2017-02-10, 21:09
Medlem
Jag inser att X antal personer ställt samma fråga, med all världens formuleringar.
Men jag hittar inte riktigt det jag söker, jag är lite stressad och behöver svar ganska snabbt.
Jag är lite smådålig på imovane. Ja, man kan få at på imo.
På torsdag kl 10.00 kommer jag att börja lämna UP dagligen.
Jag har inte tagit benso på ca 10 dagar, då tog jag ca 3-4 st iktro.
Innan det tog jag det från och till i några dagar i stöten. Max var 10 dagar i sträck men det var ett tag sedan.
Nu min fråga;
Som sagt på Tors den 16:e ska jag lämna prov. Analys. Kl 10.00.
Jag vet att det är jätteolika från person till person och jag har en ämnesomsättningssjukdom (hypotyreos) som innebär att min kropp inte är superduktig på att producera sköldkörtelhormon själv. Dock är jag medicinerad sedan 10 år tillbaka med syntetiskt hormon. Levaxin heter medicinen.
Men, är det helt kört att vara negativ på torsdag (om 6 dagar) om jag tar 2 st 1 mg serbiska alprazolam?
Vad tror ni?
Om det finns en sannolikhet att jag är positiv så vill jag gärna att ni säger det. Lay it on me.
Jag får bara vara positiv på opiater i tre månader och har egentligen aldrig varit intresserad av benso, är gammal opiat-/opioidberoende sedan över tio år.
Men de senaste två åren har jag använt dessa preparat från och till.
Min sambo är kokainist och jag är så svag så jag faller för grupptrycket. Även fast jag inte gillar det speciellt mkt.
Och har aldrig tagit ladd innan utan att ta lugnande så som benso samtidigt. Mår dåligt utan det.
Och den jävla suben funkar inte ett skit på mig.
Så, om ni tror att det kanske finns en möjlighet att jag är positiv kanske ni kan ge idiotiska mig några råd om vad jag ska göra för att inte ta benso idag? Nu när jag varit så dum och tagit två näsor ladd. Och att få tag i någon opioid eller opiat är out of the question. Har försökt hela dagen. Ja förutom sub då. Skulle skrivit något mer men glömde totalt bort vad det var.
Tack på förhand.
Citera
2017-02-10, 21:17
Medlem
Hur är det med utsöndring via träning?
Ej rökt sen nyår, pissase neg för två veckor sedan, men idag positivt, ej rökt något. Nån som har en förklaring har tränat som ett svin, käkade även vätskedrivande tabletter igår..

Sen pissa jah på benzo men det ända i benzo väg jag käkar är stilnoct på recept
Citera
2017-02-11, 19:45
Medlem
Solituders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajskorvennrett
Jag inser att X antal personer ställt samma fråga, med all världens formuleringar.
Men jag hittar inte riktigt det jag söker, jag är lite stressad och behöver svar ganska snabbt.
Innan det tog jag det från och till i några dagar i stöten. Max var 10 dagar i sträck men det var ett tag sedan.
Nu min fråga;
Jag vet att det är jätteolika från person till person och jag har en ämnesomsättningssjukdom (hypotyreos) som innebär att min kropp inte är superduktig på att producera sköldkörtelhormon själv. Dock är jag medicinerad sedan 10 år tillbaka med syntetiskt hormon. Levaxin heter medicinen.
Men, är det helt kört att vara negativ på torsdag (om 6 dagar) om jag tar 2 st 1 mg serbiska alprazolam?
Vad tror ni?
Om det finns en sannolikhet att jag är positiv så vill jag gärna att ni säger det. Lay it on me.
Jag får bara vara positiv på opiater i tre månader och har egentligen aldrig varit intresserad av benso, är gammal opiat-/opioidberoende sedan över tio år.
Min sambo är kokainist och jag är så svag så jag faller för grupptrycket. Även fast jag inte gillar det speciellt mkt.
Och har aldrig tagit ladd innan utan att ta lugnande så som benso samtidigt. Mår dåligt utan det.
Så, om ni tror att det kanske finns en möjlighet att jag är positiv kanske ni kan ge idiotiska mig några råd om vad jag ska göra för att inte ta benso idag? Nu när jag varit så dum och tagit två näsor ladd. Och att få tag i någon opioid eller opiat är out of the question. Har försökt hela dagen. Ja förutom sub då. Skulle skrivit något mer men glömde totalt bort vad det var.
Tack på förhand.
¨

Tror det kan vara lugnt. Aplra.. sitter ju inte i särskilt länge jämfört med Ikto som du nämner tidigiare. Vad är halveringstiden? 6h cirkus? Borde vara okej, men svårt att säga med din sjukdom.
Jag har själv en magsjukdom, så min ämnesomsättning är störd p.g.a detta.
Citera
2017-02-12, 04:23
Medlem
Har mitt sista urinprov någon gång den här veckan.
Rökte 3feb 4feb ca 5g med en polare, innan dess så var senaste gången dagen nyår.

