2017-02-14, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av guanta
Tror fortfarande Nif Eriksen är en bättre cam och high/medium workrates passar inte på en cm så nej tycker inte det är värt det. Dessutom är ju tots 3 månader bort ungefär och då är det roligare att ha coins till att köpa spelare.

Ja just nu har jag eriksen och han är som en gudagåva, så skulle vara som CM isåfall. Och där har jag Pogba & Kante. Så känns inte riktigt som att han kan peta någon av dessa.

Kommer nog bli som du säger och satsa på tots, sälja hela laget och bygga något helt nytt.

Men man är ju alltid nyfiken på vad potm kan leverera.
Citera
2017-02-14, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MR-Ganjalf
Tänkte precis skriva IGEN angående Alli.
Är han värd att skaffa? Eller spara sina coins till andra tradeble?
Lite feedback nu tack!

Har spelat 10 matcher med honom nu och använder honom som CM i 4-3-2-1. Funkar bra där tycker jag då han har bra storlek, bra fysik och bra passningsspel. Inget "wow vilken lirare" men för 100k tycker jag helt klart att det är värt det!
Citera
2017-02-14, 12:48
Medlem
https://www.easports.com/se/fifa/ultimate-team/web-app/show-off?showoffId=dnNzSfIfnMubM:FFA17PS4

vad tycks om detta? hur hade ni byggt om det?

känns som att min högersida inte är helt ultimat, hjälp mig gärna med något nytt tack

Tacksam över svar!
Citera
2017-02-14, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Jag är så less på Williams och Carrasco på yttrarna i mitt La Liga-lag! OK budgetspelare men verkligen inte bra nog när det gäller. Carrasco är för långsam och klen, Williams snabb men utan passningsspel eller end product.

Jag har testat IF Aspas som RW men var inte nöjd med honom heller. Vela och Orellana också för dåliga.

Kvarstår att testa som budgetlösning: IF Carrasco, Nani, Gaitan, IF Piatti. IF Orellana och IF Samu Castillejo. Annars börjar det vara dags att spana på guldklimparna (Neymar, Bale, CR7, Messi) eller byta liga. Någon som har liknande bekymmer, eller har ni bara köpt de dyra och aldrig tittat bakåt?

Jag tycker verkligen Williams är fantastisk ! Har du provat med Sniper kemistil?
Citera
2017-02-14, 14:06
Medlem
Hoppas ni inte sålde av era Mane Otw kort...
Hans nya kort kommer bli 86..
Mes sjuka stats..
Så den kommer gå för en bra peng...
Frågan är vad det blir för pris för ett sådant kort..
Dessutom kommer hans wu....
Citera
2017-02-14, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JudasKiss77
Mes sjuka stats..
Jag sitter på två st, köpta för 120k, så det är ju en kanonaffär! Har du någon källa på att han blir 86? Nått läckt foto eller något? Jag personligen tror bara att han blir 85 nämligen. Men det är inget jag har någon grund för utan min egna magkänsla.

Jag tror att priset, oavsett om det blir 85 eller 86, kommer att maxa hans högsta BIN (400k på xbox). Iallafall under den första hypen. Sen när de höjer price range så tror jag priset droppar ned under 400k igen.

Hans winter upgrade kommer inte att påverka detta kortet. Det kommer bara påverka hans första IF som kommer gå från 82-->83.
Citera
2017-02-14, 14:51
Medlem
Vurte3Ns avatar
Har kört fast helt och hållet med mitt jävla calcio lag! Ingenting funkar längre och har typ 15 raka torsk i div 2 och 3 ner raka vägen till 4an! Började nästan tjura innan jag stack till jobbet efter 2 torsk i division 4. Prövat taktik byte och allt möjligt men det går ej!

Tänkte byta elva helt. Någon som kan hjälpa mig med en trevlig fransk och spansk för runt 300k formationen som jag känner mig mest tillfreds med är 5-2-1-2. Kravet är 2 starka bollvinnande cm:s.

Tack på förhand.
Citera
2017-02-14, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sluggern375
Jag sitter på två st, köpta för 120k, så det är ju en kanonaffär! Har du någon källa på att han blir 86? Nått läckt foto eller något? Jag personligen tror bara att han blir 85 nämligen. Men det är inget jag har någon grund för utan min egna magkänsla.

Jag tror att priset, oavsett om det blir 85 eller 86, kommer att maxa hans högsta BIN (400k på xbox). Iallafall under den första hypen. Sen när de höjer price range så tror jag priset droppar ned under 400k igen.

Hans winter upgrade kommer inte att påverka detta kortet. Det kommer bara påverka hans första IF som kommer gå från 82-->83.

Bara googla team of the week 22..
Alla sidor har lagt han som 86.. futhead och andra på seriösa sidom. .
Sitter själv på 10 st köpta för 127k st.
Citera
2017-02-14, 15:12
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Citat:
Mes sjuka stats..

Så jävla gött ! jag sa till alla att han skulle bli 86 , men alla bajsa på glenn. sitter på 4 st köpta för 130k..kommer sälja av alla direkt på onsdag kväll.. dags o köpa sig ett ordentligt lag nu, spelat med C-laget i en vecka nu riktigt trist. Hur mkt kommer han gå för tror du? ser att han redan nu är uppe i 310k ca.
Citera
2017-02-14, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ItsmeGlenn
Så jävla gött ! jag sa till alla att han skulle bli 86 , men alla bajsa på glenn. sitter på 4 st köpta för 130k..kommer sälja av alla direkt på onsdag kväll.. dags o köpa sig ett ordentligt lag nu, spelat med C-laget i en vecka nu riktigt trist. Hur mkt kommer han gå för tror du? ser att han redan nu är uppe i 310k ca.

Efter som många inte förväntat sig ett 86 kort tror jag i början lätt över 400k..
Då hans kort otw kommer få ytterligare upp

13 matcher kvar i pl så han hinner med några if till hahaha
Citera
2017-02-14, 15:19
Medlem
G. Jesus OTW-kort störtdyker pga vad som förmodas bli en långvarig skada. Men det går inte att sälja av skiten via appen (varken web eller mobil). Fitt-EA, jävla skämt
Citera
2017-02-14, 15:26
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Citat:
Efter som många inte förväntat sig ett 86 kort tror jag i början lätt över 400k..
Då hans kort otw kommer få ytterligare upp

13 matcher kvar i pl så han hinner med några if till hahaha

Underbart! behåller 1 , han är ju redan OP att lira med som 82a hans nya 86a kommer slakta. Martials If ser också väldigt skön ut. Feast and beast
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in