Citat:
Ursprungligen postat av
guanta
Har tusan spelat Fifa sedan Fifa soccer kom 93 så börjar bli dags
Har satsat på att sprida ut lite och inte bara ett kort. Har Tif Cavani som säkraste kortet så länge han inte får ny inform imorgon. Otw Higuain, otw Pjanic, otw Bailly som jag tror alla får upgrade. min otw Mane sålde jag av för 450k när hypen var som störst 3-4 min efter att han gjorde andra målet
Tänkt köpa in en Sif Verrati med men ärligt vet jag inte om han kommer gå upp jättemycket även om han får upgrade men jag tycker han är så grymt skön att spela med. Hade en otw Dembele men sålde honom då jag hörde att de upgraderar skills till sist.
Sköna gubbar , ja du kommer ju kunna casha in tillslut men segt att vänta...Fallet verrati är ju specielt då han e skön med boll har fina stats men ärligt talat är han för liten för att klara av en CDM CM roll i det här spelet, spec i weekend League där det krävs man har fysiska spelare centralt i plan...Tif Cavani är jättefin önska jag hade köpt på mig lite av honom själv men la allt jag hade på Mane...
Dembele kommer jag nog försöka köpa rätt snart , han är en mardröm att möta gör alltid mål på mig...du kan ju alltid bygga ett hyfsat lag runt dina OTW Higauin och Pjanic medans du väntar på upgrade inte så illa pinkat det ändå.