2017-02-03, 23:41
Medlem
POTM nomineringarna har kommit:
Dele Alli: 5 matcher, 5 mål 1 ass
Harry Kane: 5 matcher 5+2
Alexis Sanchez: 5 matcher 3+2
Seamus Coleman: 3 matcher 1+1 och 3 nollor
Gylfi Sigurdsson: 4 matcher, 2+2

Står nog fast vid någon av Alli och Kane. Hugget som stucket där.
Citera
2017-02-03, 23:59
Medlem
ni som sitter på coins, investera i IF Mane..ja det finns MOTM kort.. MEN, hans vanliga IF blir förmodligen 83 dvs 1 rating ifrån MOTM kortet och bör stiga till 140k igen..nere under 100k nu..
Citera
2017-02-04, 02:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
ni som sitter på coins, investera i IF Mane..ja det finns MOTM kort.. MEN, hans vanliga IF blir förmodligen 83 dvs 1 rating ifrån MOTM kortet och bör stiga till 140k igen..nere under 100k nu..

kommer hans otw ochså bli 84 ?
Citera
2017-02-04, 02:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JudasKiss77
kommer hans otw ochså bli 84 ?
bör bli 83
Citera
2017-02-04, 04:35
Medlem
Vad fan har hänt med marknaden?
Citera
2017-02-04, 08:23
Medlem
EnLitenFryss avatar
Sålde mina överskottsafrikaner igår. Choupo-Mutong, Andre Ayew, Mbokani osv sålda för riktigt fina pengar. 9.5k för Ayew t.ex, 8.9k för Choupo-Mutong. Önskar jag haft tiden att sälja igår då jag gissar många av dem peakade.

Tyckte det var väldigt besvärligt att kolla BIN på alla spelare från 8 nationer för att se vilka som gått upp, men nu på förmiddagen slog det mig att det går att sortera efter värde och nation på FUTBIN. Saken klar. Sålt alla som var värda mer än 1.5k, resten har jag ignorerat.

Jag kommer nog sälja hälften av mina IF-kort. Telles, Badelj och Marcano är klockrena med inköpspris på 10.5k och 83 overall. De kommer behövas i SBC, frågan är bara när. Men jag har inte utrymme eller tid att ha dem på transferlistan i 2 månader.

Fortfarande lite bitter över OTW-req i SBC. Inte bara för att jag var fel ute, utan även för att John Stones OTW nu förmodligen är helt död som inkomstkälla. Leroy Sane finns kvar, men...

Hakade på m4stas tips om att köpa IF Mane. Får nog en prisbump när upgrades kommer, även om jag inte tror den blir jättestor. 110-120k kanske? Nu nere på 70k.
Citera
2017-02-04, 08:55
Medlem
Weird.s avatar
https://www.twitch.tv/easportsfifa

Nu spelas de första kvalet med dom 32 bästa spelarna från weekend league!

Bra tillfälle att plocka upp tips och trix från de allra bästa i världen
Citera
2017-02-04, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Sålde mina överskottsafrikaner igår. Choupo-Mutong, Andre Ayew, Mbokani osv sålda för riktigt fina pengar. 9.5k för Ayew t.ex, 8.9k för Choupo-Mutong. Önskar jag haft tiden att sälja igår då jag gissar många av dem peakade.

Tyckte det var väldigt besvärligt att kolla BIN på alla spelare från 8 nationer för att se vilka som gått upp, men nu på förmiddagen slog det mig att det går att sortera efter värde och nation på FUTBIN. Saken klar. Sålt alla som var värda mer än 1.5k, resten har jag ignorerat.

Jag kommer nog sälja hälften av mina IF-kort. Telles, Badelj och Marcano är klockrena med inköpspris på 10.5k och 83 overall. De kommer behövas i SBC, frågan är bara när. Men jag har inte utrymme eller tid att ha dem på transferlistan i 2 månader.

Fortfarande lite bitter över OTW-req i SBC. Inte bara för att jag var fel ute, utan även för att John Stones OTW nu förmodligen är helt död som inkomstkälla. Leroy Sane finns kvar, men...

Hakade på m4stas tips om att köpa IF Mane. Får nog en prisbump när upgrades kommer, även om jag inte tror den blir jättestor. 110-120k kanske? Nu nere på 70k.

Säljer av alla mina IF nu som jag har i trade..sparar de jag använder och discard i klubben.. sålde en Sorrentino för 15k precis så alltid något..så trött på full trade pile om det kmr grymma lägen o investera så har man inte råd/plats o göra det.. Mane bör stiga igen..går för strax över 90k på PS , samma som jag köpte mina för

EDIT: Otroligt kluven på om jag ska investera i nån OTW Mane. Sälja det vanliga if jag använder ist.. Han bör få fler IF iår med den formen han haft hittills...

EDIT: Vad tror du förresten om investera i lite motm Afrika spelare? De flesta vettiga går ju för 10k
Senast redigerad av m4staSWE 2017-02-04 kl. 11:04.
Citera
2017-02-04, 11:19
Medlem
Någon annan än jag som inte kommer in på psn?
Citera
2017-02-04, 11:33
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Hur mkt coins får man lägga ut om man vill snickra ihop African SCBC?
Citera
2017-02-04, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ItsmeGlenn
Hur mkt coins får man lägga ut om man vill snickra ihop African SCBC?

runt 15k får du nog räkna med
https://www.futbin.com/squad-building-challenges/NEW/413/TOTT%20Africa
Citera
2017-02-04, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av laxus
Någon annan än jag som inte kommer in på psn?

Samma :/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in