2017-02-14, 21:14
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guanta
Har tusan spelat Fifa sedan Fifa soccer kom 93 så börjar bli dags

Har satsat på att sprida ut lite och inte bara ett kort. Har Tif Cavani som säkraste kortet så länge han inte får ny inform imorgon. Otw Higuain, otw Pjanic, otw Bailly som jag tror alla får upgrade. min otw Mane sålde jag av för 450k när hypen var som störst 3-4 min efter att han gjorde andra målet
Tänkt köpa in en Sif Verrati med men ärligt vet jag inte om han kommer gå upp jättemycket även om han får upgrade men jag tycker han är så grymt skön att spela med. Hade en otw Dembele men sålde honom då jag hörde att de upgraderar skills till sist.

Sköna gubbar , ja du kommer ju kunna casha in tillslut men segt att vänta...Fallet verrati är ju specielt då han e skön med boll har fina stats men ärligt talat är han för liten för att klara av en CDM CM roll i det här spelet, spec i weekend League där det krävs man har fysiska spelare centralt i plan...Tif Cavani är jättefin önska jag hade köpt på mig lite av honom själv men la allt jag hade på Mane...

Dembele kommer jag nog försöka köpa rätt snart , han är en mardröm att möta gör alltid mål på mig...du kan ju alltid bygga ett hyfsat lag runt dina OTW Higauin och Pjanic medans du väntar på upgrade inte så illa pinkat det ändå.
Citera
2017-02-14, 21:42
Medlem
Nu sticker SIF Sokratis skynda fynda under 100 och sälj näst nästa helg när det är Bundesliga + la liga som gäller i WL
Citera
2017-02-14, 22:40
Medlem
vidis avatar
nån som klarat av dele alli MK Dons? det finns inte en enda silverspelare ute
Citera
2017-02-15, 00:17
Medlem
darksecrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Funderar på lite småändringar och köra på detta framöver: https://www.futbin.com/17/squad/1066466

Någon annan bättre PL-vänsterback?

Jag hade kört walker på vänsterkanten. Annars ett ruggigt najs lag du fått fram
Citera
2017-02-15, 00:52
Medlem
EA måste va ett skämt!!! Hur fan kan de ha sådana kriterier i en sbc så att det inte går att göra den? Som det är nu kan man omöjligt göra Sporting KC i MLS sbc:n! Det finns inte tillräckligt med icke amerikaner att få tag på!
Citera
2017-02-15, 01:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CeeKay
EA måste va ett skämt!!! Hur fan kan de ha sådana kriterier i en sbc så att det inte går att göra den? Som det är nu kan man omöjligt göra Sporting KC i MLS sbc:n! Det finns inte tillräckligt med icke amerikaner att få tag på!

Det går, dyrt bara
Citera
2017-02-15, 03:11
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Så jävla värdelöst att man ligger bra till för att gå upp i div.1 men spelar inte PL så helt onödigt att bli kvalificierad för WL och veckan efter är det La Liga/Bundesliga som jag inte kör heller..

Vad tycks om mina lag? Brukar köra varannan match med lag 1 och 2. Lär inte ändra något, men kul att höra vad folk tycker

Lag 1: https://www.futbin.com/17/squad/1804796 Gillar inte riktigt formationen, brukar byta in game eller så ska jag ändra lite och köpa in några PL.spelare när de sjunkit i pris.
Lag 2: https://www.futbin.com/17/squad/1804825
Lag 3 som jag spelar med ibland: https://www.futbin.com/17/squad/1804842 Hur fan kan IF och SIF Lemar vara så mycket dyrare än Valbuena?

Har runt 1m om man tänker värde på tradepile och spelare i klubben utöver de där lagen, men väntar på IF-SBC innan jag säljer så jag får mer coins.
Citera
2017-02-15, 10:26
Medlem
sonofnatures avatar
Någon som har hört om EA ska fixa gameplay när det e så segt under dagen ??
funkar ju på kvällen, men orkar ej sitta uppe på natten å spela med trötta ögon.

Man fixar ett sjusst lag å spelar sent på kvällen, redigt skönt då.
sen vaknar man å vill spela lite. då känns det som man bara vill slänga fifa 17 i sjön.
Hela laget känns så segt å tråkigt. man deppar ihop.

Men blir la antagligen att man bara spelar på kvällen då. men man har ju för fan köpt spelet för att kunna spela när man känner för det.

J'ävligt pissigt av EA att ge ut ett sådant spel som ej funkar mer än hälften av dygnet.
Citera
2017-02-15, 10:39
Medlem
Varför går Otw Hummels helt plötsligt för 210k? gick på 110k igår och var dum nog att inte kolla updaterade priser och sålde min för 150k.
Citera
2017-02-15, 10:44
Medlem
NilssooonSs avatar
När min match laddades och man såg motståndarens lag så kraschade spelet, jag fick starta det igen och fick förlust. Hänt någon annan?
Citera
2017-02-15, 10:50
Medlem
Shanklygatess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NilssooonS
När min match laddades och man såg motståndarens lag så kraschade spelet, jag fick starta det igen och fick förlust. Hänt någon annan?

Kompisen drabbades av samma sak igår, han satt o vänta ett antal minuter men inget hände så han fick en torsk när han startade om.
Citera
2017-02-15, 11:10
Medlem
tugboatbobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NilssooonS

Händer då och då, att motståndarens trupp visas och den fastnar där, men det är ändå inte som att spelet kraschar, då musiken fortsätter gå och korten fortfarande glimrar. Ibland kan man undvika förlust genom att bara lägga undan dosan och vänta ett tag, men det är inte ju inte jättekul ifall man vill spela..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in