2017-02-04, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rockyboy
Samma :/

Samma här..
Citera
2017-02-04, 12:44
Medlem
Värt att göra TOTT AFRICA sitter på flertalet spelare och behöver inte köpa någon?
Citera
2017-02-04, 13:06
Medlem
Asså fy fan vad jag spyr på de jävla asen på EA Sports.
Varenda jävla gång de gör en uppdatering så händer något dåligt med spelet. Mina custom tactics och mitt lag har varit detsamma hela tiden. Jag hittade helt rätt. Efter uppdateringen så funkar INGENTING längre. Spelarna rör sig dåligt, tar fel löpningar, får alltid bolljäveln bakom ryggen. Vad fan är detta?!
Varför förstör de spelet till varje uppdatering? Det här är heller ingen engångshändelse. Av de 3-4 gånger det har skett en uppdatering så har jag varit illa tvungen att börja justera igen. Vad fan är deras problem?
Citera
2017-02-04, 13:16
Medlem
KaptenKralls avatar
Fan vad skönt det har varit senaste helgerna att bara lira fifa när man vill, visst blir sämre rewards men njuter istället för streseen

Gjorde otw summer untradeble fick Dembele, kan sälja IF dembele som jag har i ett av mina lag och lira med den istället skön vinst på ca 100 k!

Vad tror ni om priserna på IF's? Dom flesta har droppat nu, tror ni de går upp igen eller har de droppat för gott (tex IF dembele) eftersom kommer finnas fler av deras OTW nu.

Ber om ursäkt för halvtaskigt skrivit inlägg, är bakis som sjutton
Citera
2017-02-04, 14:24
Medlem
Satans tur man har.. fick tillbaka 3 packs från igår och packar Walcott man of the match och James Rosengren!

De jävliga är ju när man ser utvecklingen på Walcott bara Stupat som en sten ju...
Citera
2017-02-04, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krismikk
Satans tur man har.. fick tillbaka 3 packs från igår och packar Walcott man of the match och James Rosengren!

De jävliga är ju när man ser utvecklingen på Walcott bara Stupat som en sten ju...

Edit: Rosengren?... telefonjävel
Citera
2017-02-04, 14:28
Medlem
Heureuxs avatar
Börjat spela lite igen under veckan.. varför finns ens brons o silverspelare? Finns ju inga turneringar för dessa längre?
Citera
2017-02-04, 14:32
Medlem
Bergatroll1s avatar
Trodde det var slut på fuskandet nu men jag åkte på en noloss glitch vid 90e vid 2-1 ledning.
Citera
2017-02-04, 14:48
Medlem
Är det bara för mig eller pushar CBs, ytterbackar och CDMs samt cms mer är vanligt? Har inget försvar efter uppdateringen?
Citera
2017-02-04, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarlbroMan
Värt att göra TOTT AFRICA sitter på flertalet spelare och behöver inte köpa någon?

Säger det samma. Lönt och göra eller bara sälja spelare man sitter på?
Sålt några redan för 2-3k som är värda 340 haha.
Citera
2017-02-04, 14:58
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
Säljer av alla mina IF nu som jag har i trade..sparar de jag använder och discard i klubben.. sålde en Sorrentino för 15k precis så alltid något..så trött på full trade pile om det kmr grymma lägen o investera så har man inte råd/plats o göra det.. Mane bör stiga igen..går för strax över 90k på PS , samma som jag köpte mina för

EDIT: Otroligt kluven på om jag ska investera i nån OTW Mane. Sälja det vanliga if jag använder ist.. Han bör få fler IF iår med den formen han haft hittills...

EDIT: Vad tror du förresten om investera i lite motm Afrika spelare? De flesta vettiga går ju för 10k

Köpt några Mane som sagt. Borde gå upp men törs inte köpa alltför många.

Vilka Motm Afrika tänkte du på? Sitter lite dumt till att göra research. Men vettig liga och 10k är ju värt, folk gillar ovanliga färger på korten. Kommer säkert Sbc med dem framöver med, st patricks day kanske?
Citera
2017-02-04, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Köpt några Mane som sagt. Borde gå upp men törs inte köpa alltför många.

Vilka Motm Afrika tänkte du på? Sitter lite dumt till att göra research. Men vettig liga och 10k är ju värt, folk gillar ovanliga färger på korten. Kommer säkert Sbc med dem framöver med, st patricks day kanske?

Jag har 2 Mane kvar sålde en förra veckan för 142k... håller på dom nu..funderar dock på att köpa OTW Mane och sen sälja de IF jag har.. bör ju stiga en del igen..

Elmohamady hb i BPL för 10k, Han vänstermitten i Ligue 1 osv..finns ju några spelare som ändå är i vettiga ligor..jag köpte på mig 1 av varje discard..har man tur kommer sbc

EDIT: OTW Mane har gått för 220-250k tidigare innan han fick MOTM..men bör stiga en del vid speltid, vid mål osv..tror Mane kommer få fler IF dessutom

EDIT2: Han spelar från start nu vid 4..ett mål och han lär flyga upp i pris
Senast redigerad av m4staSWE 2017-02-04 kl. 15:05.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in