I didn’t.

QUESTION: And then fired him —

TRUMP: Excuse me.

QUESTION: (OFF-MIKE)

TRUMP: No, I fired him because of what he said to Mike Pence. Very simple. Mike was doing his job. He was calling countries and his counterparts. So, it certainly would have been OK with me if he did it. I would have directed him to do it if I thought he wasn’t doing it.

I didn’t direct him, but I would have directed him because that’s his job. And it came out that way — and in all fairness, I watched Dr. Charles Krauthammer the other night say he was doing his job and I agreed with him. And since then, I’ve watched many other people say that.

No, I didn’t direct him, but I would have directed him if he didn’t do it. OK?
Det förklarar varför Flashbacks krigshetsare tycker att det var en dålig presskonferens
2017-02-16, 21:40
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CharlieMartel

Vilken debatt? Det var en presskonferens.

Trump känns som Zlatan, det är krig mot allt. Slappna av pojkar, ni har lyckats, ni är älskade.
2017-02-16, 21:41
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Han är alltid fredskandidat när han talar fritt. Idag väldigt tydlig. Gillar också det.

Trump är verkligen en underbar karaktär. Oefterhärmelig. Som ett barn, men också som en vis man. Ärlig och orädd. Han är verkligen en riktig levande människa. Tror den aspekten är underskattad när folk ska analysera varför han är så populär och varför folk älskar honom. Tack vare att han är så riktig och äkta så inser folk att han menar allvar med sina löften och att han verkligen vill göra USA storartat igen. Hoppas han får den chansen till slut.

George W. Bush är även han sådan, och problemet med honom var att han var lättmanipulerad och det verkar tyvärr som att Trump är en Bush 2.0
2017-02-16, 21:48
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
George W. Bush är även han sådan, och problemet med honom var att han var lättmanipulerad och det verkar tyvärr som att Trump är en Bush 2.0
Snälla. Bush var en pajas i dålig bemärkelse. En lydig, underdånig pajas. Inte en människa. Det finns inga likheter mellan dessa båda. Trump har väl bevisat ganska tydligt att han är allt annat än lättmanipulerad redan? Han står där han alltid har stått och där han alltid kommer stå. Trots ständiga attacker från media och den permanenta regimen. Förmodligen den minst lättmanipulerade presidenten någonsin. Det är ju därför ZOG är så vansinniga, fattar du inte det?
Senast redigerad av baggebo1 2017-02-16 kl. 21:50.
2017-02-16, 22:05
Medlem
Rovdjurskossans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321
Som sagt det här var inte USAs president utan Trump the person.

Visar på en extremt osäker person som inte kan utvecklas.

Trump gav sina supportrar ett stort hundben men om jag var en vanlig Amerikan hade jag kvävt mig själv med en kudde av pinsamhet.

Världens ledare skrattar åt USA just nu.

Hej seeeeg!

Jag har inte sett presskonferensen men jag antar att det är som vanligt när du börjar darra som ett asplöv. Låt mig gissa, Trump uppförde sig varken som Obama eller Clinton? Detta måste ses.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in