2017-02-15, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ItsmeGlenn
ser du dessa idioter som listar 86 Mane OTW för 350k ( 19.20 ) när hans 86 IF säljer för 520K fattar inte det e totalt kaos.

Låt alla utan tålamod sälja av nu så OTW kortet kan börja stiga igen.. nästan 200k billigare än IF kortet och OTW ska vara dyrare, sälj inte bort er direkt som flocken vänta ut dom!

Har man inte loggat in i webappen eller stängt av fifa o gått in igen så ser man inte uppgraderingen så det är många stollar kvar som ska upptäcka hans feta uppgrade. plus att många köpt han i spekulation och vill säkra vinst, låt dom sälja han kmr gå upp.

Han är den bästa högerforward/yttern man kan lira med i helgens WL...
Senast redigerad av LBX 2017-02-15 kl. 19:40.
Citera
2017-02-15, 19:34
Medlem
.
Citera
2017-02-15, 19:35
Medlem
.
Citera
2017-02-15, 19:39
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LBX
Låt alla utan tålamod sälja av nu så OTW kortet kan börja stiga igen.. nästan 200k billigare än IF kortet och OTW ska vara dyrare, sälj inte bort er direkt som flocken vänta ut dom!

Har man inte loggat in i webappen eller stängt av fifa o gått in igen så ser man inte uppgraderingen så det är många stollar kvar som ska upptäcka hans feta uppgrade. plus att många köpt han i spekulation och vill säkra vinst, låt dom sälja han kmr gå upp.

Mina uppgraderas när jag loggade in och ut från fut...men han går fortfarande ej o sälja för mer en 460k , asså jag blir så förbannat jävla trött på detta jävla skitspel !!!!!!!! jag går och lägger mig...hade gott Glenn
Citera
2017-02-15, 19:41
Medlem
Citat:
Mina uppgraderas när jag loggade in och ut från fut...men han går fortfarande ej o sälja för mer en 460k , asså jag blir så förbannat jävla trött på detta jävla skitspel !!!!!!!! jag går och lägger mig...hade gott Glenn

Håll dig lugn o sälj på fredag
Citera
2017-02-15, 19:43
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LBX

Håll dig lugn o sälj på fredag

Ja asså jag har flera st av honom han e given i min elva asså men dem jag har på tradepilen vill ja sälja av illa kvickt så ja kan få in lite stålar o köpa övriga gubbar,,har ju fan legat o möglat där sedan han gick för 120k det får räcka för glenn.
Citera
2017-02-15, 19:44
Medlem
Citat:
Ja asså jag har flera st av honom han e given i min elva asså men dem jag har på tradepilen vill ja sälja av illa kvickt så ja kan få in lite stålar o köpa övriga gubbar,,har ju fan legat o möglat där sedan han gick för 120k det får räcka för glenn.

Jag säljer iaf inte bort mig ikväll, vill ha bästa profit och det kommer man få på fredag (eller winter upgrade),

nu är han på väg uppåt igen när alla otåliga sålt bort sig...
Senast redigerad av LBX 2017-02-15 kl. 19:50.
Citera
2017-02-15, 19:46
Medlem
Vurte3Ns avatar
Hej vänner!

Jag har kört fast och håller nu på att plocka ihop en fin hybrid. Detta är laget för tillfället https://www.futbin.com/17/squad/1817480 just nu så har jag som com; BenArfa tsm med Cavani och lacazette på topp. Fast i länken så är det Gomez IF där.

Vill gärna ha mittfältet som det är då jag behöver 3 starka bollvinnare där. Försvaret är jag också nöjd med så det behöver vi ej pilla på. det som jag behöver är tips på en CAM samt en den andra ST som skall ta plats bredvid Gomez IF och få en kemi på 100.

Tacksam för svar.
Citera
2017-02-15, 20:06
Medlem
Matuidi måste bort. Ersätt han med De Rossi. Sätt in IF Icardi med Deadeye som CAM och Dybala/Higuain/aguero som striker.
Citera
2017-02-15, 20:12
Medlem
För er som vill göra en bra trade till WL nästa vecka när det är Bundesliga + La liga:

Köp Sokratis SIF medans han fortfarande är billig, sjukaste försvararen på spelet alla som kmr köra bundesliga lag o har råd kommer köra honom, 81 pace + 90 defending omg.

Dessutom 87 rated vilket betyder att det inte finns allt för stor överflöd av honom heller
Citera
2017-02-15, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vurte3N
Hej vänner!

Jag har kört fast och håller nu på att plocka ihop en fin hybrid. Detta är laget för tillfället https://www.futbin.com/17/squad/1817480 just nu så har jag som com; BenArfa tsm med Cavani och lacazette på topp. Fast i länken så är det Gomez IF där.

Vill gärna ha mittfältet som det är då jag behöver 3 starka bollvinnare där. Försvaret är jag också nöjd med så det behöver vi ej pilla på. det som jag behöver är tips på en CAM samt en den andra ST som skall ta plats bredvid Gomez IF och få en kemi på 100.

Tacksam för svar.

Matuidi måste bort. Ersätt han med De Rossi. Sätt in IF Icardi med Deadeye som CAM och Dybala/Higuain/aguero som striker.
Citera
2017-02-15, 20:18
Medlem
Raxies avatar
http://www.futhead.com/17/squads/4522802/

Värt att köra Vidal istället för OTW-Sanchez? Hårsvallet är ju soft ju.. Och tror man det är värt att köra Boateng istället för OTW-Hummels pga workrates?.. Däremot är ju OTW kul ju.. Man kunde ju för bövelen sitta och titta på Nantes-Marseilles och tycka det var kul.

... Lite inne på att sälja OTW-Kante. Hans pris borde väl fullständigt rasa när han får Winter Upgrade till 83 på.. fredag?

http://www.futhead.com/17/squads/4522766/

Och tror man det skulle vara värt att uppgradera Florenzi och/eller Chiellini här eller är skillnaden för marginell?

I övrigt är Higuain ett kap, helvete vad bra han är.
Senast redigerad av Raxie 2017-02-15 kl. 20:22.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in