2016-12-18, 03:51
Medlem
Om man har tagit lyrica,ritalin och gabbepetin (stavning) och fick lämna pissprov samt blodprov mä polisen, hur går de? Pissprovet va lugnt å de visa inget ..men är det verkligen nåt dom söker på när dom skickar blodet på analys..elr är de dom vanligaste dom kikar närmare på ..tacksam för snabbt svar
Citera
2016-12-18, 09:51
Medlem
moffekoffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleochchokladfabriken
Joo, men är jag clean från rivotril söndag-torsdag så måste jag väll vara negativ? Clonazepam kan synas på vanlig benso, om jag har förstått det rätt, bara att gränsvärdet är så mycket högre jämfört med alprazolam och diazepam.

Hoppas allt går bra för dig nu iaf!

Clonazepam sitter 2-3 veckor i pisset, det syns på ACL-stickan inte vanliga benzo stickan
Citera
2016-12-18, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moffekoffe
Clonazepam sitter 2-3 veckor i pisset, det syns på ACL-stickan inte vanliga benzo stickan

Så de måste använda aclstickan, vilken används för specifikt clonazepam? De har alltid använt sig utav en 6multisticka som innehåller benso. Så då är jag lugn med andra ord?

Om jag nu inte har ätit kopiösa mängder eller om de skulle bestämma sig för att testa clonazepam på singelsticka för att det skulle finnas misstanke
Senast redigerad av kalleochchokladfabriken 2016-12-18 kl. 16:02.
Citera
2016-12-18, 16:55
Medlem
Fick igår reda att jag ska på pissprov imorn för adhd medicin och otur som jag har så tog jag 3 bloss hasch i fredags (innan jag visste att jag skulle på pissprov). Innan det här var det 3 år sedan jag rökte nånting så tror ni att jag kommer kunna klara det eller måste jag dricka en jävla massa vatten??! Tips snälla!
Citera
2016-12-18, 16:58
Medlem
200kgs avatar
Syns Lyrica på analys?
Citera
2016-12-18, 19:11
Medlem
100x234s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 200kg
I regel syns inte Ritalin alls på urinprov, enstaka fall så har det gett utslag på amfetamin eller kokain. Men att du skulle bli positiv på heroin som någon korsreaktion eller något är inte möjligt. Dom kanske försöker köra någon fuling och lura dig för att få dig att rentvå ditt samvete eller nåt.
Men om amfetaminutslaget är pga Ritalin hur kan ett engångsbruk med 20mg kunna ge positivt efter 13 dagar läste överallt att de var 1-3 dagar. Kan tillägga att min metabolism är riktigt snabb och är jävligt smal
Citera
2016-12-19, 10:26
Medlem
MissVendettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 200kg
Syns Lyrica på analys?

Ja, lyrica syns på analys tyvärr. Älskar lyrica och torskade på analysen för inte så längesen! 😣
Citera
2016-12-19, 10:52
Medlem
woooes avatar
Jag funderar hur snabbt efter intag det går att spåra amfetamin, specifikt Elvanse, i urinet. Någon som har koll?
Citera
2016-12-19, 14:50
Medlem
WhiteWalkers avatar
Har UP (analys) på onsdag men tog heroin i helgen. Inte mer än 0.2g, det mesta på fredagkväll och ytterst lite lördagkväll/söndag morgon. Är man rökt eller? Syns det specifikt på heroin eller går det även på analys under opiater?
Citera
2016-12-19, 17:49
Medlem
200kgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissVendetta
Ja, lyrica syns på analys tyvärr. Älskar lyrica och torskade på analysen för inte så längesen! 😣
Okej, tråkigt. Vet att det inte syntes förr på analys, men antar att det ar nya tider. Tack för ditt svar innan jag gjorde ett dumt beslut.
Citera
2016-12-19, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissVendetta
Var kollade du dig var de urin eller blod ?
Tacksam för svar
Citera
2016-12-19, 18:04
Medlem
200kgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av woooe
Jag funderar hur snabbt efter intag det går att spåra amfetamin, specifikt Elvanse, i urinet. Någon som har koll?
Jag tog 70mg på morgonen och lamnade negativt UP dagen efter, dock ingen analys. Men inga utslag på stickan, multisticka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in