Ja just nu har jag eriksen och han är som en gudagåva, så skulle vara som CM isåfall. Och där har jag Pogba & Kante. Så känns inte riktigt som att han kan peta någon av dessa.
Kommer nog bli som du säger och satsa på tots, sälja hela laget och bygga något helt nytt.
Men man är ju alltid nyfiken på vad potm kan leverera.
G. Jesus OTW-kort störtdyker pga vad som förmodas bli en långvarig skada. Men det går inte att sälja av skiten via appen (varken web eller mobil). Fitt-EA, jävla skämt
Det är bekräftat att han är borta 2-3 månader. Hans OTW har ju gått från 400k till 200k på mindre än 2 timmar nu..
Har kört fast helt och hållet med mitt jävla calcio lag! Ingenting funkar längre och har typ 15 raka torsk i div 2 och 3 ner raka vägen till 4an! Började nästan tjura innan jag stack till jobbet efter 2 torsk i division 4. Prövat taktik byte och allt möjligt men det går ej!
Tänkte byta elva helt. Någon som kan hjälpa mig med en trevlig fransk och spansk för runt 300k formationen som jag känner mig mest tillfreds med är 5-2-1-2. Kravet är 2 starka bollvinnande cm:s.
Ser att de flesta predictions har med en ny Sanchez striker. Hoppas mer på Higuain
Sanchez gjorde 2 mål varav ett på straff. Higuain gjorde båda borta mot Cagliari och 1 av målen i onsdags. Avgjorde ju i princip ligan åt Juve redan nu.
En fråga till alla som köpte Super Deluxe edition i år. Jag köpte det oxå men jag fick inga gratis packs i måndags. Har tiden för gratis packs redan gått ut eller har jag blivit blåst utav EA?