2017-02-14, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ONLYFIFA
En fråga till alla som köpte Super Deluxe edition i år. Jag köpte det oxå men jag fick inga gratis packs i måndags. Har tiden för gratis packs redan gått ut eller har jag blivit blåst utav EA?
Det var sista för två veckor sedan
Citera
2017-02-14, 18:24
Medlem
Citat:
En fråga till alla som köpte Super Deluxe edition i år. Jag köpte det oxå men jag fick inga gratis packs i måndags. Har tiden för gratis packs redan gått ut eller har jag blivit blåst utav EA?

Haha flippade också igår men är tydligen slut

Rage deluxe när man torskar på tilläggstid i draft finalen på ett äkta svett mål .. Drömmen när man packar naingolan efteråt i reward
Citera
2017-02-14, 18:29
Medlem
Några tankar på vad Manes IF kort kan ligga på imorgon? 85 eller 86? Jag utesluter 84 iom att den redan finns
Citera
2017-02-14, 18:38
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Citat:
Några tankar på vad Manes IF kort kan ligga på imorgon? 85 eller 86? Jag utesluter 84 iom att den redan finns

skulle tippa på att det i början lägger sig på 300-350K för att sedan gå ner sakta men säkert, hans OTW kommer nog lägga sig på 400-450K första timmarna vid släppet. Det är då vi säljer på torsdag kommer nog priserna gå ner 10-15 %.
Citera
2017-02-14, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ItsmeGlenn
skulle tippa på att det i början lägger sig på 300-350K för att sedan gå ner sakta men säkert, hans OTW kommer nog lägga sig på 400-450K första timmarna vid släppet. Det är då vi säljer på torsdag kommer nog priserna gå ner 10-15 %.

Tack fick precis det svar jag ville ha. Sitter på ett OTW kort o tänkte sälja den men nu håller jag i den tills imorgon kl 19:00

Edit: Du tror på 86 då eller?
Senast redigerad av ONLYFIFA 2017-02-14 kl. 18:53.
Citera
2017-02-14, 19:00
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Citat:
Tack fick precis det svar jag ville ha. Sitter på ett OTW kort o tänkte sälja den men nu håller jag i den tills imorgon kl 19:00

Edit: Du tror på 86 då eller?

Jag tror personligen han får 85,
killen är het han har fått OTW och det är 12-13 matcher kvar i ligan dem räknar med att kunna pumpa honom ytterligare ett par gånger så tror inte han får 86 imorgon utan förmodligen blir han 86 vid player upgrades när nu det händer, senare poteniel team of the year osv så han bör ej flyga iväg i stats för mkt redan nu. Men om jag känner Mane rätt så kommer han skada sig inom kort igen så räknar inte med att han spelar alla matcher som e kvar så det är perfekt läge att sälja imorgon.
Citera
2017-02-14, 19:09
Medlem
Börjar bara bli riktigt trött på att sitta och vänta på upgrades som aldrig händer. Har ju allt kapital låst till spelare som jag tror får upgrade. ska man sen vänta medans de mjölkar ut kossan i 4 veckor. Tycker EA blir girigare och girigare för varje år och är möjligt detta var mitt sista fifa.
Citera
2017-02-14, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoOffence
https://www.futbin.com/17/squad/1779816

Herregud vilket lag, riktigt drömlag. Får bli efter nästa WL.

Dem 3 på innermittfältet och sen pogba som cam, att ja inte kommit på de tidigare...

Pogba som ST?

Funderar på att testa då jag har alla spelarna det kräver i klubben ändå, otw pogba då iofs
Citera
2017-02-14, 20:29
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guanta
Börjar bara bli riktigt trött på att sitta och vänta på upgrades som aldrig händer. Har ju allt kapital låst till spelare som jag tror får upgrade. ska man sen vänta medans de mjölkar ut kossan i 4 veckor. Tycker EA blir girigare och girigare för varje år och är möjligt detta var mitt sista fifa.

Vilka spelare har du investerat i?...håller annars med det blir vidrigare för varje upplaga...kommer nog även jag försöka trappa ner när det kommer till Ultimate team. Fifa 18 kommer jag nog enbart lira Online säsonger.
Citera
2017-02-14, 20:32
Medlem
Funderar på lite småändringar och köra på detta framöver: https://www.futbin.com/17/squad/1066466

Tankar? Förbättringar? Kommer byta till 433(4) vid matchstart. Någon som testat TIF Mertens? Vet inte om jag skall ha Hazard eller Mertens som striker.

Kör nästan samma nu men har Hazards ST-kort och har olika PL vänsteryttrar. Även SBC Kurzawa i dagsläget. Hur är IF Marcos Alsonso? Någon annan bättre PL-vänsterback?
Citera
2017-02-14, 20:40
Medlem
Ingen valentine's day sbc? :/
Citera
2017-02-14, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ItsmeGlenn
Vilka spelare har du investerat i?...håller annars med det blir vidrigare för varje upplaga...kommer nog även jag försöka trappa ner när det kommer till Ultimate team. Fifa 18 kommer jag nog enbart lira Online säsonger.

Har tusan spelat Fifa sedan Fifa soccer kom 93 så börjar bli dags

Har satsat på att sprida ut lite och inte bara ett kort. Har Tif Cavani som säkraste kortet så länge han inte får ny inform imorgon. Otw Higuain, otw Pjanic, otw Bailly som jag tror alla får upgrade. min otw Mane sålde jag av för 450k när hypen var som störst 3-4 min efter att han gjorde andra målet
Tänkt köpa in en Sif Verrati med men ärligt vet jag inte om han kommer gå upp jättemycket även om han får upgrade men jag tycker han är så grymt skön att spela med. Hade en otw Dembele men sålde honom då jag hörde att de upgraderar skills till sist.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in