Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-02-19, 14:04
Medlem
Swan65s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schering
Har Trump infört The draft och startat krig nu också?

Är det nästa falska påstående från dig nu efter att vi äntligen har falsifierat dina senaste uppgifter att han skulle ha påstått att det varit terrordåd i Sverige i fredags?

Alltså är du på riktigt dum i huvudet eller bara leker du? Trump säger ordagrant ; "you see whats happening in Germany, in Sweden, Sweden , Sweden !? Who could believe that?? " vad insinuerar han övertydligt? Att det varit kafferep hos märtorna?
2017-02-19, 14:04
Medlem
Gwahas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G.Soros
Jag har släktingar i de väpnade styrkorna och jag vill inte att de ska
bli dödade av idioten Trump och hans misstag.
Det kan hända att en del dödas av ett genidrag dock.
2017-02-19, 14:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FlashyBear
Krig? Det enda krig Trump vill starta är kriget mot droger. Är du Mexikos narkotikabaron eller vad är problemet?
Det är absurt.

Trump är absurd.
2017-02-19, 14:10
Avslutad
Citat:
Trump påstår att det skedde ett terrordåd igår i Sverige av alla länder.

När påstod han det? Kan du visa oss, tack
2017-02-19, 14:11
Medlem
Tarstans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SecundusSilent
- Hans politik är på kollisionskurs med den djupa staten och underminerar USAs roll i världen. Därför kan t ex Pence agera med hänvisning till att Trump tappat förståndet.

Det är tvärtom, Republikanerna har majoritet i kongressen, de har nu ett gyllene tillfälle att driva igenom det de vill.
Kanske är så att kongressen känner att de har övertag mot Presidenten och kan spela ut honom pga hans brist på erfarenhet.

Jag tror han kan bli omvald, sedan kan man tycka att det är cyniskt av de att låta honom sitta kvar, men det är en annan sak.
2017-02-19, 14:13
Medlem
Scherings avatar
Citat:
Jag har släktingar i de väpnade styrkorna och jag vill inte att de ska
bli dödade av idioten Trump och hans misstag.
Undra om dina släktingar tillhör de 34% av amerikanska militärer som röstade på Clinton eller de 61% som röstade på Trump.
https://www.nytimes.com/interactive/2016/11/08/us/politics/election-exit-polls.html?_r=0

Kan det eventuellt vara så att väljare som tillhör U.S. military service har bättre koll på läget än du?
2017-02-19, 14:15
Medlem
Scherings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swan65
Alltså är du på riktigt dum i huvudet eller bara leker du? Trump säger ordagrant ; "you see whats happening in Germany, in Sweden, Sweden , Sweden !? Who could believe that?? " vad insinuerar han övertydligt? Att det varit kafferep hos märtorna?
Det säger han inte alls, din lilla skämtare där.

Jag har skrivit vad han säger ord för ord i detta inlägg:
(FB) Stora tråden om amerikansk inrikespolitik
2017-02-19, 14:15
Avslutad
Citat:
Bra fråga från Bildt.

Jättebra fråga från Bildt. Men jag tycker ändå att min är lite bättre

"Ursprungligen postat av G.Soros
Trump påstår att det skedde ett terrordåd igår i Sverige av alla länder."

När påstod han det? Kan du visa oss, tack
2017-02-19, 14:16
Medlem
DaEzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swan65

Respekt för att du försöker reda ut begreppen, men det är tyvärr inte meningsfullt.

För varje skruvat, impulsivt uttalande som den demenssjuke narcissisten Trump vräker ur sig så kommer hans klappturkar här på FB att snubbla över varandra i sin kollektiva iver att berätta för allt och alla vad deras "Daddy" Trump egentligen menar - för bara klappturkarna förstår honom.
2017-02-19, 14:18
Avslutad
Citat:
Igår.

När man talar som ett barn som Trump så blir det missförstånd.

Nej han sa det inte igår. Man han kanske har sagt det någon annan gång eller? Vi vill se din källa på det.

När du (likt ett barn) inte kan visa upp för oss vad du pratar om så blir det lätt missförstånd. Så kom igen, länka nu till en källa där vi kan se att han sagt det.
2017-02-19, 14:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Schering
Undra om dina släktingar tillhör de 34% av amerikanska militärer som röstade på Clinton eller de 61% som röstade på Trump.
https://www.nytimes.com/interactive/2016/11/08/us/politics/election-exit-polls.html?_r=0

Kan det eventuellt vara så att väljare som tillhör U.S. military service har bättre koll på läget än du?
Spelar ingen roll vad man röstar på.

Idiotiskt att säga så.
2017-02-19, 14:22
Medlem
Scherings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaEzz
Respekt för att du försöker reda ut begreppen, men det är tyvärr inte meningsfullt.

För varje skruvat, impulsivt uttalande som den demenssjuke narcissisten Trump vräker ur sig så kommer hans klappturkar här på FB att snubbla över varandra i sin kollektiva iver att berätta för allt och alla vad deras "Daddy" Trump egentligen menar - för bara klappturkarna förstår honom.
Aha, en till som inte har sett talet märker jag. Jag hänvisar även dig till mitt inlägg där jag skriver exakt vad han sa, ord för ord. Det tog mig några minuter att skriva inlägget så du får gärna läsa det om du vill förstå vad vi diskuterar.
(FB) Stora tråden om amerikansk inrikespolitik

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in