Citat:
Ursprungligen postat av
swegunners
Verkligen sugen på att se Yougov, Sentio men även de andra om de galna tappen för M fortsätter samt SDs utveckling.
Innan det inlägget (korrekt försvann) så diskuterade jag om SD inte placerat sig för mycket i höger/vänster skalan de så bra undvikt tidigare. Tror att ska de bli ett folkrörelseparti på riktigt måste de vara mer sossarna från förr och mindre stödparti till M. Annars kommer SD inte ta tillräckligt från S för att bli största parti i opinionen
Jag är övertygad om att vi kommer att få se en rejäl ökning i YouGov, Sentio och Initzio denna månad, Gruppen "Stå upp för Peter Springare" sprider ringar på vattnet samt att mångkulturen har levererat konstant på sistone. Det bubblar i luften nu och min magkänsla har sällan fel.
M kommer att fortsätta tappa(Liksom övriga sjuklövern), men givetvis inte för att någon närmar sig SD som media försöker manipulera svagbegåvade att tro, utan för att de är värdelösa, hycklande, ljugande äckelpartier utan moral och rättspatos och vars tid är ute.
Vad de förlegade telefoninstituten med sitt 60% svarsbortfall och medföljande gissningslekar visar är öht inte relevant. Jag begriper inte varför dessa ens diskuteras i tråden?
Ska vi börja analysera de resultat som astrologer, kaffesumpstydare och bläckfisken Paul kommer fram till också?
Dags att inse att året är 2017.
Angående C bör man dra en parallell till tiden före valet 2014 då media i symbios med OU gjorde sitt yttersta för att hypa det massinvandringsvurmande tokpartiet och gav det uppemot 11-12% i opinionsmätningarna. Idag är C det nya MP.
Som vi alla vet blev det platt fall och ynkliga 6,89% för MP.
De lär sig visst aldrig.