Väger 62kg (är rätt kort) Har försökt att träna och basta så mycket som jag kunnat.

Finns det någon chans att det skulle visa positivt? (det är inget prov som skickas till labb)
Citera
2017-02-12, 06:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solituder
¨

Tror det kan vara lugnt. Aplra.. sitter ju inte i särskilt länge jämfört med Ikto som du nämner tidigiare. Vad är halveringstiden? 6h cirkus? Borde vara okej, men svårt att säga med din sjukdom.
Jag har själv en magsjukdom, så min ämnesomsättning är störd p.g.a detta.
Tack för svar!
Det blev att jag käkade de där 2 mg ändå, plus 1 mg till, lite senare. Fy fan vad jag är dum.
Blir tokig på mig själv!
Tips på att öka ämnesomsättningen? Selen tillskott kan det vara något? Får väl hydrera utav bara den!
Men det ska bli skönt att ta UP dagligen. Så jag slipper att oroa mig och slippa tänka "ska jag ta/ska jag inte" hela tiden. Då har jag min sub, and that's it!
Citera
2017-02-12, 13:56
Medlem
Jag har 90 mg concerta om dagen tänkte ta 20 mg extra medikinet varje dag. Och jag sitter på rättspsyk och får lämna u-tox prover. Screening. Kan dom se exakt mängd jag tagit. Borde väll inte höja värdet särskilt mkt med bara 20 mg extra om dagen. Eller kommer dom säga att jag tagit för mkt? Tänkte att 20 mg borde inte göra särskilt stor skillnad på analysen eller har jag fel?
Citera
2017-02-12, 17:49
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajskorvennrett
Nu min fråga;
Vad tror ni?
Tack på förhand.

Tvärlugnt, även om ikto har lång halveringstid så är spårbarheten sämre (m a o bättre, för dig!) i synnerhet på sticka men även på analys än t ex diazepam. Vill du vara 100 (nu är du 99,9 safe) så öka på Levaxindosen mån-tis; ok några dubbelslag på pumpen. Drick vatten ordentligt provdagen, så att du pissat precis innan du pissar s a s. Lycka till, men det är lugnt som sagt!
Citera
2017-02-13, 08:51
Medlem
MissVendettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jannetreiber93
Spårningstid för Lyrica i urinprov? är det ens olagligt att ha i kroppen?

Lyrica syns endast om dom skickar det på analys och då syns det i ungefär 3-4 dagar.

Det syns även i saliv prov i ca 3dagar. Har själv torskat på det sättet.. Dom där jävla saliv proven är helt sinnessjuka! Kan spåra de flesta droger och även en rad olika rc's.
Citera
2017-02-13, 08:55
Medlem
MissVendettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kapcylisten
Var kollade du dig var de urin eller blod ?
Tacksam för svar

Dom kollade rubbet eftersom dom misstänkte att jag tog något så dom kollade blod, urin och saliv. Hade käkat lyrica samma dag så jag torskade på samtliga prover
Citera
2017-02-13, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svaampenn
Hur är det med utsöndring via träning?
Ej rökt sen nyår, pissase neg för två veckor sedan, men idag positivt, ej rökt något. Nån som har en förklaring har tränat som ett svin, käkade även vätskedrivande tabletter igår..

Sen pissa jah på benzo men det ända i benzo väg jag käkar är stilnoct på recept

Vump
Citera
2017-02-13, 10:53
Medlem
Kristoffer-Robins avatar
N-Desalkylflurazepam (also known as Norflurazepam)
Någon som pissat på den? Gäller både sticka och analys.

Har sökt men inte hittat något om just up gällande denna substansen.
Väldigt tacksam för svar.

Mvh Kristoffer-Robin
Citera
2017-02-13, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kristoffer-Robin
N-Desalkylflurazepam (also known as Norflurazepam)
Någon som pissat på den? Gäller både sticka och analys.

Har sökt men inte hittat något om just up gällande denna substansen.
Väldigt tacksam för svar.

Mvh Kristoffer-Robin

Jaa, jag intog 2 sådana till kvällen o pissade på fredan, visade pos på benzo, var standaddsrickor
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in